حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور هواوی از شیائومی در بازار پوشیدنی های چین

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی تمام تلاش خود را دارد تا بتواند در بازارهایی که محصولاتی تولید می کند، از دیگر رقبا عبور کند. این بار شاهد عبور هواوی از شیائومی در بازار پوشیدنی های چین هستیم. این می تواند دستاورد قابل توجهی برای آن ها باشد.

عبور هواوی از شیائومی در بازار پوشیدنی های چین

در حالی که فروش گجت های پوشیدنی در بازار جهانی در دوره ژانویه تا مارس رشد داشته است، آخرین گزارش از IDC نشان می دهد که بازار چین در حالی که با ۱۱ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه رو به رو است، در جهت دیگر حرکت می کند. فروش کلی در سه ماهه اول سال 2020 برابر 17.6 میلیون عدد بود و هواوی یکی از بازیگران بزرگ بود زیرا موفق شد از شیائومی پیشی بگیرد و با 4.28 میلیون فروش رتبه برتر را بدست آورد.

شیائومی شاهد کاهش 0.6٪ در فروش بود و 4.14 میلیون دستگاه را در اختیار دارد در حالی که اپل با 2.84 میلیون فروش در جایگاه سوم قرار گرفت. نام تجاری محلی LifeSense با رشد تقریبا 73 درصدی بیشترین رشد را تجربه کرد در حالی که BBK Electronics با 47 درصد کاهش و تنها 765 هزار دستگاه را فروخت.

به طور خاص با نگاهی به ساعتهای هوشمند، هواوی با 1.04 میلیون فروش و رشد سالانه 111.9٪ دوباره رهبر بازار بود. اپل با 319 هزار دستگاه در جایگاه دوم سقوط کرد، در حالی که شیائومی با 128 هزار فروش در جایگاه سوم قرار گرفت. گارمین (110 هزار) و هوامی (98 هزار) از پنج مارک برتر در رده های بعدی قرار گرفتند. در کل، بازار ساعت هوشمند نسبت به سال گذشته 8.4 درصد افزایش داشته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی می تواند در بازارهای مختلف خود را در صدر نگاه دارد؟ حداقل در چین که اینطور است!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

very nice 👌

m.b

کار هوآوی و مردم چین در حمایت از تولید خودشون درسته…
آرزوی موفقیت برای بازار جهانیش…

m.b

‌« اهمیت “بازگشت به تنظیمات کارخانه” پس از آپدیت‌های بزرگ نظیر ارتقا رابط کاربری یا ارتقا اندروید به نسخهٔ بالاتر

گاهی مواقع با اینکه انجام بروزرسانی گوشی‌ها کار ساده‌ای است ولی مشکلاتی را برای شما بوجود می آورد. چند نکته در رابطه با بروزرسانی گوشی وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید می توانید بهترین تجربه را در استفاده از گوشی خود داشته باشید.

یکی از مهمترین نکاتی که برخی از کاربران نسبت به آن بی‌توجه هستند، انجام “ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه” پس از بروزرسانی‌های بزرگ می‌باشد. بروزرسانی‌های بزرگ بدلیل تغییراتِ سیستمی و یا ظاهری فراوانی که دارند، گاهی اوقات باعث پیدایش مشکلاتی نظیر ایجاد برخی باگ‌ها و یا اختلال در مصرف باتری می‌شوند.

در این مواقع، بازگشت به تنظیمات کارخانه، به سیستم عامل شما این امکان را می‌دهد تا از بسیاری از باگ‌ها و مشکلات در اَمان بماند. اگر می‌خواهید از بروزرسانی دستگاه اندرویدتان لذت ببرید و مشکلات و باگ‌های معمول را به حداقل برسانید، پیشنهاد می‌کنیم که پس از انجام اینگونه بروزرسانی‌ها، حتما یکبار گوشی را به “تنظیمات کارخانه” بازگردانید.»

یه عزیز دلی سر این موضوع کلی با من بحث داشت که ریست فکتوری تاثیری تو رفع باگای آپدیت نداره و هر چی دلیل میاوردم کارساز نبود که نبود… اینم متن از منابع دیگه…
بعد از آپدیت های بزرگ گاهاً ریست فکتوری لازمه عزیزان… حالا هر کی مایل نیست دلایل خودشو ممکنه داشته باشه اما لااقل حقایق تاثیرگذاری ریست فکتوری روی کارکرد کم مشکل تر گوشی رو عوض نکنید سر تعصبات برند به برندی… رو برند ها و گوشی های مختلف من امتحان کردم و حتی رو mi 9se به عینه دیدم مشکلات اندروید 10 رو حل کرده کمی… (البته دوربینش هنوزم گاهاً برای لحظه‌ای فریز میشه)

hamid reza

سلام دوستان می9 تی 128 گیگ با ریجستری یدونه دست دوم هست 5800 میفروشه 1 ماه کارکرده 17 ماه هم از گارانتیش مونده بخرم یا نخرم اونیکه میفروشه معتبره

آقا مصطفی نظرتون چیه؟

m.b

خوبه… گوشی داره گرون میشه… اگر موردی نداره و دلت راضیه بگیر…

Mb.Pcr

ببخشید اگه از کس دیگه ای پرسیدی و من جواب میدم اول باید برو گوشیو از نزدیک ببین یه خورده ور برو با گوشی البته اگه اجازه بده اگه مشکل داشت نگیر اگه نداشت با خیال راحت بگیر

Mahdi

من خودم به وضوح این موضوعو دیدم حتی خیلی از ویژگی های جدید اپدیت بعد ریست کردن واسم اضافه شد

Amir galaxy

مصطفی اینو حتما ببین
http://uupload.ir/files/0qw4_img_20200623_220137_140.jpg
خیلی جالب بود دیروز دیدمش😂👌

Mb.Pcr

کیه که به همه یه دیسلایک داده

persepolis

جناب عطایی
رتبه بندی شرکت ها اومده…
که شیائومی اومده جز پنجاه تا فکر کنم بیست و چهار شده…
بزنید
ممنون

Milad7

سامسونگ کجاست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)