حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماشین لباسشویی و خشک کن ال جی WashTower

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی

ال جی الکترونیکس از جدیدترین راه حل لباسشویی خود رونمایی کرده است که در IFA 2020 به طور رسمی “مجازا” معرفی خواهد شد. این محصول با نام LG WashTower لقب گرفته و یک ماشین لباسشویی و خشک کن است که در یک واحد با جدیدترین فناوری ها و ویژگی های هوشمند ال جی ترکیب شده است. ماشین لباسشویی و خشک کن ال جی WashTower در ظاهر شبیه به ۲ لباسشویی روی هم است. ظاهر کلی جدید آن می تواند قابل توجه باشد.

ال جی WashTower

ماشین لباس شویی “برج شستشو ال جی” یا “LG WashTower” مراقبت کامل از لباس و راحتی کاربر را در اختیار شما قرار می دهد. این لوازم خانگی نوآورانه جدید امسال در سراسر جهان عرضه می شود و ماه آینده در آمریکای شمالی قابل دسترسی خواهد بود.

واش تاور ال جی برخلاف لباسشویی و خشک کن های قابل انعطاف، از طراحی یکپارچه به عنوان یک راه حل برای ذخیره فضای روی زمین، استفاده شده است. در آغاز چرخه شستشو، واحد یکپارچه نشان می دهد چه مدت طول خواهد کشید تا هم شستشو و هم خشک شود. لیاسشویی همچنین اطلاعات را با خشک کن به اشتراک می گذارد، که به طور خودکار مسیر بهینه را تنظیم می کند و آن را گرم می کند و به نتایج بهتر و زمان کلی لباس های شسته شده کوتاه تر کمک می کند.

برج شستشو ال جی

برج شستشو ال جی

واش تاور بر خلاف یک لباسشویی و خشک کن قدیمی که در آن هر دستگاه دارای کنترل پنل مخصوص به خود است، به راحتی از یک رابط واحد و بصری برخوردار است. برای دسترسی آسان، بین ماشین لباسشویی و خشک کن، مرکز کنترل همه در یک مدیریت ساده ترین راه حل لباسشویی ال جی را ساده می کند.

ارتفاع LG WashTower تقریبا 87 میلی متر پایین تر از میانگین ارتفاع ترکیبی واحدهای قدیمی بوده و بارگیری و تخلیه خشک کن بالا آسان تر است. WashTower ظرفیتی برابر با حداکثر بار 17 کیلوگرم برای لباسشویی و 16 کیلوگرم برای خشک کن دارد.

این محصول همچنین پیشرفته ترین فن آوری های لباسشویی و هوشمند LG را در اختیار شما قرار می دهد و عملکرد عالی و سهولت استفاده را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به لطف TurboWash 360 درجه و درایو مستقیم هوش مصنوعی (AI DD)، ویژگی ماشین لباسشویی لباس های سریع، ملایم و تمیز را تضمین می کند، وزن و نرمی لباس را تشخیص می دهد تا بهترین تنظیم را برای هر بار محاسبه کند.

هوش مصنوعی پیشرفته آن باعث کاهش زمان چرخه و مصرف انرژی می شود بدون آنکه اثر بخشی را به خطر بیاندازد، در حالی که خشک کن از فن آوری بخار ال جی برای ارائه بهداشت حداکثر استفاده می کند و 99.99 درصد باکتری های رایج را از بین می برد.

نظر شما درباره این لباسشویی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

سلام خاستم به کاربر پیروزی بگم ، چطوری شیشتایی😂😂😂

Taha

فینچ از گوشیت راضی هستی؟ باتریش خوبه؟

Finch

آ۸۰ یا می۹تی پرو
آ۸۰ فقط یکم باطریش ضعیف هست مابقی چیزاش اوکی هست
می ۹ فقط یکم صفحش کوچیکه
از نظر باطری فوق العاده هست راحت بین ۱۲ تا ۱۵ ساعت اسکرین میگیرم
اگه خیلی خیلی سنگین بخام باش کار کنم حدودا ۱۰ ساعت اسکرین میگیرم
پردازنده فوق العاده
دوربین عالی نیست ولی خوبه
سلفیش ضعیفه
یکمم دیر شارژ میشه چون اداپتورش ۱۸ واته

Taha

دستت درد نکنه 🙏

Mahdi

عاشقتم الجی

Milad7

پس برای قیمتش برو بالای 40 تومن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)