حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی هوشمند گوگل فردا معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | بلندگو هوشمند، گوگل

این روزها همه چیز هوشمند شده است. از بلندگو تا نمایشگرها یا هر چیز دیگری که الان در ذهن شما آمده است. بلندگوهای هوشمند تلاش شرکت ها برای ارایه صدای خوب با ویژگی‌های هوشمند است. خوب بیاید آخر شبی را خوش بین باشیم و به جمع‌آوری اطلاعات صوتی از محیط فکر نکنیم. امروز رسما اعلام شد که بلندگوی هوشمند گوگل فردا معرفی می شود. این محصول تحت برند Nest ارایه خواهد شد.

بلندگوی هوشمند گوگل

بلندگوی هوشمند گوگل

بلندگوی هوشمند گوگل

گوگل به تازگی اعلامیه مربوط به Nest را برای فردا آماده معرفی یک محصول جدید است. با توجه به اینکه اسپیکر هوشمند چند روز پیش به بیرون درز کرده است، تعجب آور نیست که منتظر چنین محصولی باشیم. در واقع، یک تیزر رسمی به زودی پس از رویت Google Nest در FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) منتشر شد.

بلافاصله پس از آن، یک توییت در حساب Google Nest منتشر شد که حاوی یک تیزر بسیار کوتاه دیگر و توصیه ای است که باید امروز دوشنبه برای “چیز ویژه” آماده کنیم. از آنجایی که می دانیم محصول جدید به چه شکلی به نظر می رسد، ما مایل به مطلع شدن درباره چیزهای جدید در داخل هستیم و چقدر هزینه خواهد داشت.

اگرچه گفته می شود بلندگوهای بزرگتر را ارایه می کند، Google Nest آتی طراحی مشابه Google Home Mini را اتخاذ می کند. یک دکمه فیزیکی نیز جزئی از طراحی اسپیکر است، اما این تنها چیزی است که ما تاکنون درباره اسپیکر هوشمند می شناسیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بلندگوی هوشمند چه زمانی به منزل شما راه پیدا کند؟ پشتیبانی از زبان فارسی در دستیارهای هوشمند پشتیبانی شده توسط این محصولات؟ جواب خوبی بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بینیم در چه بازه ی قیمتی هستش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)