حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع عینک سامسونگ (Samsung Glasses) روشی برای سهولت در تجربه مسیریابی را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ هر ساله فناوری های مختلفی را توسعه می دهد و برخی از آنها سرانجام در محصولات واقعی زندگی ظاهر می شوند. این شرکت طی چند سال گذشته بر روی فناوری‌های مختلف AR (واقعیت افزوده) و VR (واقعیت مجازی) کار کرده و چندین اختراع ثبت کرده است. اخیرا ثبت اختراع جدیدی توسط این شرکت منتشر شده است که یک ویژگی AR جذاب را نشان می دهد که می تواند در هنگام رانندگی کل تجربه ناوبری نوبت به نوبه خود را بهبود بخشد. در حقیقت حق اختراع عینک سامسونگ (Samsung Glasses) روشی برای سهولت در تجربه مسیریابی را نشان می دهد. این می تواند یک کاربرد مفید از واقعیت افزوده باشد.

حق اختراع عینک سامسونگ

این حق ثبت اختراع عینک AR سامسونگ را نشان می دهد که می تواند اطلاعات ناوبری را به نوبه خود به طور مستقیم در مقابل چشمان راننده قرار دهد. در حالی که در حال حاضر برخی از اتومبیل ها و نمایشگرهای دارای قابلیت نمایش اطلاعات ناوبری در شیشه جلو را دارند، عینک AR می تواند احساس غوطه وری تر و نزدیک تر به واقعیت داشته باشد. این سیستم می تواند شامل یک دوربین بیرونی برای خواندن جاده و یک دوربین رو به جلو جهت تجزیه و تحلیل راننده باشد.

استفاده از عینک های AR به جای نمایشگرهای روی شیشه خودرو یا اصطلاحا heads-up چندین مزیت دارد. بر خلاف این نوع نمایشگرها که ثابت باقی مانده اند، عینک های AR حتی در هنگام رانندگی در حال جستجو اطراف می توانند اطلاعات مربوط به مکان و نقاط مورد علاقه را نشان دهند. جدای از ناوبری، ثبت اختراع عینک AR سامسونگ پوشش اطلاعات اضافی مانند رمپ های خروجی، جایگاه های سوخت، نقاط مورد علاقه و موارد دیگر را شرح می دهد.

برای اینکه این سیستم کار کند، عینک های AR سامسونگ باید با برنامه نقشه ها در تلفن هوشمند (یا یک واحد ناوبری داخل ماشین)، GPS، چندین دوربین و سنسور همگام شوند. سامسونگ در حال حاضر فن آوری ها و مؤلفه های مختلفی در رابطه با خودروهای هوشمند مانند سنسور دوربین، واحدهای infotainment، پردازنده ها ساخته و قصد دارد در آینده کارهای بیشتری انجام دهد.

نظر شما درباره عینک AR سامسونگ و استفاده آن برای ناوبری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

گوگل گلس کلا کنسل شد؟؟؟

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)