حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite با اسنپدراگون ۷۶۵ جی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ZTE

نمی دانم به یاد دارید که سه ماه پیش گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز به قیمت ۵۴۰ دلار رسما معرفی شد. به نظر می رسد که محصولات این شرکت در اسپانیا طرفداران زیادی دارد و امروز در این کشور گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite با اسنپدراگون ۷۶۵ جی رسما معرفی شده است. نمایشگر ۱۲۰ هزتر OLED این دستگاه می تواند یک برگ برنده دیگر برای آن باشد اما چون تجت اپراتور ارایه می شود در مجموع حتی گران تر از نسخه پرچمدارش است.

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite

با گذشت زمان، تعداد دستگاههای 5G میان رده در حال افزایش است. به غیر از چین، اروپا نیز سهم منصفانه ای از دستگاه های این دسته را به دست آورده و گروه جدیدی نیز به تازگی اضافه شده است. گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite امروز در اروپا معرفی شده است و دارای یک طرح و مشخصات خاص است.

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite

این گوشی از نمایشگر OLED در اندازه 6.65 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 برخوردار است. هیچ ناچی یا سوراخی در صفحه نمایش وجود ندارد. نوبیا همچنین معتقد است که حاشیه های موبایل نباید به هر قیمتی کم شود اما بسیار باریک است. گوشی Red Magic 5G Lite همچنین دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سمپل ریت ۲۴۰ هرتز است.

پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 765G بوده که دارای یک مودم 5G است. خنک کننده مایع هم وجود دارد که به خنک شدن دستگاه در هنگام بازی کمک می کند. گوشی Red Magic 5G Lite دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه است. این باید برای اکثر افراد کافی باشد.

وقتی صحبت از دوربین می شود، این دستگاه دوربین چهارگانه دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی جفت می شود. شما همچنین یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را دریافت می کنید. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 5G Lite

گوشی گیمینگ Red Magic 5G Lite دارای یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش، NFC و بلوتوث 5.0 است. متأسفانه جک صوتی وجود ندارد. این تلفن همچنین از باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18W بهره می برد. سیستم عامل هم اندروید ۱۰ است.

این تلفن توسط Vodafone در اسپانیا به قیمت ۱۷ یورو در ماه با قرارداد ۳۶ ماه به فروش می رسد که در مجموع به 612 یورو می رسد. این گران تر از Red Magic 5G با رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که با قیمت 579 یورو به فروش می رسد (از یاد نبرید که درباره قیمت نهایی فروش اقساطی ۳ ساله صحبت می کنیم). بسته Vodafone شامل یک گیم پد به ارزش 49.99 یورو است و یک قاب به ارزش 19.99 یورو با 500 سفارش اول است.

نظر شما چیست؟ این گوشی گیمینگ اقتصادی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حق با فینچه

Dr.Nazer

😂😂😂😂😂😂😂😂

Mahdi

مهر تاییدی بر صحبتهاش تو این پست😂

Soheil Rezayi

فک کنم فنچ درست تره
انگلیسها به فنچ میگن فینچ

Soheil Rezayi

بچه ها می خوام به جای اینکه فن ال جی باشم برم فن T-Mobile بشم ؟؟؟

Mahdi

من که میگم الجی عشقه ولی باز صبر کن فنچ بیاد

m.b

😂

Finch

از پشت سنگر چه خبر ای رزمنده راه حق؟ 😂😂
فقط نیا بیرون از سنگرت که موشک نقطه زن کوک کردم روت 😂

Milad7

مدل اصلی عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)