حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme C12 با تراشه مدیاتک Helio P35 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

چند روز پیش، ما در مورد عضو جدیدی در خط Realme C یعنی مدل جدید گوشی Realme C12 شایعاتی شنیدیم. این دستگاه با مدل عددی RMX2189، قبلا از طریق مقامات مهم صدور گواهینامه در تایلند، اندونزی، مالزی و چین دیده شده است. در یک پیشرفت جدید، گوشی معرفی نشده در GeekBench نیز مشاهده شد. این لیست شامل اطلاعات مربوط به چیپست مدیاتک Helio P35 به همراه ۳ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ است.

گوشی Realme C12

گوشی Realme C12

گوشی Realme C12

شناسه EMX2189 همچنین در وب سایت BIS هند یا (Bureau of Indian Standards) دیده شده است، بدین معنی که می توانیم هند را به لیست کشورهایی که ذکر شد اضافه کنیم و قطعا Realme C12 را در آن جا ببینیم.

سایر جزئیات دقیق در مورد مدل جدید این است که انتظار می رود که شکاف بین فعلی Realme C11 و C15 را از بین ببرد. برای این کار، دستگاه مذکور شامل اتصال 4G، یک صفحه نمایش HD+ و دارای ناچ قطره طور و جک 3.5 میلی متری است. انتظار می رود C12 باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار داشته باشد و تنها با توان 10W یا (5V در 2A) شارژ می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این گوشی ریلمی جذاب است؟ پیش از این دستگاه هایی مثل گلکسی A21 و آنر ۸ پرایم با این تراشه به بازار عرضه شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه این رو هلیو پی۲۲ و ای۲۲ درجا نمیزنه

Milad7

ریلمی کارش درسته 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)