حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰ جذاب به نظر می رسد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سیستم عامل

اکنون پنج سال پس از معرفی نسخه اصلی ویندوز ۱۰ مایکروسافت در نظر دارد تا برخی از قسمت های سیستم عامل را دوباره بسازد. روند طراحی مجدد با شروع کار با شرکت در ویندوز 10X آغاز شد، نوع جدیدی از سیستم عامل که در ابتدا به طور خاص برای دستگاههای تاشو طراحی شده است. ویژگی ها و ایده های طراحی از ویندوز 10X به احتمال زیاد به ویندوز ۱۰ انتقال خواهد یافت. امروز اما با انتشار تصاویری می بینیم که طراحی جدید فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰ جذاب به نظر می رسد. در حقیقت این یکی از بخش هایی است که در ویندوز با آن زیاد سروکار داریم و تغییرات در آن بسیار جذاب شده است.

طراحی جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز ۱۰

از تجربه راه اندازی ویندوز پس از نصب اولیه گرفته تا منوی Start و File Explorer، ما چندین تغییر را نیز در سیستم عامل ویندوز ۱۰ فعلی مشاهده کرده ایم.

در اوایل سال میلادی، هنگامی که مایکروسافت سرانجام به هدف خود یعنی یک میلیارد دستگاه ویندوز ۱۰ رسید، این کمپانی ویدئویی با شکوه منتشر کرد که نشان از رسیدن سیستم عامل از ویندوز v1.01 به نسخه های بعدی ویندوز ۱۰ دارد. در کنار منوی Start، این ویدیو نگاهی اجمالی به طراحی مجدد File Explorer نیز دارد.

طراحی مجدد فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰ توجه رسمی زیادی را جلب خواهد کرد.

طراحی جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز ۱۰

طراحی جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز ۱۰

مایکروسافت امروز در حالی که در مورد مرورگر Edge خود صحبت می کرد، یک نگاه دوم و ناشناخته به مرورگرش ارائه داده است. این شرکت در یک پست وبلاگی با عنوان “چه چیزی در Microsoft Edge جدید است – ژوئیه 2020 / مایکروسافت Inspire Edition”، این صفحه تصویری را به اشتراک گذاشته است که نشانگر طراحی جدید Windows 10 File Explorer است.

طراحی جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز ۱۰

طراحی جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز ۱۰

لزوما این یک طراحی مجدد جالب نیست، زیرا سازنده ویندوز خیلی ساده نوار زیبای و جدید طراحی Fluent Design را با نوار کناری ساده تر و تمیزتر به شما داده است. اما، آن را با گوشه های دیگر سیستم عامل کمی سازگارتر می کند. در مقایسه، تصویری که در ماه مارس در فیلم مشهور دیدیم، تغییر نسبتاً شدیدتری از طراحی نشان می دهد.

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت طراحی های مختلفی را در داخل آزمایش کند و اینها چیزی نیستند که لزوما نهایی شوند. اما خوب است بدانید که این شرکت دوباره در حال طراحی مجدد فایل اکسپلورر ویندوز ۱۰ است و به تجدید ساختار جدید نیاز دارد.

نظر شما درباره طراحی جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

آقای عطایی نشد که… این چند وقته فقط اخبار این تغییرات رسید… میگفتن قراره ایکون های ويندوز هم توی 20h1 از اون سبک آجر به آجر تبدیل به محتوایی فلت تر و شبیه ویندوز 7 ایکونیک بشه… اما نشد…
مشخص نیست آپدیت این تغییرات کی قراره بیاد؟
من دوساله صبر کردم که یه نسخه بدردبخور بیاد تا دو سال اینده رو با اون طی کنم… متأسفانه دونه دونه نسخه ها دارن با ایجاد مشکلات ریز و درشتی گزارش میشند…

m.b

😂
ویندوز من رو هواست و منتظر اون آپدیتم…گفته بودن بهار میاد… تابستونم انگار داره نمیاد ولی… نسخه های جدید همه گزارش مشکل دارند…
یا مصرف بالای cpu یا مشکل بلندگو و…

Milad7

خیلی زیبا شده 🙂

Milad7

ولی هیچی برای من نمیتونه جای مرحوم xp را بگیره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)