حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش مشترکین خدمات ارزش افزوده از ۴.۵ میلیون نفر به ۱۰۰۰ نفر

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی

وزیر ارتباطات مدت‌ها به دنبال بحث سرویس های خدمات ارزش افزوده یا VAS یا وس بود. لزوما این سرویس ها بد نیستند اما زمانی که ناآگاهانه و تا مدت نامعلوم کاربران را به صورت ماهانه یا هفتگی یا روزانه متحمل هزینه می کردند، به قول وزیر جوان یک دزدی بود. حالا او خبر می دهد که شاهد کاهش مشترکین خدمات ارزش افزوده از ۴.۵ میلیون نفر به ۱۰۰۰ نفر هستیم. این می تواند خبر خوبی باشد و یعنی که اگر پیش از این شارژ شما بدون دلیلی که بدانید،‌ کم می شده است؛ دیگر کم نمی شود.

مشترکین خدمات ارزش افزوده

وزیر ارتباطات با اشاره به تاثیر مصوبه پایان خدمات ارزش افزوده در کلاهبرداری از مشترکان تلفن همراه گفت: برداشت روزانه مبالغ «وس» از حساب مشترکان به هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر با اشاره به اولین اثر مصوبه پایان خدمات ارزش افزوده (وس⁩) نوشت:

فقط در یک اپراتور تلفن همراه، در هر روز به طور متوسط از حساب ۴.۵ میلیون مشترک، مبالغی برای ارزش افزوده کسر می‌شد که این عدد هم‌اکنون به هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

وی با انتشار مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص مقررات جدید ارائه خدمات ارزش افزوده موبایل، خطاب به کاربران گفت: اگر دیدید شارژ خطوطتان مثل سابق زود تمام نمی‌شود بدانید که احتمالاً قربانی بودید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این اقدام برای شما موثر باشد؟ شاید درباره حق الناس بد نباشد به وزیر جوان یادآور شویم که همین توییتر که شما از آن استفاده می کنی و برای مردم فیلتر است مصداق بارز حق الناس به نظر می رسد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

شاید درباره حق الناس بد نباشد به وزیر جوان یادآور شویم که همین توییتر که شما از آن استفاده می کنی و برای مردم فیلتر است مصداق بارز حق الناس به نظر می رسد!
به به چه زیبا گفتی آقا سینا

Milad7

متشکر 🙂

Milad7

من شکایت هم کردم ولی پولم را برنگردوندن 😡

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)