حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است؟

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی، کانسپت

تخیل و تصور چیزی است که انتها ندارد و کسی نمی تواند شما را از آن منع کند. رندرهایی که از موبایل های ناشناخته زده می شود گاهی طرح مفهومی هستند که یعنی بر اساس تخیل هنرمند هستند و برخی بر اساس داده های قوی تصویر می شوند. چیزی که امشب می بینیم بیشتر دسته اول است، شبیه به طرح مفهومی است. اما چرا؟ چون در ادامه با هم می خواهیم ببینیم آیا آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است یا نه.

رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰

رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰

رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰

من می خواهم پاسخ شما را خیلی ساده بدهم. مشخصا این یک رندر خیلی ناشیانه است. به وضوح می توانید ببینید که دوربین اصلی مربوط به یک محصول هواوی (احتمالا هواوی P40) می شود. لبه های دستگاه چیزی شبیه مخلوطی از طراحی آیفون های قدیمی و گلکسی اس ۱۰ است.

این واضح است که نه هنرمند این طرح قوی بوده است و نه اطلاعات خیلی دقیقی دارد. به هر صورت اما این رندر در حال دست به دست شدن با نام شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است.

مدت زیادی است که برای عضو جدید این خانواده منتظر هستیم و نمی توان گفت که کاربران از این انتظار خسته نشده اند. به همین دلیل شاهد شایعات و رندرهای گاه و بی گاه هستیم.

اگر کمی به این طرح توجه کنید رویای بلندگوی دوگانه استریو روی قاب جلویی هم به وضوح مشخص است. این را ما هم دوست داریم اما اینکه آیا عملی شود چیزی نیست که در تصور من جای بگیرد.

ایده قرار گرفتن دوربین سلفی روی یک زائده در سمت راست دستگاه هم عجیب است. حقیقتا این راه اصلا بهتر از ناچ یا دوربین پاپ آپ نیست. به هر حال یک ایده است که وجود دارد.

این که عضو بعدی شیائومی می میکس دقیقا چه تاریخی ارایه شود مشخص نیست اما پاییز ۹۹ تاریخ محتملی برای آن است. نظر شما چیست؟ منتظر عضو بعدی خانواده شیائومی می میکس ۲۰۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

این دیگه چیه مخلوطی از میزو و هواوی و سامسونگ😂🤣

m.b

فیک…
نمیدونم چرا همه بچه مچه ها میسازن پخش میشه! 😂
این یه پتنت شیائومی بود که شاید عملی بشه اما شکل گوشی به هیچ وجه اینطوری کادر افقی شده دوربین p40 pro نیست! حتی حوصله نداشته یه کادر دوربین درست طراحی کنه… 😂
به من باشه بخاطر قدرت بسیار بالای mi 10 pro حالا اولترا یا پلاس یا s pro یا هر چیزی هست و اینکه داره زمان میکس میاد، اصلاً دیگه شک پیدا کردم که میکسی برای فروش عمومی امسال موجود باشه… دقیقاً داره در تایمی که میکس میومده امسال میاد اون گوشی و دو پرچمدار در یک رده قیمت عجیبه مگر دیگه میکس یهو بره روی 1200-1400 دلار که اونم عجیبه پس شک دارم به اینکه بیاد یا نه… اما از طرف دیگه امیدم به کد نام هایی هست که لو رفته به عنوان پرچمدار… امیدوارم همشون برای ردمی نباشن لااقل که ما از mi هم پرچمدار ببینیم باز…
روی بالاترین نسخه mi 10 pro “شاید” دوباره برای دومین بار در جهان بدنه تماماً سرامیکی رو دیدیم (سرامیکی که هست و گفته میشه نوع جدیدی از سرامیک یا متریال جدیدیه اما اینکه چطور قراره تلفیق بشه مشخص نیست…)چون مدیرعاملش داره تبلیغ mi mix 2 رو میکنه(اولین و تنها گوشی تماماً با بدنه یکدست سرامیکی در دنیا)… شایدم کلا متریال جدیدی رو شیائومی استفاده کرد… شنیدم باطری معقولی هم داره… و ضخامت بالا… ببینیم چی میشه دیگه…

m.b

راستی اگر اشتباه نکرده باشم گویا بلک‌شارک هم به نیمه دوم یه نگاهی داره… نمیدونم خبر درسته یا اشتباه…اما هر سالی که کوالکام پلاس میسازه معمولاً سگشرکت های چینی هم تعداد پرچمداراشون بیشتر میشه…
نیمه دوم خیلی جذاب خواهد بود…

Amir galaxy

کاملا مشخصه که فیکه😂

online_wireless

اگه اين رندر واقعي باشه فوق العاده زشته

Taha

ببخشید دوستان من الان یه مشکلی دارم اونم اینه من بین سه تا گوشی iqoo z1و آنر ایکس ۱۰و ردمی کی۳۰رییسینگ گیر کردم و نمی‌دونم کدومو انتخاب کنم .
صدر در صد زد وان بهتره ولی بخاطر تعمیراتش تو ایران نگرانم یا اینکه اگه هست میشه بهم بگین؟🙏

Mahdi

ریسینگ ادیشن انتخاب منه

Taha

ممنونم

ARMTIN

خیر …
چون این رندر 100 درصد فیک هست ، انقدر این رندر بی ارزش و داغون هست که حتی ارزش بارگذاری تو سایت تر.نجی نداره
.
.
جالبه کسی این رندر طراحی کرد ، دقیقاً طراحی اصلی دوربین هواوی P40 pro
کپی زده 😒😒

Milad7

چقدر زشته شده خدایی =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)