حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین ویدیو تبلیغاتی پلی استیشن ۵ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | پلی‌استیشن، تماشا کنید، سونی

بدون شک یک اتفاق بزرگ در دنیای بازی را می توان پلی استیشن ۵ دانست. خیلی از کاربران منتظر آن هستند و اطلاعات متفاوتی درباره آن منتشر می شود. امروز شما می توانید اولین ویدیو تبلیغاتی پلی استیشن ۵ را ببینید. در این ویدیو یک بازی این دستگاه که پردازش گرافیکی قابل توجهی دارد نمایش داده می شود.

ویدیو تبلیغاتی پلی استیشن ۵

ابتدا یک ویدیو کوتاه ۳۰ ثانیه ای منتشر شده بود. آن را می توان خلاصه ای از تیزر ۷۴ ثانیه ای بعدی دانست. من هر دو ویدیو را برای شما اینجا قرار می دهد اما همان ویدیو دوم را ببینید کافی است. ویدیو اول برای ادامه مطلب نیاز است:

 

 

ویدیو اول ابتدا لو رفته بود که به زمان مجارستانی است. ویدیو دوم ویدیویی است که به صورت رسمی در بلاگ پلی استیشن و به زبان انگلیسی ارایه شده است.

کاربران از توان گرافیکی بالا و پردازش پرحجم بازی شگفت زده شده اند و به نظر می رسد سونی فراتر از این واقعیت که شاید قدرت سخت افزاری کنسول نسل نهمی‌اش از ایکس باکس سری ایکس کمتر باشد اما متمرکز بر عملکرد خواهد بود.

همچنین تاکید ویژه ای هم بر دسته پلی استیشن ۵ وجود دارد که تکمیل کننده تجربه بازی است. پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که

کنترلر PlayStation 5با نام DualSense وعده می دهد یک تغییردهنده روال واقعی باشد، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان مانند Arkane Studios، عاشق ویژگی های این کنترلر مانند بازخورد هاپتیک و ماشه فعال (active trigger) هستند.

با بازخورد هپتیک و ماشه های فعال، ویژگی های بسیار خوبی دارد. اگر ما در یک بازی اول شخص هستیم، واقعاً در بازی هایمان غوطه وری را بسیار ارزیابی می کنیم و قادر هستیم واقعا اسلحه را در دستان خود احساس کنیم، واکنش آن، نحوه بارگیری مجدد، چگونه واکنش نشان می دهد تا بارگیری مجدد شود … من فکر می کنم هر طراح بازی در دنیایی که دست خود را به DualSense برساند، فکر می کند این یک اسباب بازی دوست داشتنی است، و فکر می کنم بازیکنان نیز از این ویژگی ها بهره مند شوند. برای ما، هدف قرار دادن غوطه وری، فرصتی واقعاً خوب است که ما از آن هیجان زده ایم، بنابراین بین قدرت و کنترلر، بسیار بسیار هیجان انگیز است.

نظر شما چیست؟ منتظر پلی استیشن ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جونم سونی اژدهای گیم وارد میشود 😛

MohammadFarhaadi

یادمه اول نسل قبلی توان پردازشی و گرافیکی بالاتر پلی استیشن رو میکردن تو چشم مایکرو فنا!!!حالا که ایکس باکس قویتره نظر سونی فنا عوض شده و گرافیک و سخت افزار مهم نیست!!!

عاشقتم PS5

Milad7

شما مهدی هستی یا جدیدی ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)