حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس (MVM X22 Plus) با این طراحی در ایران ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

خودرو چری تیگو ۳ ایکس در ایران با نام MVM X22 ارایه می شود. این خودرو بنابر مشخصات و قیمتی که دارد توجه مشتریان ایرانی را به خود جلب کرد. به تازگی خودرو Tiggo 3x Plus معرفی شده است. اگر این این خودرو بخواهد همانند MVM 315 Plus وارد بازار کشور ما شود، با توجه به بازاریابی های قبلی احتمالا نام آن باید ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس (MVM X22 Plus) باشد. اجازه بدهید نگاهی به طراحی تیکس ۳ ایکس پلاس یا ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس داشته باشیم.

ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس

ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس

ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس

چینی ها درباره ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس می نویسند که “پسر ناز” به “مرد سخت” تبدیل شده است. با این وجود به نظر ما و با قضاوت بر اساس مقیاس آن، صحیح تر است که به آن یک تغییر طراحی عمیق در نظر بگیرید چرا که این خودرو تغییر نسلی به وجود نمی آورد.

در چین، یک مدل Chery Tiggo نسل ۳ جدید دیده شد که در تاریخ ۵ مهر ۹۹ در نمایشگاه اتومبیل پکن به نمایش در می آید. کوچکترین و مقرون به صرفه ترین SUV این برند که در ایران با نام MVM X22 شناخته می شود، همان اصلاحاتی را انجام داده است که برادر بزرگتر خود MVM X55 انجام داده است. این خودرو اکنون به سبک “دوم” Tiggo 7 طراحی شده است و Tiggo 3x Plus نامیده می شود، زیرا سلف به صورت موازی فروخته می شود. ما شاید آن را در کشور خود با نام ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس شاهد باشیم.

ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس

ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس

این طراحی شامل جدید چراغهای باریک، چراغهای جلو، چراغهای LED، یک مشبک جدید و سپر جلو می شود.

اولین نسخه Tiggo 3x (تصویر پایین) در بهار سال ۲۰۱۶ در پکن ارایه شد و از آن زمان در ظاهر تغییر نکرده است. ابعاد – 1770 در 4200 در 1570 میلی متر، بین محورها برابر 2555 میلی متر.

دو مدل پیشرانه ۱.۵ لیتری وجود دارد:

  1. ۱- قدیمی (SQRD4G15B) با “گیربکس اتوماتیک” و توان 106 اسب بخار ، 135 نیوتون متر
  2. ۲- جدید (SQRE4G15C) با “گیربکس متغیر” و توان 116 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتون متر

انتظار نمی رود که این پیشرانه تحت تأثیر اصلاحات قرار بگیرد. نسخه الکتریکی Tiggo 3xe نیز در کار خواهد ماند که 90 کیلو وات (122 اسب بخار ، 250 نیوتن متر) را ارایه می دهد و به لطف باتری 53.6 کیلووات ساعت تا 401 کیلومتر بدون شارژ در چرخه NEDC حرکت می کند.

سپر تنها قسمت جدید بخش پشتی است. بین چراغ ها اکنون سیاه است نه کرومی. لوله های اگزوز قبلاً مخفی شده بودند، حالا تزئین شده و نمایش داده می شوند.

دکوراسیون جدید که چهره پنل جلویی را تغییر داده است از فیبر کربن مخلوط شده با رنگ سیاه براق را ارایه می کند. خطوط شکسته دقیقا ظاهر قبل از اصلاح را تکرار می کنند.

در داخل، از نگاه اول تازگی قابل توجه نیست. Tiggo 3x Plus یک فرمان چند منظوره با حاشیه باریک دارد. یک صفحه کوچک با شماره گیری های سنتی و مرتب جایگزین می شود. سوئیچ احتراق برداشته می شود، به جای آن اکنون یک دکمه وجود دارد. قرارگیری مورب صفحه نمایش لمسی با یک اینچ اضاقه (تا نه) رشد کرده است.

نظر شما درباره ام وی ام ایکس ۲۲ پلاس احتمالی چیست؟ فکر می کنید این خودرو وارد بازار ما شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

چقدر جلو پنجرش شبیه هیوندا کونا نیست

MOAZEZ

من مدل فعلیشو دارم خیلی راضیم ازش. چینیا دارن راهو پیدا میکنن

Mahdi

بله با این طراحی ازایه میشود

Milad7

اگر قیمتش حوالی 320 میلیون باشه ارزش خرید داره!

Milad7

+
امروز ایران خودرو طرح جدید پیش فروش مشارکت در تولید گذاشته تحویل 20 و 24 ماهه =)) دیگه اخر زمان شده هرکسی ثبت نام بکنه که….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)