حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Band 5 را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | شایعات، شیائومی

سه هفته پیش بود که تصویر جذابی با عنوان “دستبند شیائومی Mi Band 5 با نمایشگر کم حاشیه و سوراخ نمایشگر” لو رفت. به نظر می رسد که متاسفانه آن طراحی به تحقق نمی پیوندد و اگر می خواهید، می توانید شیائومی Mi Band 5 را اینجا در واقعیت ببینید. در حقیقت طراحی کلی آن با می بند ۴ هیچ تفاوت معناداری ندارد.

شیائومی Mi Band 5

چند روز پیش، یک گزارش قابل توجه گفته بود که Mi Band 5 از شیائومی  یک گروه هوشمند مملو از ویژگی های پیشرفته با پیشرفت های زیادی همچون صفحه نمایش بزرگتر ۱.۲ اینچی برخوردار خواهد بود. خب به بطف تصاویری که تازه ظاهر شده اند، برخی از شایعات به نوعی تأیید می شوند.

عکس های جدید، طراحی نسبتا بزرگتر از گذشته به همراه یک شارژر جدید را نشان می دهد، که اکنون با یک نوع طراحی “افزونه” ارائه شده است، این طراحی شارژر را پیش از این نیز در می بند ۳ دیده بودیم. به نظر نمی رسد که بدنه خود همه چیز را تغییر داده است، به جز این که طراحی از گذشته مسطح تر به نظر می رسد. این ممکن است به دلیل زاویه عکس ها باشد، اما منحنی ها به نظر نمی رسد که در مقایسه با Mi Band 4 برجسته باشند.

به هر حال، گزارشی در Weibo همچنین نشان می دهد که قیمت می بند ۵ نزدیک به 28 دلار خواهد بود، یا احتمالا کمی بالاتر از این.به هر صورت معرفی رسمی این دستبند نباید خیلی دور باشد، چرا که سه روز پیش شیائومی Mi Band 5 و Mi Band 4C تاییدیه گرفتند.

شیائومی Mi Band 5 با سنسور SpO2 ارایه خواهد شد

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که شیائومی Mi Band 5 با سنسور SpO2 ارایه خواهد شد.  دستبند آتی شیائومی Mi Band 5 ردیاب ضربان قلب را با اندازه گیری SpO2 (اشباع اکسیژن خون) تقویت می کند. ویژگی های بهداشتی اضافی شامل ردیابی چرخه قاعدگی است.

گفته می شود که نسخه بین المللی از NFC پشتیبانی می کند، که قبلا منحصر به چین بود. با این حال، برخی از اطلاعات جدید در پشتیبانی جهانی NFC تردید ایجاد می کنند، اما از نسخه جدید “Mi Smart Band 5” با شماره مدل XMSH11HM یاد می کند (بند معمولی 5 XMSH10HM خواهد بود).

این دستبند هوشمند از دستیار هوش مصنوعی Alexa برخوردار خواهد بود. در نسل های قبلی، مدل های فروخته شده در چین دارای NFC و میکروفون برای دستیار دیجیتالی بودند، اما این تنها با Xiao AI چینی زبان کار می کرد.

الکسا یک انتخاب بسیار بهتر برای انتشار جهانی است زیرا در حال حاضر هشت زبان را درک می کند (پوشش آمریکا ، ژاپن ، بیشتر اروپا و هند). توجه داشته باشید که چون فاقد بلندگو است، پاسخ های الکسا فقط متن خواهد بود. خوب پس از آن به صفحه نمایش به ۱.۲ خواهد رسید در حالی که صفحه نمایشگر بزرگ می شوند (صفحه نمایش نسل چهارم 0.95 است).

شما منتظر می بند ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Bad boy🤫

رید شیائومی ببخشید بنجولائومی🤣🤫🤭

m.b

شاید ايندفعه دیگه گرفتم… 🤔

Dr.Nazer

تو فقط بگیر

m.b

تو هم فقط بده…
اوه ببخشید ویدئوها رو…

pooria

😂

Dr.Nazer

😂😂😂

AL1K1NG

#اوه خیلی دادنی
#مصطفی منعطف واقعی
#قل قل قل
#واعظ
#دی ان ای کجایی؟؟

Milad7

خدایا شیا را واسه ما نگه داره 😀

ممد بمولا

ای بابا😐

afsoon

کلا مچ بند ها واسه ورزشکارها خوبه .وگرنه آدم های عادی کلا یک روز می‌بندند فرداش می‌ره تو کمد .

ali karimi

نه داداش اشتباه نکن من ورزشکار نیستم ولی 1سالو نیمی هست که می بند 4 رو بستمودارم استفاده میکنم

Mahdi

داداش نیست

Amir galaxy

از کجا به این علم دست یافتی؟!

Milad7

من هم ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم 😀

david2arc

من نیز هم . از می بند 2 داشتم الانم 3

david2arc

من نیز هم . از می بند 3

Finch

می بند ۴ و انر بند داشتم
می بنده بهتر بود

online_wireless

واقعا خوشگله و جذاب همه چیزش خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)