حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش درآمد هواوی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ با وجود همه مشکلات

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

امروز، هواوی نتایج کسب و کار خود را برای نیمه اول سال ۲۰۲ اعلام کرد. غول فناوری چینی در این دوره درآمد ۶۵ میلیارد دلاری را ثبت کرده است که با رشد ۱۳.۱ درصدی نسبت به سال قبل همراه است و حاشیه سود خالص ۹.۲ درصد است. شرکتهای مخابراتی، شرکتهای تجاری و شرکت های تولید لوازم مصرفی هواوی به ترتیب ۲۲.۸ میلیون دلار، ۵.۲ میلیون دلار و ۳۶.۵ میلیون دلار درآمد کسب کردند. به این ترتیب شاهد افزایش درآمد هواوی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ با وجود همه مشکلات هستیم. این مشکلات از جمله تحریم امریکا، کرونا و محدودیت های گوگل است.

افزایش درآمد هواوی در نیمه اول سال ۲۰۲۰

در سه ماهه اول که این شرکت با یک تحریم شدید توسط ایالات متحده روبرو بود، درآمد تقریبا ثابت بود. انتقاد و سوء ظن در مورد شبکه سازی هواوی و تجهیزات 5G مطرح شد که می گوید باید به دلیل سوء استفاده احتمالی توسط حزب کمونیست چین از آنها جلوگیری شود. هواوی اظهار داشت که این شرکت مستقل است و از این رو محصولات آن عاری از چنین خطرات است.

گوشی 5G ارزان هواوی

سایر کشورها نسبت به تجهیزات هواوی 5G نیز شک کرده اند. بوریس جانسون از ممنوعیت کامل این شرکت دوری کرده است. با این وجود، وی گفته است كه استفاده از آن باید محدود باشد. اما دوتا از بزرگترین شرکت مخابراتی در انگلستان ، BT و Vodafone هشدار داده اند که اگر مجبور شوند بلافاصله محصولات هواوی را از شبکه های خود حذف کند، ممکن است مشتریان این کشور با قطعی روبرو شوند. فرانسه نیز به طور جدی از استفاده از تجهیزات هواوی نیز دوری می کند.

با توجه به این موارد، در پست رسمی با اعلام نتایج کسب و کار، این شرکت تأکید کرد که:

“محیط بیرونی پیچیده باعث می شود تا همکاری آزاد و اعتماد به زنجیره های ارزش جهانی از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کند.”

هواوی در ادامه افزود که

“زنده مانده، پیشرفت خواهد کرد و به اقتصاد دیجیتال جهانی و توسعه فناوری کمک خواهد کرد، فارغ از اینکه آینده این شرکت با چه چالش هایی روبرو است.”

نظر شما چیست؟ هواوی موفق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Lenovo
گوشی گیمینگ لنوو مجهز به فناوری خنک کننده ی مایع دوگانه با ماتریس کنترل دمای ۱۴ نقطه ایه که قادره در لحظه مدیریت دما رو انجام بده…
✓http://uupload.ir/files/tba5_20200714_101757.jpg

The Destroyer

عالیه
آمار فروش گوشیا تو دو ماه می و ژوئن هم اومده و نماینده‌های هواوی با اختلاف صدرن

نیما عرفانی

همونیه که خودت پوشش دادی

The Destroyer

بله دقیقا👍
بیشتر از همه از اون سهم ۶۴ درصدیشون از بازار شگفت‌زده شدم
قبلاً هم البته فک میکنم یه جا گفته بودن که انتظار می‌ره هواوی تا آخر ۲۰۲۰ بتونه ۷۵ درصد از بازار چین رو در اختیار داشته باشه

نیما عرفانی

آره آخرین باری که دیده بودم سهمش ۴۶.۲ درصد بود …
✓https://toranji.ir/?p=1074525
✓https://toranji.ir/?p=1073869
بعیدم نیست با معرفی و عرضه ی سری میت ۴۰ ، سهمش به همون حول و حوش ۷۵-۸۰ درصد برسه … .

AŁɪ

هواوی💕

Deadly love

عالی

Milad7

حیف که همچنان سرویس های گوگل را نداره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)