حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح پیش فروش ۷۵ هزار خودرو با شرایط اصلاح شده در راه است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

حدودا یک هفته از اجرای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات ایران خودرو و سایپا در مقیاس ۲۵ هزار دستگاه می‌گذرد اما هنوز آماری از میزان پیش ثبت نام متقاضیان در این طرح نه از سوی وزارت صنعت و نه از سوی مدیران دو شرکت خودروساز اعلام نشده است. در همین شرایط خبر از یک طرح پیش فروش بزرگ می رسد. گفته می شود طرح پیش فروش ۷۵ هزار خودرو با شرایط اصلاح شده در راه است. این شرط برای دارندگان خودروهای فرسوده بهینه شده است.

طرح پیش فروش ۷۵ هزار خودرو

سایپا و ایران خودرو

سایپا و ایران خودرو

جالب اینجاست در کمیته خودرو مصوب شده اخبار طرح فروش در قالب اطلاعیه منتشر شود اما هنوز هیچ خبری از میزان ثبت نامی ها در این طرح فروش نیست. به هر حال به نظر می‌رسد عدم واریز پیش پرداخت در این طرح عاملی شده تا بسیاری از مردم شانس خود را امتحان و اقدام به ثبت نام کرده اند.

البته محدودیت های اعمال شده در این طرح فروش از جمله داشتن پلاک فعال برای آن دسته از افرادی که دارای خودروی فرسوده هستند مشکلاتی را به وجود آورده است به نحوی که آنها نمی‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. علاوه بر این اخیرا هم خبر پیش‌فروش یکساله ۷۵ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان مطرح شده که همین امر بلاتکلیفی این افراد را در خرید خودرو بیشتر کرده است.

آنطور که شنیده شده گویا قرار است در طرح فروش ۷۵ هزار دستگاه خودرو برخی از محدویت ها از جمله پلاک فعال برداشته شود تا آن دسته از افرادی که دارای خودروی فرسوده هستند با رعایت شرایطی جدید امکان ثبت نام خودرو را پیدا کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر طرح پیش فروش ۷۵ هزار دستگاه خودرو هستید؟ شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پلاک فعال حذف شده….

Milad7

+

قابلیت انصراف برای فروش فوق العاده هم فراهم شده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)