حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی آنلاین از جدیدترین محصولات هوآوی در ایران

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

چهارشنبه ۴ تیر ماه، تنوعی از محصولات جدید و متفاوت هوآوی که به‌زودی وارد بازار ایران می‌شوند طی مراسمی آنلاین، رونمایی خواهد شد.

هوآوی ‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی دنیا، علاوه بر گوشی‌های هوشمند محصولات دیگری مانند لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و… نیز تولید می‌کند که هر کدام از این محصولات سالانه رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.

به زودی تعدادی از محصولات جدید هوآوی برای حضور در بازار ایران رونمایی خواهند شد. این رویداد به دلیل مشکلات مربوط به گسترش ویروس کرونا به صورت پخش زنده و استریم آنلاین برگزار می‌شود و در تاریخ چهارشنبه مورخ 4 تیر در محل هتل اسپیناس پالاس به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

رونمایی از محصولات جدید هواوی

رونمایی از محصولات جدید هواوی

در این رویداد آنلاین از چند محصول جدید هوآوی از جمله گوشی پرچمدار Huawei P40 pro، گوشی Huawei Nova 7i، سری لپ‌تاپ‌های جدید هوآوی و تبلت پرچمدار Huawei Matepad Pro برای بازار ایران رونمایی شود.

علاقه‌مندان به اکوسیستم هوآوی، در آینده نزدیک می‌توانند به جدیدترین محصولات هوآوی علاوه بر گوشی‌های هوشمند نیز دسترسی داشته باشند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را از طریق صفحه آپارات https://www.aparat.com/HuaweiMobileFarsi  در روز چهارشنبه ۴ تیر ماه، ساعت ۲۰:۰۰ تماشا کنند.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
baran

لپ تاپ های هواوی خوبن؟

pooria

لپتاپهای هواوی اگه برای سخت افزار میخوای خیلی ضعیفن ولی اگه کیفیت ساخت، باریکی، وزن، شارژدهی برات مهمه عالی درجه بندی میشن و در اصل الترابوک هستند و به نظر من خریدشون تو ایران توجیح اقتصادی حداقل برا منوتو نداره و یه چیزی مثل سرفیس و مک بوک هستند

نیما عرفانی

سخت افزارش(CPU , GPU , RAM) در سطح اولترابوک و برای کاربری مالتی مدیا،بیزینس و برنامه نویسی و دانشجویی کاملاً قابل قبوله و کسی با اولترابوک گیم نمیزنه که سخت افزار خیلی قوی بخواد وگرنه لپ تاپ های گیمینگ از برندهای دیگه موجوده .اولترابوک های هواوی یکی از سریع ترین هاردهای SSD در نرخ خوندن و نوشتن رو داره و اسپیکرو نمایشگرشم جزو بهترینهاست و راحت با نمونه های XPS Dell و مک بوک پرو رقابت می‌کنه .

pooria

Gpu شون که به درد لاجرز میخوره(mx250, mx150 که یک سوم 1650 هم قدرت نداره) cpu شونم به درد کار های معمول میخوره ram هم که ddr3 میذاره با فرکانس بسیار پایین ولی نمایشگر خیلی خوبی دارن

نیما عرفانی

گفتم که هیچ کس نمیاد با اولترابوک باریک و با این سخت افزار و کارت گرافیک کارای خفن انجام بده وگرنه می‌ره لپ تاپ میگیره . آره در مورد نوع رم و فرکانسش قبول دارم ، بالاخره هر محصولی در مقابل برتری هایی که داره نقاط ضعفی هم داره اما واقعاً سری X ,D میت بوک های هواوی چه در بحث طراحی و دیزاین و چه در بحث امکانات و پرفورمنس مِن جمله کیبورد عالی با تجربه ی تایپ لذت بخش نزدیک به کیبورد باترفلای اپل و تاچ پد بزرگ و دقیق جزو معدود اولتربوک های ویندوزی هست که در اکثر فاکتورها یه دستگاه ایده آل به حساب میاد .سرعت بوت و عملکرد حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه ی پاور ، اسپیکر ۴ گانه اش و سیستم خنک کننده اش و سرعت شارژ و باتری لایفش هم اونطور که از بررسی های منابع مختلف دیدم در حد و اندازه ی بهترین هاست و حتی در مواردی بهترینه . درصد نمایشگر به بدنه ی بالا از هر چهارطرف که خوده هواوی تو اولترابوک ها بابش کرد به همراه کیفیت تصویر فوق العاده هم نیاز به تعریف نداره .
در کل به عنوان نظر شخصی بین اولترابوک های ویندوزی ؛ این ۳ تا برام در ارجحیت قرار دارن :
✓سری لنوو تینک پد و سری یوگا لنوو به خصوص مدل های مختلف X1 کربن
✓سری XPS دل
✓سری میت بوک هواوی

m.b

فقط منتظرم ببینم جای برنامه های گوگل، معادل ایرانی‌ چی نصب کردن…😅

farshadenq

طبق تجربه دوستان مشکل اصلی عدم دسترسی به گوگل پلی هست و بیشتر نرم افزارهای کاربردی یا جایگزین خوبی دارن یا مثل کروم و مخصوصا گوگل مپز که برای من خیلی مهمه راحت رو گوشیهای جدید هواوی کار میکنن فقط باید از جای دیگه دانلود شن من که حالت عادی همه چیمو از فارس*روید میگیرم فعلا دارم بهش فکر میکنم بستگی به قیمت داره

Mahdi

اوه چقدر محصول این گوشیا رو چرا معرفی کردن y7p که بود چه احتیاجی به اینا هست

Milad7

امیدوارم پی 40 پرو پلاس هم با قیمت منطقی وارد کشور بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)