حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Pixel 4a XL کنسل شده را اینجا ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

سال گذشته گوگل با معرفی یک جفت از رنجرهای میان رده، یعنی پیکسل 3a و 3a XL حرکتی غیرقابل تصور و جالب را انجام داد. حدود یک سال از آغاز فعالیت آنها می گذرد، بنابراین ما هر روز در انتظار جانشینان این دستگاه ها هستیم. ما از ارایه پیکسل 4a مطمئنیم اما یک عضو بزرگتر وجود دارد که کنسل شده است. شما می توانید گوگل Pixel 4a XL کنسل شده را اینجا ببینید،‌دستگاهی که نمایشگر بزرگتر و دوربین دوگانه داشته است.

گوگل Pixel 4a XL

همانطور که گفتیم تنها یک جانشین وجود خواهد داشت و آن پیکسل 4a داشت، زیرا این شرکت Pixel 4a Xl را کنسل کرده است. اگر دوست داشتید بدانید که پیکسل 4a XL با چه طراحی‌ای در نظر گرفته شده است، در اینجا چند رندر برای شما ارائه می شود.

اینکه گوگل تصمیم به کنسل کردن پروژه Pixel 4a XL گرفته است می تواند چند دلیل داشته باشد. اول اینکه کاربران اینروزها برای موبایل‌های کوچک ارزان علاقه ویژه ای نشان می دهند. البته که خیلی ها همچنان به نمایشگر بزرگ علاقه دارند و منطقی هم هست اما دلیل دیگر را می توان حرکت اپل دانست. گوگل مشخصا نمی خواهد با ارایه پیکسل 4a XL نسخه پایه یعنی پیکسل 4a زیر سایه برود. سپس همه پیکسل 4a XL را آیفون SE 2020 مقایسه می کنند،‌ جایی که طبیعتا به دلیل ویژگی‌های بیشتر، نمونه گوگل قیمت بیشتری نسبت به آیفون SE 2020 خواهد داشت و همه چیز برای رقابت سخت تر می شود. پس شاید تصمیم راحت تر برای گوگل این باشد که یک رقیب سرراست و مستقیم برای آیفون SE 2020 داشته باشد.

گوگل Pixel 4a XL

گوگل Pixel 4a XL

به هر حال، پیکسل 4a XL در بخش طراحی و جنس بدنه کاملا از پلاستیک است (جدا از صفحه نمایش البته) و مانند پیکسل 4a با حسگر اثر انگشت در پشت طراحی شده بود. این صفحه نمایش برای دوربین سلفی دارای یک سوراخ دارد و به طور کلی این صفحه ها برای یک بار هم که شده در اندازه مناسب و ظریف به نظر می رسد. گوگل پیش از این حاشیه های عجیب و غریب و ناچ‌های بدون دلیل بزرگی را ارایه کرده بود.

جالب اینجاست که در اندازه 154.3×73.9 x8.2 میلی متر پیکسل 4a XL کوتاهتر و باریک تر از نسخه قبلی خود بود، در حالی که صفحه ای با اندازه بزرگتر را ارایه می کرد. البته در مقایسه با رقبا شاید آن حاشیه ها به نظر گوگل خیلی کوچک تلقی شوند.

گوگل Pixel 4a XL

گوگل Pixel 4a XL

پیکسل 4a اکنون شایعه شده است که اوایل تیر وارد بازار خواهد شد. از طرف دیگر، گوگل می تواند تاخیر خود را ادامه دهد تا همه گیری کرونا کمی بهتر شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پیکسل 4a XL باید تولید می شد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

گوشی هایی با دوربین فوق العاده!
همین پیکسل 3ای با دوربین تکی 12 مگاپیکسلی که در پایین رده ردمی 8 هم استفاده شده با استفاده از نرم افزار خوب میتونه عکس های شگفت انگیزی بگیره
میان رده های خیلی خوبی هستن اما نقاط ضعفشون جنس بدنه هست که پلاستیکه و تو این رنج قیمت تو ذوق میزنه
پیکسل 4ای هم گویا اسنپ 730 داره که قدرت کافی رو ارائه میده
پشتیبانی گوگل هم که بهترینه

lovenokia

ای سلفی ! کی نابود می شود راحت شویم .

Mahdi

ساده و شیک عاشقتم

Milad7

گوگل برای گوشی های امسالش باید یه مقدار تنوع یجاد بکنه

MohammadFarhaadi

آخرت طمعکاری و زدن از گوشی.فقط به صرف استفاده از اندروید خام که بی امکانات ترین نسخه اندرویده که نمیشه قیمتگذاری فضایی کرد!اونم یه گوشی بدون کوچکترین زحمتی در طراحی و امکانات.

MohammadFarhaadi

آخرت طمعکاری و زدن از گوشی.فقط به صرف استفاده از اندروید خام که بی امکانات ترین نسخه اندرویده که نمیشه قیمتگذاری فضایی کرد!اونم یه گوشی بدون کوچکترین زحمتی در طراحی و امکانات.گوگل زده جاده خاکی.نکسوزها واقعا خوب بودن ولی پیکسلها ناامید کننده هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)