حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi CC10 Pro با اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اوسط پاییز سال گذشته بود که شیائومی سری Mi CC9 را منتشر کرد. این دستگاه اولین سری CC شرکت بوده و دقیقا برای بازار چین است. با این حال، Xiaomi Mi CC9 Pro با عنوان شیائومی Mi Note 10 نیز وارد بازار جهانی شد. امشب شایعه می گوید که شیائومی Mi CC10 Pro با اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد. از آن جا که سری CC متمرکز بر دوربین هستند، بعید نیست اما این دستگاه ها پرچمدار نبودند پس تراشه پرچمدار می تواند آن را جذاب کند.

شیائومی Mi CC10 Pro

براساس گزارش های قبلی، شیائومی در حال کار بر روی تلفن هوشمند با کدنام “Cas” است. اکنون، این دستگاه در GeekBench ظاهر شده است. با نگاهی به چند جزئیات این دستگاه گمانه زنی هایی وجود دارد که می تواند شیائومی Mi CC10 Pro باشد.

شیائومی Mi CC10 Pro

شیائومی Mi CC10 Pro

به نظر می رسد شیائومی Mi CC10 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و همچنین ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می برد. این دستگاه به احتمال زیاد هنگام رونمایی از حافظه رم بالاتری برخوردار خواهد بود. دستگاه آزمایشی سیستم عامل اندروید ۱۰ را اجرا می کند و با نمره تک هسته ای 674 امتیاز و نمره چند هسته ای 2880 امتیاز از این بنچمارک بیرون می آید. علاوه بر این از سورس کد می بینیم که پردازنده گرافیکی Adreno 650 به تراشه سری اسنپدراگون ۸۶۵ اشاره دارد.

چند ماه پیش، گزارش هایی مبنی بر ورود یک گوشی جدید شیائومی (Cas) با پیکربندی قدرتمند دوربین عقب منتشر شد. این گزارش ادعا می کند که این دستگاه از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می کند که از بزرگنمایی دیجیتال ۱۲۰ برابر پشتیبانی می کند. براساس این گزارش، در نسخه استاندارد (Xiaomi Mi CC10) از چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی متمرکز بر دوربین شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه غولی بشی تو

AŁɪ

هم نسخه معلومیش جذابه هم پروش👌

Auroro

فکر کنم قلم بزنه چی میشه

عاشقتم شیائومی

online_wireless

مشخصاتش كه واقعا خوبه ولي قيمتش رو بايد ببينيم چند در نظر ميگيره

AŁɪ

قیمتش ۷۰۰ تا ۷۵۰ دلار 🙂

Milad7

استفاده از اسنپ 865 عالیه چون پردازنده اش یکم اذیت میکرد… 🙂

Milad7

خصوصا موقع استفاده از دوربین و عکاسی با رزولوشن بالا یکم لگ داشت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)