حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی انجوی ۲۰ اس در TEANAA لو رفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

امروز هواوی انجوی ۲۰ اس در TEANAA لو رفته است. این در حالیست که آینده هوآوی به دلیل ممنوعیت اعمال شده توسط ایالات متحده و برخی از متحدانش، اندکی نامشخص است. این شرکت تلاش می کند تا پایه های کاربران خود را با تلفن های هوشمند جدید با چیپست های MediaTek و EMUI 10 بدوت گوگل نگه دارد.

هواوی انجوی ۲۰ اس

امروز، یک مدل جدید با کد TNN-AN00 در حوزه آژانس نظارتی TENAA دیده شده است. ظاهرا این دستگاه از نام هواوی Enjoy 20s بهره خواهد برد. علاوه بر این، لیست TENAA تقریباً مشخصات کلی گوشی را فاش می کند.

هواوی TNN-AN00 با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی TFT با وضوح FHD+ ارایه می شود. پنل دارای یک سوراخ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. با حرکت به پشت، این گوشی دارای یک دوربین سه گانه است که از حسگرهای 64MP 8MP و 2MP بهره می برد.

در قلب این دستگاه تراشه هشت هسته ای با سرعت 2.0GHz حاضر است. این چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ است که در فرآیند ۷ نانومتری بسیار کارآمد ساخته شده است. این تراشه خاص از چهار هسته ARM Cortex-A76 به همراه چهار هسته Cortex-A55 با کارایی بالا برخوردار است.

هواوی انجوی ۲۰ اس

هواوی انجوی ۲۰ اس

این تراشه بارگذاری سریعتر برنامه و پردازش سریعتر بازی را فراهم می کند. این گوشی با رم 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. همچنین انواع مختلفی با 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ذخیره سازی در دسترس خواهد بود و برای افزایش حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه را ارائه می دهد.

مدل هواوی TNN-AN00 از اسکنر اثر انگشت در کنار هم بهره می برد و از 5G دو حالته (SA / NSA) پشتیبانی می کند. این گوشی در رنگ های مشکی، سبز و آبی در دسترس خواهد بود.

این دستگاه با باتری باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی ارایه خواهد شد. علاوه بر این، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که EMUI 10.1 مبتنی بر Android 10 بدون سرویس های Google در بخش نرم افزار منتظر ما باشد. در عوض، هواوی آن را به تعداد زیادی از برنامه های کاربردی خدمات موبایل هوآوی مجهز می کند. طبق لیست 3C، این گوشی ممکن است با یک شارژر سریع 22.5 ولت همراه باشد.

شما برخی از شباهت ها بین این گوشی و Honor Play 4 را متوجه خواهید شد به جز این واقعیت که Honor Play 4 که در ماه ژوئن معرفی شد، یک ماژول 2MP اضافی در پشت خود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید انجوی ۲۰ اس برای شما جذاب باشد؟ این گوشی با نام دیگر در خانواده Y باید برای بازار جهانی ارایه شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه صفحه نمایشی داره tft 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)