حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی در حال ساخت یک کارخانه و مرکز تحقیق و توسعه OptoElectronics بریتانیایی است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

به گزارش CCTV News، هواوی رسما اعلام کرد که برنامه مرحله اول خود در پردیس کمبریج در انگلستان به تصویب رسیده است. این طرح عمدتاً برای تحقیق ، توسعه و ساخت Optoelectronics است. بد نیست بدانید که الکترونیک نوری، مطالعه و استفاده از دستگاه‌هایی الکترونیکی است که نور را تولید، شناسایی و کنترل نمایند. الکترونیک نوری معمولاً زیرشاخه‌ای از فوتونیک یا الکترونیک در نظر گرفته می‌شود. دستگاه‌های الکترونیک نوری می‌توانند مبدل‌های الکترونیکی به نوری یا نوری به الکترونیکی باشند یا وسایلی که از چنین دستگاه‌هایی در فعالیت‌شان به کار برود.

پردیس Huawei Cambridge در مناطق مرزی “سیلیکون مارش” در کمبریج ، انگلستان واقع شده است ، جایی که شرکت های پیشرفته فناوری جمع می شوند. زمین فاز اول 9 هکتار است که مساحت ساخت آن 50،000 متر مربع است. مقیاس سرمایه گذاری به 1 میلیارد پوند خواهد رسید. پیش بینی می شود بیش از 400 شغل ایجاد کند. پس از اتمام ، آن به دفتر مرکزی تجارت خارجی الکترونیک نوری هواوی تبدیل می شود. این سرمایه گذاری موجب توسعه صنایع پیشرفته در منطقه و تقویت موقعیت کمبریج به عنوان یک مرکز نوآوری جهانی خواهد شد.

این پروژه بیش از سه سال روی کاغذ بوده است. در سال 2017 ، هواوی انتخاب سایت را برای R&D و پایه تولید نوری آغاز کرد. در سال 2018 ، خرید سایت جدید 500 هکتاری در South Cambridgeshire را به پایان رساند. این در اصل کارخانه تولید لوازم التحریر کارخانه لوازم التحریر Spicer و پایگاه تولید در غرب جنوب غربی بود. امسال همچنین بیستمینمین سال هواوی در بازار انگلیس است. این شرکت در حال حاضر 1600 کارمند در انگلستان دارد.

هواوی

هواوی

هواوی درصدد فناوری نوری الكترونیكی در U.K

طبق گفته هواوی، مرحله اول این پروژه بر تحقیقات و توسعه و ساخت دستگاههای نوری و ماژولهای نوری متمرکز خواهد شد. علاوه بر این، شرکت با ادغام R&D و کارکردهای تولید، می تواند توسعه محصول، تجاری سازی را تسریع کرده و محصولات را با کارآیی بیشتری به بازار عرضه کند. فن آوری نوری الكترونیكی فن آوری اصلی سیستم های ارتباطی فیبر نوری است. سرمایه گذاری اصلی هواوی در انگلستان با هدف ترویج استفاده از فن آوری های مرتبط در مراکز داده جهانی و زیرساخت های شبکه انجام شده است.

در ابتدای سال جاری ، انگلستان تصمیم گرفت به هوآوی اجازه دهد در ساخت شبکه 5G خود شرکت کند. با این حال ، این امر در تهیه تجهیزات اصلی به شبکه دخیل نخواهد بود. علاوه بر این ، مشارکت تجهیزات غیر هسته ای آن نیز دارای حدود 35٪ است. در ماه مه امسال ، ایالات متحده تحریم های جدیدی را علیه هواوی وضع کرد و استفاده از تراشه های ساخته شده با فناوری آمریکا را محدود کرد. دولت انگلیس مجبور به ارزیابی مجدد تأثیر مشارکت هواوی در ساخت شبکه 5G این کشور شد.

جالب است بدانید که هواوی علیرغم سرکوب ایالات متحده ، هنوز هم در فن آوری های جدید سرمایه گذاری می کند. این نشان می دهد که هواوی در صنعت تولید پایه بسیار محکمی دارد.

نظر شما درباره تلاش هواوی در سرمایه گذاری برای توسعه فناوری‌های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کارش درسته!

persepolis

جناب عطایی
فاصلش با مقر
با شرکت ARM 15 دقیقه است
این هم میزدین خوب بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)