حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y1s با مدیاتک Helio P35 به قیمت ۱۰۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ویوو

ویوو اخیرا تعداد زیادی تلفن هوشمند را روانه بازار کرده است. این برند اکنون یک دستگاه اقتصادی جدیدی را معرفی کرده است که با نام ویوو Y1s وارد بازار می شود. ویوو Y1s با مدیاتک Helio P35 به قیمت ۱۰۹ دلار رسما معرفی شده است که به نظر قیمت بدی نیست.

ویوو Y1s

ویوو Y1s یک پنل 6.22 اینچی، یک پردازنده مدیاتک Helio P35 و یک دوربین اصلی تکی را ارایه می کند. با نمایشگر دستگاه شروع می کنیم، Vivo Y1s از پنل LCD در اندازه ۶.۲۲ اینچی به رزلوشن HD+ برخوردار است که دارای ناچ قطره طور برای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در پشت دستگاه، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED وجود دارد.

تراشه Vivo Y1s یک پردازنده مدیاتک Helio P35 است که با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. اگرچه به نظر می رسد حافظه رم کاملا محدود است، اما فضای ذخیره سازی داخلی به کمک کارت SD خارجی امکان گسترش بیشتر را دارد.

ویوو Y1s

ویوو Y1s

باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری ویوو Y1s را زنده نگاه می دارد. این دستگاه از ظرفیت لازم برای شارژ سریع برخوردار نیست، اما با توجه به ماهیت اقتصادی، جای گله ای نیست. در بخش نرم افزار Vivo Y1s جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۰ را با رابط کاربری ویوو FunTouch OS ارایه می شود.

ویوو Y1s با قیمتی برابر با ۱۰۹ دلار راه اندازی می شود. این قیمت برای Vivo Y1s با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی شاید درخشان ترین نباشد اما بد هم نیست. دو نوع رنگ وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: شفق قطبی آبی و زیتون سیاه.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه باز گوشی های اندروید با یه دوربین هم ببینیم

Mb.Pcr

خب ؟؟
الان این چیپست قوی تره یا g35؟
کسی میدونه ؟

Milad7

قیمت رقابتی و خوبی داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)