حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیبرد گوگل GBoard یک ردیف ویژه اموجی خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | گوگل

یکی از کیبردهای دوست داشتنی موبایل را می توان کیبرد گوگل دانست. این کیبرد دارای ویژگی های متفاوتی است و حالا امشب خبر می رسد که کیبرد گوگل GBoard یک ردیف ویژه اموجی خواهد داشت. این یعنی استفاده راحت تر و بیشتر از اموجی‌هایی که بیشتر استفاده می کنید و می توان حسابی کاربردی باشد.

کیبرد گوگل GBoard

گوگل برای کاربران اندرویدی عملکرد جدیدی را برای کسانی که دوست دارند از ایموجی ها استفاده کنند، به صفحه کلید خود (Gboard) اضافه کرده است. همچنین برنامه پیام ها نیز در حال نوسازی است.

در حال حاضر گوگل در حال طراحی مجدد دو برنامه اندرویدی خود است. در حالی که برنامه پیام ها با سایر برنامه های گوگل سازگارتر است، به Gboard عملکرد جدیدی داده می شود. نوآوری در Gboard می تواند هیجان انگیز تر باشد ، صفحه کلید گوگل برای اندروید اکنون دسترسی سریع تری به ایموجی های پر کاربرد شما را امکان پذیر می کند. ما یک بار جدید Emoji Bar برای این کار داریم.

در این نوار جدید، ایموجی های مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. شما همچنین می توانید این نوار را پنهان کنید و همچنین در هر زمان دوباره آن را استفاده کنید. به نظر می رسد گوگل به تدریج این ویژگی را در میان دستگاه های کاربران توزیع می کند، برای من نوار Emoji با وجود اینکه در آخرین نسخه Gboard موجود نیست.

کیبرد گوگل GBoard

کیبرد گوگل GBoard

دکمه گوگل در برنامه صفحه کلید Gboard گنجانده خواهد شد. این یک پیش نمایش سریع از نتایج جستجو برای اصطلاح فعلی تایپ شده است. با این حال، اخیرا برای همه کاربران ناپدید شده است. این بدون هیچگونه بروزرسانی بوده و مهم نیست از چه نسخه ای از برنامه استفاده می شود. حتی در تنظیمات گزینه نمایش دکمه ناپدید شده است. بنابراین نمی توانید فرض کنید که این یک اشکال یا خطاست.

نظر شما چیست؟ شما از چه کیبردی استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

چه عجب… بالاخره ایموجی رو گذاشت
من مدتهاست از Gboard استفاده میکنم. Speech to Text ش از همه کیبوردا بهتره برای فارسی

Ebinem

Gboard قابلیت های زیادی داره که اکثرا نمی دونند. یه سرچ کنید و استفاده کنید.

Mahdi

عاشقتم گگل

ممد بمولا

یک کیبورد دوست داشتنی 🙂

Milad7

اصلا از این کیبود خوشم نمیاد 😐

Milad7

به نظرم کیبورد سامسونگ حرف نداره. کیبورد ایفون هم ریزه به درد نمیخوره

Alireza3000

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)