حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس تصویری تلگرام با رمزگذاری End-to-End رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | پیام رسان

پس از این که یک ماه و نیم پیش دیدیم قابلیت تماس تصویری تلگرام به iOS آمد، دیروز برای شما نوشتیم که این ویژگی به صورت آزمایشی به اندروید هم اضافه شده است. حالا اما به صورت رسمی تماس تصویری تلگرام با رمزگذاری End-to-End رسما ارایه شده است. در آستانه تولد ۷ سالگی این پیام رسان محبوب، تغییرات دیگری هم در آن ایجاد می شود.

تماس تصویری تلگرام

تلگرام اعلام کرده است که سرانجام قابلیت تماس تصویری را در تمام برنامه های دسکتاپ و موبایل خود به ارمغان می آورد. این شرکت این اعلامیه را در روز هفتمین سالگرد خود از زمان ارایه اش در آگوست ۲۰۱۳ انجام داده است.

ویژگی تماس ویدیویی در حال حاضر در حالت آلفا در تمام برنامه ها در دسترس است. مانند تماس های صوتی، تمام تماس های ویدیویی در تلگرام به صورت رمزگذاری شده End-to-End ارایه می شوند. برنامه چهار ایموجی روی صفحه برای شما و شریک تماس شما نشان می دهد. اگر هر دو گروه ایموجی دارند، تماس رمزگذاری شده است.

ویژگی تماس صوتی از ویژگی تصویر در تصویر استفاده می کند، بنابراین می توانید برای ادامه استفاده از بقیه برنامه، پنجره تماس را کوچک کنید. شما می توانید در هر زمان فقط در طول ویدیو به یک تماس صوتی تغییر دهید یا در انتهای خود فقط دوربین را روشن نکنید.

تلگرام وعده داده است که در آپدیت های بعدی ویژگی های بیشتری اضافه خواهد شد. از جمله برجسته ترین آن ها، این که این سرویس گزینه انجام تماس های ویدیویی گروهی را هم ارایه کند.

جدا از این، تلگرام گزینه های emoji متحرک بیشتری را ارایه کرده است. اگر هر یک از این اموجی ها را در گپ تایپ کنید، به جای آن یک نسخه متحرک بزرگتر ظاهر می شود.

نظر شما درباره تماس تصویری تلگرام چیست؟‌ آن را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

خدا بگم چیکارت کنه پووووووووووووووکیییدم

Finch

تماسش رو نیستم ولی ایموجی های متحرک جدید خیلی باحاله مخصوصا این 🙃

Milad7

فقط اون ایموجی متحرک هلو =))

Mahdi

من میخوام

Milad7

مهدی چی میخوای؟ هلو؟ =))

Amir galaxy

برتری مطلق و کامل نسبت به واتس‌اپ👏
این پیام‌رسان فوق العاده ‌اس

Milad7

عالی شد… بهترین پیام رسان دنیا هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)