حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Reface برای تغییر چهره روی ویدیو و گیف

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نرم افزار

نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تغییر چهره بسیار محبوب هستند. امروز با نرم افزاری جدیدی در این زمینه آشنا شدیم که به شکل جذابی متفاوت و نوآور است. نرم افزار Reface برای تغییر چهره روی ویدیو و گیف می تواند به شما کمک کند که در یک ویدیو یا تصویر متحرک GIF به جای صورت یک شخصیت دیگر قرار بگیرید! در حقیقت نرم افزار ریفیس به نوعی یک ابزار عمومی دیپ فیک است که در جهت طنز و سرگرمی استفاده می شود.

نرم افزار Reface

خب ابتدا اجازه بدهید که با لینک دانلود نرم افزار Reface برای اندروید و iOS آغاز کنیم:

لینک دانلود نرم افزار Reface برای آیفون (iOS) از اپ استور

لینک دانلود نرم افزار Reface برای اندروید از گوگل پلی استور

این نرم افزار همانند دیگر همتایانش در ابتدای ورود به شما پیشنهاد خرید اکانت سالانه یا هفته ای را می دهد. در صورت ورود اطلاعات کاربری خود بدانید که پس از ۳ روز رایگان هزینه حساب کاربری سالانه از حساب اپ استور یا گوگل پلی استور شما کم خواهد شد.

البته استفاده از نرم افزار Reface لزوما نیاز به خرید اکانت ندارد. وقتی با صفحه پیشنهاد دهنده پلن های مختلف رو به رو می شود، کافی است از گزینه برگشت (Back) استفاده کنید و به صفحه ای که می توانید چهره خود را با ویدیو یا تصاویر متحرک عوض کنید می روید.

کیفیت خروجی این تصاویر شاید خوب باشد اما خیلی شبیه خودتان نمی شود. به هر صورت داشتنش سرگرمی خوبی است! مثلا من یک خروجی از آن را به صورت تصویر متحرک اینجا برای شما قرار می دهم:

البته کیفیت آن خیلی بهتر از این است اما برای اینکه برای شما راحت تر لود شود من کیفیت را کاهش دادم. نظر شما درباره نرم افزار Reface چیست؟ از یاد نبرید که در کانال تلگرام ترنجی عضو شوید!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

کلی میشه با دوستان خندید، ممنون✌️🌹

Mohammadr

ینی عالی بود… حیف لیمیت داره، من 5 تا ساختم، باز تا 4 ساعت نمیتونم دیگ بسازم… خیلی واس خنده خوبه😂

Mahdi

آفلین

jilibilina

کسی میدونه چطور میشه از گیف‌های توی گالری خودمون استفاده کنیم؟ من هر کاری میکنم فقط گیف‌های پیش‌فرض داخل خود اپ رو میشه استفاده کرد. اگه کسی راه‌حلی میدونه لطفا راهنمایی کنید …
سپاس

Mohammadr

نمیشه
باید pro رو بخری تا بتونی از گالریت اضافه کنی

Milad7

به به…
اپ جالبی هست متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)