حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرونده اپراتورهای موبایل به دادگاه تعزیرات رفت

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

معاون بازرسی و رسیدگی تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از رسیدگی به پرونده تخلف افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه در دادگاه تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش مهر جواد احمدی در یک برنامه رادیویی در رابطه با موضوع کم فروشی بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشت که حمایت از مصرف کننده و تولید کننده لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه ما اگر منطقی از تولید کنندگان حمایت کنیم عین حمایت از مصرف کنندگان است، افزود: در حمایت از این دو قشر تولید کننده یک خدمتی را تولید می‌کند و عواملی دست به دست می‌دهد که قیمت تمام شده‌ای را تولید کننده متصور است؛ اگر بر اساس قوانین و ضوابط کالایی که قیمت مناسب داشته باشد هم مصرف کننده راضی بوده و هم چرخ تولیدکننده می چرخد.

حذف بسته های اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من

حذف بسته های اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من

معاون بازرسی و رسیدگی تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: این موضوع در بحث اپراتورها یک مقدار پیچیده‌تر است چرا که تنظیم کننده‌ی آن سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات و کمیسیون تنظیم مقررات است که دستگاه‌های مختلف در آن عضو بوده و دبیر آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

حذف بسته های اینترنت محبوب همراه اول

حذف بسته های اینترنت محبوب همراه اول

احمدی درباره افزایش یک باره نرخ بسته‌های اینترنتی از سوی اپراتورهای تلفن همراه گفت:

از ۱۸ تیر این اتفاق افتاده و موضوع این بوده که سیستم فروش این بسته‌ها از طریق کدهای USSD (پرداخت آنی)، پرتال و فروشگاه‌های مجازی بوده که ۸۰ درصد مردم از کدهای USSD استفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: در یک برنامه ریزی و بسته‌های پر مصرف تر که مطلوبیت برای مصرف کنندگان داشته اند و کد USSD حذف کرده و در پرتال خود باقی است.

معاون بازرسی و رسیدگی تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بیان کرد: این قیمت‌ها اکنون در سبد مصرف کننده افزایش پیدا کرده و اپراتورها نیز بخش‌هایی را همچون ترافیک داخلی و بین الملل اضافه کردند که این موارد قابل بررسی است و در دادگاه تعزیرات هم اکنون پرونده در حال بررسی و شکایات رسیدگی می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرانجامی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

این اینترنت داخلی چه خودشو مثل گوز انداخت وسط کاری کردن اسم داخلی و بومی و ملی میاد تن و بدنم میلرزه

mostafa3

تعزیرات
من موندم وزیر ارتباطات کارش چه
سوار موتور بشه چهار تا بچه سوار کنه مردم بفرستن اینستگرام و تیوتر

Taha

عکس انداختن با گوشی با کیفیت ایرانی رو یادت رفت😉

Mahdi

جهرمی کل ارتباطات ایران رو تو مشتش گرفتی خیلی هم برش داره ، دروغ ماه آگوست 😂😂😂 از دروغ آوریل هم جالبتره

Mb.Pcr

به تعزیرات رفت اما راحت برمیگرده

Milad7

باز هم پروژه ی تکراری آروم کردن مردم با دروغ درمانی….

Milad7

اگر واقعا عزمی برای بازگشت تعرفه ها داشتن میتونستند در چند ساعت به حالت قبل برگردونند ولی این کارها بیشتر ی نمایش برای سرگرم کردن مردمه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)