حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو ماشین لباسشویی شیائومی Mijia تاریخ ۵ خرداد رونمایی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | شیائومی

“فصل جدید لوازم خانگی با کیفیت” در راه است و دو روز پیش در ترنجی خواندیم که سه مدل یخچال شیائومی تاریخ ۵ خرداد معرفی خواهد شد. امروز و با تیزرهای رسمی شیائومی مشخص شد که دو ماشین لباسشویی شیائومی Mijia تاریخ ۵ خرداد رونمایی می شود. شیائومی در انتخاب مدل‌های مختلف بسیار دقیق است و در اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف گزینه‌های قابل توجه دارد.

ماشین لباسشویی شیائومی Mijia

بخش لوازم خانگی هوشمند شیائومی MIJIA اعلام کرده است که دو ماشین لباسشویی جدید را در تاریخ ۵ خرداد منتشر می کند. این خبر درست یک روز پس از آن منتشر می شود که MIJIA اعلام کرد سه مدل جدید یخچال و فریزر را در همان تاریخ عرضه می کند. این محصولات به نام ماشین لباسشویی پالسور اتوماتیک MIJIA با وزن ۵.۵ کیلوگرم (لباس) و لباسشویی پالسور اتوماتیک MIJIA با وزن ۳ کیلوگرم (لباس) نام خواهند گرفت.

این اولین ماشین لباسشویی با نام تجاری Mijia نیست. شیائومی سال گذشته ماشین لباسشویی و خشک کن Pro برند MIJIA را معرفی کرده بود و ماشین لباسشویی MIJIA و خشک کن 1C را در آوریل سال 2020 اضافه کرده بود. ردمی همچنین دارای درب بالا Redmi 1A Washing Machine است.

از بین پوسترهای پیش نمایش، مدل ها با طراحی در بالا ارائه می شوند که آنها را به اولین ماشین لباسشویی های برند MIJIA با طراحی درب بالا تبدیل می کند. ماشین های لباسشویی به دلیل داشتن ظرفیت 5.5 کیلوگرم و ظرفیت 3 کیلوگرم دستگاه های قابل حمل هستند.

این کوچکتر از ظرفیت ۸ کیلوگرم ماشین لباسشویی Redmi 1A است. گفته می شود نسخه کوچکتر 3 کیلوگرمی نیز عملکردی استریلیزه کردن در دمای بالا دارد که به نظر می رسد مخصوص لباس های کودکانی است که به استرلیزه سازی نیاز دارند. قیمت ماشین لباسشویی هنوز مشخص نشده است، اما انتظار داریم قیمت آنها بین 499 یوان (70 دلار) و 599 یوان (84 دلار) باشد زیرا از Redmi 1A برای 799 یوان (112 دلار) ارایه می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید روزی ماشین لباسشویی شیائومی بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

دوستان کسی از لوازم خانگی G plus خریده ؟ شنیدم واقعا با کیفیت و قابل رقابت با برند های کره ای هست .

persepolis

g plus همون lg است فقط تغییر نام داده فکر کنم فردا اگه همین طور پیش برود جاروبرقی باید بزند!.

زیره نظر الجیه یعنی یه چیز تو مایه های زیر برند میمونه . نماینده ی رسمی و گارانتیش هم گلدیرانه که همون نمایندگی رسمیه الجیه . کیفیت محصولاتش هم اونطور که میگن بالاست و دست کمی از خوده الجی نداره، تو بازار جهانی هم شناخته شده .

Mahdi

عاشقتم لباسشویی

The Destroyer

😂😂😂😂

Mahdi

آره دیگه این نباشه چطوری لباس بشوریم

Amin

فقط همینو کم داشتیم عاشق لباسشویی هم شدی 😂

hamid reza

این بیشتر کهنه شوره تا لباس شویی

Finch

شیا جان یه ۴ تا بلندگو و ساب باکس هم واسه ماشین معرفی کنی عمیقأ ممنون میشم :)))

calantar

الان با بچه های بالا هماهنگ میکنم 😏

Milad7

شیا کل بازار را دستش گرفته 😀

Milad7

واسمون خودرو هم بساز 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)