حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتباط گوشی شیائومی با کامپیوتر از طریق نرم افزار Device Control در MIUI 12

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، نرم افزار

ما دیده ایم که چندین شرکت در سال های اخیر یکپارچه سازی تلفن های هوشمند / رایانه شخصی را ارائه می دهند، در حالی که سامسونگ و مایکروسافت از طریق برنامه تلفن شما ادغام عمیق تری را ارائه می دهند. این بار اما شاهد ارتباط گوشی شیائومی با کامپیوتر از طریق نرم افزار Device Control در MIUI 12 هستیم. این می تواند یک ویژگی جذاب برای افرادی مثل من باشد اکثر اوقات روز را پشت کامپیوتر هستند و گوشی آن ها گوشه ای قرار دارد.

ارتباط گوشی شیائومی با کامپیوتر

به نظر می رسد نوبت شیائومی رسیده است که ویژگی جدیدی را ارائه دهد زیرا XDA-Developers در جدیدترین بتا رابط کاربری MIUI 12 برای شیائومی Mi 10 Ultra یک برنامه به اصطلاح کنترل دستگاه را مشاهده و تأیید کرد.

تقریبا مانند توانایی کاربران برای کنترل تلفن های سامسونگ خود در ویندوز از طریق برنامه تلفن شما (Your Phone مایکروسافت و البته این نرم افزار فقط مختص گوشی های سامسونگ نیست اما بهترین عملکرد را با آن ها دارد.)، برنامه کنترل دستگاه شیائومی (Device Control) به شما امکان می دهد اساساً تلفن خود را با یک رایانه سازگار کنترل کنید.

به طور خاص، ویژگی “Screen Combo” برنامه به شما امکان می دهد صفحه نمایش تلفن های هوشمند خود را از طریق Wi-Fi روی رایانه شخصی خود مشاهده کنید، در ضمن به شما امکان می دهد با استفاده از اقدامات درگ و دراپ، فایل ها را به این روش انتقال دهید.

همچنین اعتقاد بر این است که به منظور اجرای چندین برنامه در رایانه شخصی، می توانید چندین صفحه از صفحه تلفن خود را نیز اجرا کنید. بنابراین کسانی که مایل به استفاده از یک برنامه پیام رسانی و یک برنامه تحویل غذا در همان زمان هستند می توانند این کار را به صورت تئوری انجام دهند.

XDA گزارش می دهد که این برنامه و قابلیت ها در حال حاضر محدود به لپ تاپ Xiaomi Mi 10 Ultra و Mi Notebook Pro 15 2020 است اما انتظار دارد که در آینده از دستگاه های بیشتری پشتیبانی کند. این رسانه همچنین گزارش می دهد که این برنامه باید ماه آینده با انتشار پایدار در ماه اکتبر راه اندازی شود. در هر صورت، امیدواریم که به زودی شاهد یک راه حل جذاب کلی باشیم زیرا ادغام تلفن همراه / رایانه اختصاصی سازنده منحصر به فرد سازنده می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد تنها کسی که قادر به ارایه یک راه حال یونیورسال است مایکروسافت خواهد بود که فعلا با سامسونگ خیلی داداشی طور (!) در حال توسعه ویژگی های نرم افزار Your Phone هستند. برای مثال گلکسی نوت ۲۰ اولترا حتی می تواند چندین نرم افزار روی موبایل شما را به صورت بی سیم روی کامپیورتان اجرا کند!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عالیه

Milad7

ممنون بابت آموزش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)