حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هوآوی میت‌پد T10 محصولی برای طرفداران سرگرمی

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

در بازار روبه‌رشد و رقابتی تبلت، تولیدکنندگان تحت فشار زیادی هستند تا ضمن ارائه محصولی با بهترین طراحی و عملکرد، امکان تجربه‌ای جذاب و هوشمند را برای تمام افراد یک خانواده مهیا کنند. هوآوی با تبلتHuawei MatePad T10 به کمک کیفیت ساخت خوب، حافظه بالا و بخش نرم‌افزاری مخصوص کودکان (Kid’s Corner) سعی در ارائه محصولی قابل اطمینان، خوش‌قیمت و باکیفیت برای کاربری‌های مختلف از سرگرمی تا تحصیل داشته است.

بدنه فلزی این تبلت ساختاری صاف و شیک دارد که در گوشه‌ها دارای انحنا است. این طراحی ساده اما کاربردی باعث شده استفاده کردن و به دست گرفتن تبلت بسیار آسان شود. تبلت Huawei MatePad T10 ضمن ارائه صفحه‌نمایش 10.1 اینچی فقط 450 گرم وزن دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا سرگرمی‌های خود را  به هر کجا که می‌خواهد ببرد. برای عاشقان موسیقی یا دیدن فیلم با صدای بلند دو اسپیکر پر قدرت برای این تبلت در نظر گرفته شده که به کمک فناوری Histen 6.1 هوآوی تقویت می‌شوند.

علاوه بر این‌ها می‌توان از این تبلت برای کودکان نیز استفاده کرد. برنامه‌های ویژه موجود در تبلت امکان مدیریت زمان و محتوا را به والدین می‌دهد. این بخش ویژه Kid’s Corner نام دارد و شامل بخش‌های متنوع آموزشی و سرگرمی می‌شود. این بخش مجهز به فناوری محافظت از چشم در شش سطح مختلف است که از بروز  هرگونه آسیبی به چشمان کودک جلوگیری می‌کند. هرچه پیش می‌رویم تهیه محتوای مناسب برای کودکان سخت‌تر می‌شود و سرگرم کردن یک کودک امروزی کاری بسیار سخت است. اما محتوای دانش محور و سرگرم کننده این بخش می‌تواند به راحتی کودک را سرگرم کند و در عین حال  او را از خطرات محتوای خطرناک و مدیریت‌نشده اینترنت در امان قرار نگه دارد.

تبلت هوآوی میت‌پد T10

تبلت هوآوی میت‌پد T10

صفحه بزرگ نمایشگر این تبلت امکان استفاده از ویژگی‌های خاص رابط کاربری EMUI مانند Multi-Window را می‌دهد. این قابلیت امکان باز کردن چند برنامه به صورت هم‌زمان و کنار هم را می‌دهد. به کمک این شیوه دیگر نیاز به رفت و آمدهای بی‌مورد بین چند نرم‌افزار نبوده و می‌توان با چند برنامه به صورت کار کرد و از همه مهم‌تر می‌توان اطلاعات را بین اپ‌های مختلف به راحتی جابه‌جا کرد.

مزایای یاد شده تبلت Huawei MatePad T10 را تبدیل به ابزاری مناسب برای تمام اعضای خانواده کرده که می‌تواند تمام نیازهای متنوع افراد را برآورده کند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

قابلیت های خوبی داره

Mohammadr

دوستان چرا وانپلاس 8 پرو با گارانتی هیچ جا نمیدن؟ بخاطر مشکل صفحه نمایشش هس؟
بعد اگه رام چین بگیرم، ریجسترش تا 3 تومن در میاد درسته؟

Milad7

اگه خودت پاس نداری قیمت پاسپورت را هم حساب کن الان حوالی 3 میلیونه!

Milad7

بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)