حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری Amazfit PowerBuds با سنجش ضربان قلب تاریخ ۱۶ مرداد ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | لوازم جانبی

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ Gear iConx یکی از اولین هندزفری های کاملا بی‌سیم بود که ویژگی پایش ضربان قلب را ارایه می کرد. امروز اما می شنویم که یک برند خیلی ارزان تر می خواهد هندزفری کاملا بی‌سیم خود را با این ویژگی ارایه کند. گفته می شود هندزفری Amazfit PowerBuds با سنجش ضربان قلب تاریخ ۱۶ مرداد ۹۹ معرفی خواهد شد. همچنین یک ویژگی جذاب دیگر آن ها مدت زمان ۸ ساعت عمر باتری با یک بار شارژ است.

هندزفری Amazfit PowerBuds

شرکت Amazfit برای اولین بار هندزفری های بی سیم خود یعنی PowerBuds را در CES 2020 به نمایش گذاشت. حال، این محصول در نهایت به هند می آید. این ارایه قرار است ۱۶ مرداد ۹۹ انجام شود.

Amazfit PowerBuds

Amazfit PowerBuds

هندزفری Amazfit PowerBuds مجهز به سنسور ضربان قلب PPG در گوش، قلاب مغناطیسی و کاهش نویز ENC با دو میکروفون برای تماس و موارد دیگر است. آنها ۸ ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ را ارایه می کنند و کیس شارژ قابل حمل مغناطیسی حداکثر 24 ساعت موسیقی را ارائه می دهد. این یعنی ۲ بار به صورت کامل با این کیس شارژ خواهند شد.

علاوه بر این، هدفون های بی سیم با میکروفن های دوگانه ENC به فیلتر صوتی پس زمینه کمک می کنند و از وضوح تماس اطمینان می کنند. آنها به کنترل لمسی و تشخیص گوش (برای زمانی که درون گوش هستند) مجهز هستند، موسیقی می تواند هنگام بیرون آوردن یا قراردادن هندزفری به طور خودکار پخش یا مکث کند. این هندزفری ها همچنین دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP55 هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری Amazfit PowerBuds هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فعلا برای قضاوت زوده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)