حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A01 Core یک گوشی اقتصادی با طراحی ساده خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | رندر، سامسونگ

طبق رندرهای منشتر شده از سوی evleaks می بینیم که گلکسی A01 Core یک گوشی اقتصادی با طراحی ساده خواهد بود. گوشی های ارزان و رده اقتصادی‌ترین محصولات برخی برندها برای بازارهایی که از نظر اقتصادی ضعیف‌تر هستند ارایه می شوند و معمولا فروش قابل توجهی هم دارد. مثلا وضعیت فعلی بازار کشور خودمان را با قیمت های نجونی دلار در نظر بگیرید، یک گوشی ارزان زیر ۱۰۰ دلاری با هزینه رجیستری و امثالهم می شود تقریبا دستمزد یک ماه یک کارمند یا کارگر که اگر از پس انداز بخواهد بخرد باید چندین ماه برای آن پس انداز کند. به هر صورت، اجازه بدهید درباره Galaxy A01 Core صحبت کنیم.

گلکسی A01 Core

تلفن هوشمند ارزان قیمت بعدی سامسونگ، گلکسی A01 Core خواهد بود و رندرهایش امروز لو رفته است. اگرچه هنوز این دستگاه معرفی نشده است، رندرهای ارائه شده توسط Evan Blass، به همراه گزارش های قبلی در مورد مشخصات آن، یک تصویر معمولی برای Galaxy A01 Core آینده را نمایان می کنند.

گلکسی A01 Core

گلکسی A01 Core

تلفن دارای هیچ یک از نمادهای مدرن طراحی شده سال ۲۰۲ نیست که ما می شناسیم و دوست داریم. این موارد مانند نمایشگر با حاشیه کم، ناچ قطره طور و یا دوربین سلفی درون سوراخ دار نمایشگر. در مورد سخت افزار نیز چیزهایی بهتر به نظر نمی رسند، به همین دلیل ما گمان می کنیم که این گوشی بسیار ارزان باشد. البته از یاد نبرید که نمایشگر این دستگاه نسبت به مثلا آیفون SE 2020 کم حاشیه تر بوده و نسبت تصویرش ۱۸:۹ است!

سامسونگ گلکسی A01 Core اخیرا راهی کنسول Play Google شده است و مشخصات ذکر شده به هیچ وجه عالی نیست. اول از همه، سامسونگ تصمیم گرفت که یک چیپست MediaTek را درون آن قرار دهد، همان تراشه ای که در نوکیا ۱ پلاس قرار دارد یعنی MT6739WW . همچنین گلکسی A01 Core فقط ۱ گیگابایت رم و صفحه نمایش HD+ در اندازه ۵ اینچی را در خود جای داده است.

خبر خوب این است که با اندروید ۱۰ ارایه می شود، بنابراین این یک مزیت است. با توجه به نام آن، ما معتقدیم که این یک نسخه کاهش یافته از گلکسی A01 سامسونگ است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A01 Core دستگاه جالبی است؟ اگر قیمت خوبی داشته باشد، شاید بله.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

تلفن دارای هیچ یک از نمادهای مدرن طراحی شده سال ۲۰۲ نیست
***2020

bh974

نوکیا یک پلاس و وای 5 لایت از همین چیپ استفاده میکنن و در حد ی برنامه ساده ام نمیتونن اجرا کنن اینم همون وضعیتو داره احتمالا…
اندروید گو اومد که گوشیای پایین رده عملکرد روون تر داشته باشن برعکس شده

Mahdi

فکر کنم a2 core پردازندش بهتر باشه

bh974

اره این چیپش خیلی افتضاس…

Mahdi

لعنتی چیپ اسنپ ۶۶۰ و ۲ گیک رم با همین یه دوربین رو میزاشتی خیلی فروش میکرد

alone wolf

یه گوشی مزخرف

Milad7

چیه این 😐

Milad7

رم 1 اصلا برای اندریود کافی نیست 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)