حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حدود ۳۳٪ کاربران موبایل برای خرید بعدی ۲۰٪ هزینه کمتری را در نظر دارند

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موبایل

یک گزارش تازه نشان داده است که از هر سه کاربر تلفن هوشمند یک نفر برای خرید تلفن هوشمند بعدی خود تا ۲۰ درصد هزینه های خود را کاهش می دهد. به عبارت دیگر حدود ۳۳٪ کاربران موبایل برای خرید بعدی ۲۰٪ هزینه کمتری را در نظر دارند. این شاید دلیل اصلی برندهای بزرگ بر کاهش هزینه موبایل های خود یا به توصیف صحیح‌تر، تولید موبایل های ارزان تر باشد.

کاهش هزینه در نظر گرفته شده برای موبایل توسط کاربران

 

گزارش به دست آمده از Counterpoint Research بوده که یک شرکت تحلیلی شناخته شده است. با توجه به یافته های آنها، دلیل اصلی کاهش هزینه ها، بیماری همه گیر کرونا است. در حال حاضر، صنایع و اقتصادهای مختلف مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند که هزینه های مصرف کننده در این مدت شاهد کاهش چشمگیر بوده است.

این به طور کلی به روند منفی برای صنعت تلفن های هوشمند و آمار فروش سالانه آن در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است. این تحقیق در ایالات متحده ، انگلیس ، هند ، فرانسه ، آلمان ، اسپانیا و ایتالیا انجام شده است و جنبه های جالبی پیدا کرده است. کشورهایی مانند هند ، اسپانیا و ایتالیا اکثریت مردم را داشتند که قصد داشتند قبل از خرید گوشی جدید منتظر بمانند. از طرف دیگر، مناطقی مانند ایالات متحده دارای اقلیتی از مناطقی هستند که قصد دارند تأخیر در خرید گوشی هوشمند داشته باشند.

به گفته پاول نایا، یک تحلیلگر ارشد:

“شیوع ویروس کرونا و عدم قطعیت درآمدهای آینده بر رفتار مصرف کننده تأثیر گذاشته است و خریدهای بسیار کمی را فقط به موارد ضروری محدود کرده است. مصرف کنندگان تلفن های هوشمند اسپانیا و ایتالیا بیشترین آسیب را دارند. مشتریانی که قصد دارند بودجه خرید گوشی های هوشمند آینده خود را با 20٪ یا بیشتر کاهش دهند، بیشترین میزان در اسپانیا (27٪) و ایتالیا (25٪) و پس از آن ایالات متحده (24٪) هستند. با نگاهی به شرایط فعلی ، انتظار داریم این روند تا اواسط سال 2021 ادامه یابد. ”

نظر شما چیست؟ این کاهش بودجه برای خرید موبایل بعدی در شما چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

ما هر روز در حال کاهش هزینه هستیم…

Milad7

طبق این امار مثلا در ایران کسی که گوشی 3 تومنی داره باید برای گوشی بعدیش چیکار بکنه و چه مدلی بخره ؟! 😐

Milad7

و اینکه کلا بازار موبایل در کل دنیا در حال حرکت به سمت اشباع خرید شدیدی هستش!

alone wolf

تو ایران عادی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)