حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس لیفت ام وی ام X33 به زودی وارد بازار کشور می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اولین مرتبه ۸ ماه پیش بود که ام وی ام ایکس ۳۳ فیس لیفت را با هم در ترنجی دیدیم. به نظر می رسد مدیران خودرو می خواهد فیس لیفت ام وی ام X33 را به زودی وارد بازار کشور کند. پس از ام وی ام X55 این خودرو شاسی بلند بهبودیافته جدید مدیران خودرو می تواند یک گزینه قابل توجه در بازار کشور باشد.

فیس لیفت ام وی ام X33

ام وی ام ایکس ۳۳ از سال ۸۹ وارد بازار ایران شد و با توجه به قیمت و مشخصات مناسب به سرعت توانست در دل مشتریان خودروهای کراس اوور جا باز کند. از سوی دیگر شرکت سازنده با ارزیابی های مداوم از نیاز بازار و خواسته های مشتری ۲ بار ظاهر این خودرو را زیر تیغ جراحی قرار داد و تا کنون در مجموع ۳ نسخه از این خودرو راهی بازار شده است.

حال مدیران خودرو با توجه به خواسته مشتری و درک به موقع آن چهارمین نسخه آن یعنی فیس لیفت ام وی ام ایکس ۳۳ را راهی بازار خواهد کرد، تا بتواند ادامه دهنده راه موفق مدل های ایکس ۳۳ در بازار ایران باشد.

تغییرات نسخه فیس لیفت ام وی ام X33 چیست؟

ام وی ام ایکس ۳۳ فیس لیفت

ام وی ام ایکس ۳۳ فیس لیفت

نمای جلو خودرو تغییراتی را داشته است، جلو پنجره آن از سبک جدید طراحی محصولات ام وی ام که مشابه خودروی ایکس ۵۵ است؛ استفاده نموده و همچنین سپر جلو و چراغ دیلایت به لحاظ طراحی عوض شده که سازگار و هماهنگ با جلوپنجره جدید بوده و چهره یک شاسی بلند مستحکم و مدرن را به خودرو داده است.

از سوی دیگر شکل رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی تغییر یافته که حالتی مدرن تر و شیک تر به نمای این خودرو داده است.

با ورود به نمای داخل این خودرو نیز متوجه تغییرات خواهید شد، پوشش صندلی ها و رو دری ها به رنگ قهوه ای تیره در آمده که در مجموع داخل آن را شکیل تر نموده است و رنگ دریچه های تهویه نیز به رنگ قهوه ای شده که تناسب با پوشش داخل خودرو دارد.

ام وی ام ایکس ۳۳ فیس لیفت را ببینید

همچنین فرمان خودرو نیز به مانند محصولات جدید مدیران خودرو تغییر کرده که موجب زیباتر شدن جلو داشبورد خودرو شده است. اما نکته مهم در بخش فنی، نصب یک گیربکس اتوماتیک ۵ سرعته اتوماتیک است که در عمل شتاب و هماهنگی بیشتری دارد، این گیبرکس سهولت و لذت بیشتر رانندگی با این خودروی هاچبک می شود.

همچنین به لحاظ امنیتی نیز این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی شده که قطعا امنیت بالاتری را در رانندگی پدید می آورد. به زودی شرکت مدیران خودرو این خودرو را رونمایی خواهد کرد و شرایط فروش و قیمت آن را نیز اعلام می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر فیس لیفت ام وی ام ایکس ۳۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
şæęð

امنیت کم
قدرت کم
عالین⁦☺️⁩⁦⁦☺️⁩⁦☺️⁩

Milad7

خیلی زشت و بد ترکیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)