حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم مربوط به پلی استیشن ۵ مشخص شد: ۱۵ خرداد ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

پنح شنبه این هفته برای عاشقان بازی و به خصوص کاربران کنسول‌های بازی روز بسیار مهمی است. ژاپنی ها بخشی از برگ برنده خود را رو خواهند کرد و رقابت اساسی بین سونی و مایکروسافت شکل خواهد گرفت. امشب تاریخ مراسم مربوط به پلی استیشن ۵ مشخص شده است و پنج شنبه ۱۵ خرداد ۹۹ خواهد بود. با نگاهی به جزئیات پیرامون PS5 شایعات و حدس و گمان‌ها کمرنگ می شوند و در نهایت متوجه خواهیم شد که سونی دقیقا چه چیزی را برای رقابت با XSX مایکروسافت آماده کرده است.

تاریخ مراسم مربوط به پلی استیشن ۵

سونی رسما تأیید کرد که رویداد بعدی پلی استیشن ۵ خود در روز پنجشنبه ۱۵ خرداد ۹۹ برگزار می شود. این رویداد از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران آغاز خواهد شد و سونی قول می دهد “نگاهی به آینده بازی های PlayStation 5” بیندازد. به گفته جیم ریان، رئیس و مدیر عامل شرکت Sony Interactive Entertainment ، این برنامه “کمی بیشتر از یک ساعت” اجرا خواهد شد و “اولین نگاهی به بازی هایی که بعد از شروع تعطیلات PlayStation 5 در آن بازی خواهید کرد” خواهد بود.

بازی های PS5 بهترین بازی در صنعت از استودیوهای نوآورانه جهان است. استودیوها، چه بزرگ و چه کوچک، آنهایی که جدید و قدیمی هستند، در توسعه بازی هایی که پتانسیل سخت افزار را نشان می دهد، سخت کار کرده اند.

“این معرفی آنلاین کمی بیشتر از یک ساعت اجرا خواهد شد و برای اولین بار، همه ما با هم خواهیم بود که عملا هیجان را با هم تجربه می کنیم.”

دسته پلی استیشن ۵

دسته پلی استیشن ۵

گزارش های اخیر می گفتند که سونی رویداد PS5 احتمالا ۱۴ خرداد ۹۹ برگزار می کند و بیشتر روی بازی ها متمرکز است. درباره تاریخ کاملا دقیق نبود اما درباره محتوا مقداری صحیح است. انتظار نمی رود که سونی جزئیات کنسول PS5 را در این رویداد فاش کند و رویدادهای بعدی احتمالا برای هفته ها و ماه های آینده برنامه ریزی شده است. رایان توضیح می دهد:

“این بخشی از سری به روزرسانی های PS5 ما است و مطمئن باشید، پس از نمایش هفته آینده، ما هنوز چیزهای زیادی برای اشتراک با شما خواهیم داشت.”

سونی تاکنون از مشخصات PS5 یک لوگو (لوگو پلی استیشن ۵) و یک کنترلر جدید بی سیم (دسته پلی استیشن ۵) را برای کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرده است. سونی هنوز کنسول PS5 خود را نشان نداده است و هنوز مشخص نیست که آیا این رویداد در رویداد ۱۵ خرداد ۹۹ تغییر خواهد کرد یا خیر.

احتمالا PS5 از یک پردازنده هشت هسته ای AMD Zen 2 سفارشی با فرکانس 3.5GHz (فرکانس متغیر) و یک پردازنده گرافیکی سفارشی مبتنی بر سخت افزار معماری RDNA 2 AMD بهره می برد که وعده 10.28 ترافلاپ و 36 واحد محاسبه با کلاک 2.23 گیگاهرتز (همچنین فرکانس متغیر) را می دهد.

بخش قابل توجهی از پلی استیشن ۵ جدید سونی SSD اختصاصی است و 825 گیگابایت حافظه با عملکرد 5.5 گیگابایت در ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد. Epic Games به تازگی با نمایش فنی Unreal 5 خروجی خیره کننده ای را اجرا کرده است که روی PS5 اجرا می شود و بارگذاری محتوا سینمایی 8K و جلوه های نورپردازی پویا را نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر پلی استیشن ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

حالا که حرف سر گیم شد…
من اون موقع که دلار 7،8 بود یه سیستم بستم کلش 11 دراومد حالا که قیمتارو دیدم شده 24 میلیون 😶 حالا میخوام بفروشمش بدبختی مشتری نیست پیشنهادتون چیه اخه من اینو چی جوری ردش کنم میخوام لپتاپ بگیرم 😂😂😂

Monarch

اگه میتونی قطعه قطعه بفروش امکان فروش میره بالا اگه هم نمیشه راحت همین رو نگه دار چون یکی دو سال دیگه میتونی 40 تومن بفروشی :)))
یه لپتاپ هم بخر بذار کنار

pooria

باشه پولشو تو بده من میخرم 😂 اخه انسان مسجد ندیده 😅 من خواستم یه چی خوب بگیرم باید 25 تومن بذارم اگه یه چیزم بگیرم در حد 10 تومن که فقط برا وب گردی خوبه که با گوشی خیلی بهترم میشه کار کرد

Monarch

خیلی منتظر این نسل از کنسول ها هستم بعد از حدود 10 سال قصد دارم دوباره بازی با کنسول رو شروع کنم

دموی Epic Games عالی بود منتظر میمونیم تا در عمل ببینیم سونی چه جوری میخواد دنیای بای ها رو تغییر بده

Milad7

اژدها وارد میشود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)