حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس تصویری تلگرام به نسخه آزمایشی اندروید اضافه شد

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | پیام رسان

حدودا یک ماه و نیم پیش بود که در ترنجی خواندیم تماس تصویری تلگرام به نسخه ۶.۳ برای iOS اضافه شد. حالا اما بالاخره تماس تصویری تلگرام به نسخه آزمایشی اندروید اضافه شده است. البته هنوز تا ارایه رسمی آن فاصله داریم اما تجربه کردنش جذاب است.

تماس تصویری تلگرام

یک کشف غیرمنتظره توسط علاقه مندان از انجمن XDA-Developers به ما می گوید که ویژگی تماس های ویدیویی را در نسخه بتا Telegram کشف کرده است. با نصب فایل apk از Telegram v7.0.0 با کلیک کردن روی دکمه “سه نقطه” می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در گوشه بالا و سمت راست هر پنجره گپ و انتخاب “تماس تصویری” می توانید از ان استفاده کنید. برای برقراری تماس، هر دو طرف باید نسخه بتا برنامه را در دستگاه خود نصب کنند. نسخه کامل عملکرد تماس های ویدیویی در به روزرسانی بعدی انجام می شود.

اردیبهشت بود که تلگرام در میان همه گیر شدن COVID-19 از ۵۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی فراتر رفت. از آنجا که این برنامه بر روی دستگاه هایی مانند سایر برنامه های پیام رسان، از پیش روی دستگاه های فروخته شده نصب نشده است، این یک گام باورنکردنی برای تلگرام است.

با این حال، این برنامه هنوز هم برای دستیابی به رقبای خود مسیری طولانی دارد. واتس اپ که متعلق به فیس بوک است، اخیرا به پنج میلیارد بار دانلود  رسیده و Google Messages به یک میلیارد دانلود رسید.

تلگرام به دلیل داشتن رمزگذاری End-to-End توانسته است با سایر نرم افزارها با موفقیت رقابت کند. به دلیل افزایش نگرانی های مربوط به حریم شخصی، تعداد فزاینده ای از کاربران از این امر آگاه می شوند.

این برنامه همچنین دارای ویژگی های جالبی مانند فضای ذخیره سازی ابری، پوشه ها و پشتیبانی از سیستم متقابل است. تلگرام همچنین به لطف برنامه دسکتاپ خود ، وفاداری برخی کاربران را به دست آورده است. همانطور که می دانید و برخلاف واتس اپ، نیازی نیست که تلفن های کاربران برای کارکردن متصل شوند.

پیش از این، تلگرام گفته بود که در حال کار بر روی تنظیم یک ویژگی تماس تلفنی ایمن برای رقابت با زوم و هومپارتی است، اما در حال حاضر جزئیاتی در مورد زمان اجرای این ویژگی وجود ندارد.

با توجه به خدمات تماس ویدیویی گروهی؛ این شرکت با بیان این که بیماری کنونی باعث شده است تا مردم خود را در خانه قرنطینه کنند و خواستار کار از وضعیت خانه باشند. از این رو، مردم به یک ویژگی ارتباطی ایمن اما سریعتر نیاز دارند. علاوه بر این، تماس ویدیویی فعلی که در سایر برنامه ها موجود است بیشتر نسخه های ساده هستند که رمزگذاری امنیتی ندارند. از این رو، این شرکت اطمینان داده است که مایل است این نگرانی را از بین ببرد. آنها برای ویژگی تماس ویدیویی روی یک بستر امن و همچنین بصری تمرکز می کنند.

علاوه بر این، این شرکت همچنین از کاربران برای انتخاب یک جامعه پیام رسانی هوشمند و رایگان هنگامی که دیگران در حال ارائه ویژگی های متوسط ​​با محدودیت های زیاد در شخصی سازی هستند، تشکر کرد. گفته می شود، با ۱.۵ میلیون کاربر جدید که هر روز به آن وارد می شوند، تلگرام به بیشترین برنامه رسانه های اجتماعی در بیش از ۲۰ کشور جهان تبدیل شده است.

نظر شما درباره تلگرام چیست؟ پیام رسان اصلی شما چیست؟ چه ویژگی سبب استفاده از آن شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

اخرین نقطه قوت واتساپ در مقابل تلگرام هم از بین رفت و واتساپ 100 درصد از تلگرام عقب افتاد….

charlatanism

ترول های شیا و هواوی کم بودن ترول های اپل هم اضافه شدن. همونی که jack3.5 حذف کرد و الان هم نوبت شارژ شده. p40pro+ قیمتش خوبه ولی s20 ultra خیلی گرونه. دوربین سامسونگ اشغاله ولی mi10 و mi10 pro دوربینشون سامسونگه. اگزینوس بده ولی کایرین عالیه.چرا؟ چون چین مردههههههه مرد. شیا ربطی به دولت چین نداره ولی سودش به چین میرسه. ترول کده یعنی این پیشنهاد میکنم کامنتهای دیشب بخونین تا ترول واقعی پیدا کنین.(دوربین A50 بهتر از note20) گشودگی دیافراگم هم توی شب برای عکس پشمه!!!!!!

The MTest MT

اقا ما گ..ه خوردیم شیا اشغاله هواوی اشغاله اپل اشغاله….ول کن دیگه ر…دی به پایین هر پستی

Farcry

پس چرا سامسونگ جک ۳/۵ رو توی S20‌ حذف کرد؟ مگه روی سرش اسلحه گذاشته بودن؟ سامسونگ توی این سال ها کم دنباله رو اپل نبوده پس یه شرکت دیگه رو مثال بزن

Auroro

سامسونگ دنبال پوله

charlatanism

کدوم برند نیست؟ همه برندها حذف کردن بخاطر اپل شارژرم همه حذف میکنن بازم بخاطر اپل اونوقت بعضی ها نام کاربریشون شده (بدون شارژر بهتره) اگه این ترول نیست پس کیه. شیا فعلا ارزونه وقتی مثل هواوی به جایی برسه اونم پول پرست میشه.

The MTest MT

بعد از پول پرست شدن شیائومی یه برند ارزون و خوب دیگه میاد.این چرخه تمومی نداره که

Farcry

به خب ترول و فن متعصب اپل هم کم نیست.خود من همون روز گفتم این کار مزخرفتربن کار ممکنه وکلی به اعتبار اپل ضربه میزنه.

Auroro

ولی اپل الان داره خوب پیش میره. سیاست های الانش رو دوست دارم. بی سرو صدا داره پیشرفت میکنه. الان نسبت پیشرفت ایفون 11 به ایفون 10 خیلی زیاده. و همینطور ایفون 12 به 11

The MTest MT

راستی مگه تو خودت سامسونگی نیستی؟الان تو از نوت 20 تعریف می کنی یعنی کره ای پرستی؟الان تو بر فرض اس 10 دستته میخواستی به صورت نا محسوس به دولت کره کمک مالی کنی؟اگر الان کره ایها بخوان ایرانو بگیرن تو چون خانوادگی A50 دستتونه حرفی نمی زنی بهشون؟
مسائل رو قاطی نکن.هرچند میدونم این بحثارو برای اینکه شیائومی امسال از سامسونگ بهتر عمل کرده و تو نمی تونی بهانه ای از محصولش در بیاری به این حرفا روی میاری،اما مسائل رو قاطی نکن.

charlatanism

اگر سامسونگ نبود شیا هم نبود و بجای AMOLED هنوز ips استفاده میشد. من که A50 ندارم ولی نصف شما احتمالا میانرده سامسونگ دستتونه.چون اگر پرچمدار سامسونگ از نزدیک دیده بودی میفهمیدی شیا اشغاله. هر وقت کره ایرانو گرفت بگو من نوکیا میگیرم.

The MTest MT

برادر من اس 9 دستمه گوشی واقعا خوبیه نسخه اسنپشم خریدم خیلی عالیه،و اون زمان نه تنها شیائومی حتی اپل هم ناک اوت میکرد
اما امسال،سامسونگ خیلی ضعیف عمل کرد،برند های چینی قوی عمل کردن.این یه حقیقته.

Ebinem

در جواب چالتون دو باید گفت:
یکی از بی کیفیت ترین میان رده های سامسونگ a50 هست. تو تست مقاومتش که گوشی شکست. پلاستیک بی کیفیت.
یکی از همکارام هم که داشت می گفت اسنکر اثر انگشتش مضخرفه و دیر قفل را باز می کنه. پشیمون بود از خریدش.

charlatanism

شما که قیمت قطعات جمع میزنی مال ایفون11 جمع بزن ببین چقد میشه.من هیچ تعصبی روی سامسونگ ندارم ولی مشکل اینه برندهای دیگه چون جنسشون غالب میکنن بهتر به نظر میان ولی بهتر نیستن.فرض کن سامسونگ نبود ببین همین mi 10 چی میشد.

Auroro

وللش.از سال بعد چون رقابتا سخت تر میشه اپل و سام هم ی تکونی به خودشون میدن

The MTest MT

اگر فرض رو بر این بذاریم که سامسونگ نبود،رقابت می شد بین اپل و هواوی.
فعلا که سامسونگ هست.و بد هم عمل کرده.

charlatanism

اگر سامسونگ نبود هواوی هم نبود.2- A50 نشکست فقط جدا کننده برد از نمایشگر یکی از پیناش در امد ولی نشکست اینم یادتون نره وقتی A50 امد هیچ رقیبی نداشت. با اون قیمت حسگر اثر انگشت داشت. شماهم که میگی s9 داری منم note10+ دارم عالیه ولی پیشنهاد میکنم یکبار شیا بخری بعد از حمایت کنی. همونطور که گفتم اکثرا سامسونگ دارید و از مشخصات قضاوت میکنید که کاملا غلطه. بحث های تعصبی شیا و هواوی تموم کنید ترول کده شده.

Chalton

اگر واقعا فکر میکنید چین ناجی شماست برید چین.

Mahdi

عاشقتم تماس تصویری

Milad7

خیلی عالی شده 🙂 واتس اپ رسما پکید 😀

Milad7

فقط اگر ت ل داخل ایران از فیلتری در بیاد بینظیر میشه،خسته شدیم انقدر پروکسی خریدیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)