حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۲۵ وات ریلمی ۲۶ تیر ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ریلمی

این هفته با تأیید OPPO آغاز شد که ۲۴ تیر ۹۹ فناوری Super Flash Charge با توان ۱۲۵ وات را معرفی خواهد کرد. برند iQOO روز گذشته یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی فناوری Super FlashCharge با توان ۱۲۰ وات برگزار کرد. امروز اما خبر می رسد که شارژر ۱۲۵ وات ریلمی ۲۶ تیر ۹۹ معرفی خواهد شد. این شارژر نباید خیلی با فناوری اوپو تفاوتی داشته باشد چون به هر حال ریلمی به نوعی وابسته به اوپو است.

شارژر ۱۲۵ وات ریلمی

متن چینی در پوستر منتشر شده توسط Realme در Weibo مبنی بر معرفی فناوری شارژر فوق سریع خود در روز پنجشنبه است. در هفته گذشته، یکی از منابع قابل اعتماد ادعا کرده بود که Realme فناوری Ultra Dart بالای ۱۰۰ وات خود را در این ماه معرفی خواهد کرد.

این منبع تصویری را به اشتراک گذاشته بود که راه حل شارژ Realme می تواند به سرعت شارژ 120W برسد. همچنین نشان داد که می تواند یک سوم باتری 4000 میلی آمپر ساعت را تنها در ۳ دقیقه شارژ کند. معاون Realme ، خو چی نیز همین پوستر را در Weibo منتشر کرد.

پست ویبو وی دارای شماره باینری 1111101 است. این عدد هنگام تبدیل به اعشار به 125 محاسبه می شود. از این رو ، به نظر می رسد که چی ممکن است راهنمایی کند که این شرکت از پنج شنبه آینده فناوری شارژ سریع 125W را اعلام خواهد کرد.

اخیراً یک شارژر شیائومی با سرعت شارژ 100W در پایگاه داده 3C قرار داشت. لیستی که تلفن پرچمدار آینده شیائومی با پشتیبانی از شارژ 100 وات می تواند به آن نسبت داده شود. بعد از اینکه iQOO رسماً فناوری 120W Super FlashCharge خود را معرفی کرد ، شایعات شروع به منتشر شدن مبنی بر پرچمدار تلفن iQOO در ماه آگوست با پشتیبانی از شارژ سریع 120W ارائه می شود، کرد.

برندهای گوشی های هوشمند چینی در حال عرضه تلفن های 5G بیشتر و بیشتر در بازار خانگی هستند. علاوه بر این ، تلفن های پرچمدار با پشتیبانی 5G نیز دارای نمایشگرهای با رفرش ریت بالا هستند. چنین ویژگی هایی می تواند باعث شود گوشی هوشمند باتری مناسب خود را خیلی زود خالی کند. از این رو ، تولید کنندگان تلفن در چین در تلاشند راه حل های شارژ سریع تر را معرفی کنند که می تواند زمان شارژ را بطور چشمگیری کاهش دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۱۲۰ وات ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فردا هم ۱۳۰ وات ردمی 😂

AŁɪ

ریلمی💓

Milad7

ولی شارژر گوشی من هنوز 5 واته =))

Milad7

ریلمی از اون برندهای نوآور و با کیفیت چینی هست که ارزش پرداخت هزینه و خرید کالا را داره 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)