حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارایه “اینترنت پاک” به دانشجویان و دانش آموزان مددجو

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

معاون امور فرهنگی کمیته امداد بر ایجاد بستر امن برای تحصیل مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت تاکید کرد و گفت “اینترنت پاک” از طریق اپراتورهای تلفن همراه، در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

“اینترنت پاک”

علی جعفری با اشاره به اهمیت ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت گفت:

با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیاز مددجویان به استفاده از فضای مجازی برای تحصیل بیش از گذشته شده و در همین راستا تامین اقلام مورد نیاز از جمله گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‎آموزان و دانشجویان جزو اولویت‌های کاری کمیته قرار گرفته است.

وی افزود: همزمان با تامین امکانات و نیازهای سخت‌افزاری مربوط به فضای مجازی، کمیته امداد در بحث فرهنگی و استفاده بهینه مددجویان از فضای مجازی نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است تا زمینه دسترسی به بستری امن و پاک را برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم کند.

کاربر اینترنت

اینترنت

جعفری در خصوص برنامه‌ریزی انجام شده برای دسترسی مددجویان به فضای مجازی گفت: در همین راستا از طریق اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت پاک در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت تا در یک فضا و شبکه کاملا داخلی به نیازهای هدفمند دسترسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون امور فرهنگی کمیته امداد ادامه داد: با در اختیار گذاشتن اینترنت توسط اپراتورها در چارچوب فرهنگی خانواده‌ها، تمامی نیازهای مددجویان در حوزه آموزش و تحصیل و سایر حوزه‌ها بدون نگرانی از موارد حاشیه‌ای، رفع خواهد شد. ضمن اینکه خدمات فرهنگی متنوعی نیز در این شبکه در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت که کمک شایانی به رشد و آموزش مجازی در حوزه فرهنگی خواهد کرد.

در نهایت مشخص نیست منظور از “اینترنت پاک” دقیقا چیست! شاید این عبارت “یک فضا و شبکه کاملا داخلی” به آن معنی باشد که ترافیک داخلی مثلا؟! اینترنت پاک؟! 😶

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

جررررر خوردم اینترنت پاک!!!!!!!!!!!!!

هدف اینا اینه اینترنت رو دوقسمتی کنن و بعد هم بین الملل رو گرون کنن که مردم مجبور بشن از داخلی استفاده کنن بعد هم که مردم از داخلی استفاده کردن بگن اینترنت بین الملل کاربردی در ایران نداره و کلا جمش کنن

HM-Royal

یعنی ملت الآن باید با پای چپ واردش بشن یا با پای راست یا جفت پا!

Mahdi

چقدر به فکر مردمن

Milad7

خب دوباره سال تحصیلی داره شروع میشه و به دنبال اون اعصاب خوردی خانواده ها هم شروع میشه…

Milad7

ظاهرا مخابرات هم به مناسبت عید غدیر چند گیگ اینترنت رایگان و یک روز مکالمه رایگان تلفن ثابت هدیه داده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)