حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش نرم افزار Reface برای تغییر چهره در ویدیو و Gif

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آموزش و راهنمایی، نرم افزار

چهار روز پیش درباره نرم افزار Reface برای تغییر چهره روی ویدیو و گیف برای شما نوشتیم. با توجه به استقبال زیاد شما همراهان ترنجی و سوال های پرتکرار تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار Reface برای تغییر چهره در ویدیو و Gif را برای شما آماده کنم. البته که روش پیچیده ای نیست و به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

آموزش نرم افزار Reface

نرم افزار Reface بر مبنای هوش مصنوعی می تواند چهره سوژه را از ویدیو یا Gif با چهره دلخواه شما تغییر دهد. این به نوعی دسترسی عمومی به دیپ فیک (Deep Fake) در جهت سرگرمی است.

در نسخه رایگان شما از ویدیو و Gif های موجود در نرم افزار می توانید استفاده کنید که روی آن ها واترمارک ثبت می شود. اگر می خواهید روی هر تصویر متحرک یا ویدیویی که از گالری خود می خواهید، تغییر را انجام دهید یا مثلا ویدیو شما واترمارک نداشته باشد، باید پرداخت درون برنامه این انجام دهید.

ابتدا اجازه بدهید که با لینک دانلود نرم افزار Reface برای اندروید و iOS آغاز کنیم:

 ✅ لینک دانلود نرم افزار Reface برای آیفون (iOS) از اپ استور ✅

 ✅ لینک دانلود نرم افزار Reface برای اندروید از گوگل پلی استور ✅

۰- بسیار خوب، پس از دانلود، باید از فیلترشکن استفاده کنید.

۱- پس از ورود ابتدا به شما صفحه خرید پلن های مختلف را نشان می دهد، می توانید بی توجه به آن با استفاده از دکمه یا ژشت بازگشت، به صفحه اصلی نرم افزار که در تصویر زیر می بینید، هدایت شوید:

نرم افزار Reface

نرم افزار Reface

۲- هر کدام از ویدیوها را که می خواهید انتخاب کنید.

نکته الف- اگر می خواهید به تصاویر متحرک یا Gif دسترسی داشته باشید می توانید از منوی چهارگانه پایین، گزینه ذره بین را انتخاب کنید.

نکته ب- چه ویدیو و چه Gif انتخاب کنید می توانید خروجی را Gif یا ویدیو دریافت کنید. این گزینه ها روی گوشه بالا سمت چپ یا راست تصویر دیده می شوند.

۳- در این مرحله نرم افزار از شما می خواهید که یک تصویر به آن بدهید یا با استفاده از دوربین از شما عکس بگیرد.

۴- تصویر شما با چهره سوژه ویدیو تغییر می کند.

نکته ج- پس از تنظیم چهره خود برای نرم افزار (یا چندین چهره از خود یا دوستان)، همانطور که در تصویر بالا می بنیید؛ روی گوشه بالا سمت راست هر کادر ویدیو به شما گزینه تغییر چهره را نشان می دهد. به راحتی می توانید با تپ کردن روی آن مستقیما وارد مرحله تغییر چهره بشوید.

نکته د- برخی ویدیوها قابلیت تغییر چندین چهره را دارد و شما می توانید برای همه آن ها تصویر خود یا چند تصویر از دوستان تان را انتخاب کنید! مثل نمونه زیر که من تمام چهره را با چهره خودم جایگزین کردم:

به همین راحتی. نظر شما درباره این نرم افزار مبتنی برهوش مصنوعی و دیپ فیک چیست؟ برای شما جذاب بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فردا خبر جاسوسیش میاد

Mahdi

گوگل پلی داره؟

Milad7

خیلی ممنون عالی بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)