حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Talkband B6 در چهار رنگ عرضه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

چند روز پیش، تصمیم هوآوی برای انتشار یک دستبند هوشمند جدید فاش شد. این شرکت به زودی هواوی Talkband B6 را با ویژگی های جدید معرفی خواهد کرد. گزارشی که وجود B6 را فاش کرد، تصاویری از نمای خوبی از گجت پوشیدنی جدید که به عنوان یک هدست بلوتوث مضاعف هم هست، به ما نشان می دهد. اکنون تصاویر بیشتری منتشر شده است که رنگ های آن را نشان می دهد.

هواوی Talkband B6

عکسهای جدید توسط یک منبع قابل اعتماد ارسال شده است. تصاویر چهار گزینه رنگ هواوی Talkband B6 را نشان می دهد. یک نسخه از جنس استیل ضدرنگ، یک نسخه چرم بژ و دو نسخه بند سیلیکونی به رنگ قرمز و سیاه وجود دارد. خبر بزرگ در اینجا نسخه بند استیل است زیرا سه مورد دیگر نیز در اولین گزارش ظاهر شده اند.

هواوی Talkband B6 از یک صفحه نمایش خمیده 1.53 اینچی AMOLED بهره می برد. همچنین دارای یک دستیار صوتی داخلی و مربی حرفه ای ورزشی FIRSTBEAT است. همچنین شامل عملکرد 24 ساعته اندازه گیری قلب است. این گجت با اندازه گیری SP02 ، ردیابی خواب ، اعلان های برنامه و چندین ویژگی هوشمند دیگر کامل است.

همچنین TalBand B6 با تراشه کایرین A1 هواوی به خود می بالد. Kirin A1 اولین تراشه پوشیدنی هواوی است که از تجهیزات صوتی بی سیم و ساعتهای هوشمند پشتیبانی می کند. دارای بلوتوث 5.1 و بلوتوث LP است.

این تراشه واحد پردازش و بلوتوث را در ابعاد جمع و جور 4.3 در 4.4 میلی متر ادغام می کند. برای حل مشکل قطع ارتباط هدفون ناشی از بلوتوث و تداخل سیگنال تراشه Kirin با یک فناوری انتقال همزمان همزمان کانال دوگانه AI تولید می شود.

این می تواند سیگنال های کانال های چپ و راست را مستقیماً از تلفن هوشمند دریافت کند. علاوه بر این، مصرف انرژی انتقال همزمان 50٪ و تأخیر 30٪ کاهش می یابد. تراشه Kirin A1 از فناوری رمزگذاری شده بلوتوث BT-UHD Ultra HD استفاده می کند. حداکثر پهنای باند حداکثر 6.5Mbps را ارائه می دهد. این امر سرعت انتقال را تا حد 2.8 برابر سرعت انتقال بلوتوث بسیار افزایش می دهد.

این تراشه، کیفیت صدای عالی، تأخیر کم و مدیریت انرژی عالی را ارائه می دهد. این هدست ۱۵۰ متر برد دارد که بسیار شگفت انگیز است. همچنین با شارژ سریع از طریق درگاه USB-C همراه است. کاربران پس از چند دقیقه شارژ قادر خواهند بود تا 4 ساعت با هم صحبت کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که تاکبند بی ۶ هواوی دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

چه باحال و بی ریخته

Taha

از نظر من خوشگله 😍

persepolis

شما دوست دارید چه گوشی ای رو از مرگ بیدار کنید؟!.
بروزش کنید و ازش استفاده کنید؟
دوست دارید چه گوشی ای
با همون سیستم عامل
و طراحی با سخت افزار امروزی
بروز بشه ؟!؟.

Mb.Pcr

نوکیا 150
اچ تی سی پرایم هم بد نیس

persepolis

به نظرم انر 3c لایت یا پلی
با یه قاب دوربین که بزودی عکسش را میفرسم…

Milad7

زشته انگار 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)