حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه مدل یخچال شیائومی تاریخ ۵ خرداد معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | شیائومی

شاید کمتر بدانید اما شیائومی یخچال هم تولید می کند. آنطور که به صورت رسمی مشخص شده است، سه مدل یخچال شیائومی تاریخ ۵ خرداد معرفی خواهد شد. این سه مدل یخچال در ابعاد و ویژگی‌های مختلف طراحی شده اند.

یخچال شیائومی

غول تولید چینی، شیائومی زنجیره محصولات خود را از تاریخ ۵ خرداد گسترش خواهد داد. این شرکت قرار است سه یخچال را به لوازم خانگی هوشمند اضافه کند. این کار را از طریق شبکه اجتماعی Weibo با عنوان “فصل جدید لوازم خانگی با کیفیت” اعلام کرده است. این سه یخچال شامل یخچال و فریزر درب دو طرفه، یخچال و فریزر درب دو طرفه و یک یخچال درب سه گانه است.

طبق اطلاعات موجود در Weibo، یخچال و فریزر درب دو طرفه یک جهته 170 لیتری با تهویه هوا Mijia است. اندازه آن کوچک است اما ظرفیت آن زیاد است. یخچال و فریزر درب دو طرفه 215L است که فضای بیشتری برای حفظ بهتر طراوت دارد. سرانجام، یخچال و فریزر درب سه گانه 450 لیتری است که از یک خروجی هوا سه بعدی ارائه می شود.

بنابراین، شیائومی ۷ محصول یخچال و فریزر را در تولیدات خود خواهد داشت. این یخچال ها در اصل از چهار نوع یخچال و فریزر شامل دو درب، سه درب، درب های دو طرفه و چهار درب هستند. کمترین قیمت برای هر یخچال و فریزر شیائومی 899 یوان (126 دلار) است.

متأسفانه پست یا پوستر Weibo چیزی در مورد قیمت این یخچال ها نمی گوید. با این وجود، به نظر نمی رسد که هیچکدام از این محصولات تاکنون کمتر از پایین ترین قیمت خود را بفروشند. برای بدست آوردن قیمت بازار این یخچال ها ، چند روز دیگر صبر خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید از شیائومی یخچال بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی خوش قیمت

V800B

کلا شیائومی اونقدر ک فکر میکردم کیفیت نداره
دارع ولی ن اون قدری ک تو بوق کرنا میکردن
چندین محصولش رو دیدم
تو یخچال الجی
تو لباس شویی الجی
تو تی وی سونی
تو دوربین کنون و سونی
جارو برقی پاناسونیک
و و و برند چینی ندیدم ک بخاد بهتر باشه یا حتی هم رده
البتع با توجه ب شرایط بد جامعه ناچاریم ب خرید
تو هر وسیله برقی دیدم چینی ها جز دو تا اولی هم نبودن
فقط تو گوشی قوی هستن
و اینترنت ک هر دو بهترین وسیله برای ب دست آوردن اطلاعات هست (جالبه ن؟)

Shadow

توی تی وی هم الجی خوبه💙

سپیده دم

بله الجی هم تو تی وی خوبه ولی سونی رو به شخصه در تی وی خیلی قبول دارم بی نظیره

lovenokia

به نظر من هم در تلویزیون واقعا از نظر کیفیت و دوام سونی یک چیز دیگست . پاناسونیک هم محدود تولید میکنه کمی گرون تر از سونی هست ولی عالین . برند های کره ای هم عالی عملکردند مخصوصا ال جی .

اما برای خرید تلویزیون با توجه به وضعیت حال حاضر ، اگر قصد دارید چندین سال تلویزیون تون رو داشته باشید (10 سال) فقط سونی بخرید که واقعا کیفیت و دوام بی نظیری داره و در دراز مدت بر خلاف خیلی برند های دیگر دچار افت کیفیت نمی شود و خرابی نخواهد داشت .

The Destroyer

اگر اشیای هوشمند بیاد تو این لیست که خودشون دامنه گسترده‌ای از محصولاتن اون وقت کلا یدونه شیائومی از برندای معروف هست…
و کیفیت محصولاتش هم فوق‌العاده هست… چندین نفر رو دیدم که داشتن گجت‌های هوشمندشو و بلا استثنا همه راضی بودن…
نمیدونم شایدم تجربه‌ی شما چیز دیگه‌ای رو بگه اما من دقیقا برعکس شما شنیدم و دیدم… حتی یکی از اعضای همین سایت هم چند وقت پیش اومد و در مورد پلوپز شیائومی که خریده بود نوشت…

و در اینترنت هم گوگل با اختلاف از بقیه جلوتره… چینیا اصلا نیستن عملا تو لیست‌های مرورگرها و اینا… طبق معیارهای شما فقط تو گوشی قوین… البته باید فرصت داد بهشون… سرعت رشد بعضیاشون وحشتناکه از جمله همین شیائومی… طول میکشه تا تو یه بازار جا بیفته اما وقتی کم‌کم شناخته شد رشدش به سرعت میره بالا… نمونش بازار اروپا که کم‌کم داره شناخته میشه و نتیجشم این بود که تنها برندی که رشد فروش داشت تو بازار گوشی تو سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ شیائومی بود به همراه ویوو… یا یه نمونه دیگش بازار خودمونه… برای بقیه وسایلش هم فرصت لازمه… الان دیگه اون سد “گوشی چینی بی‌کیفیته” رد شده… باید منتظر شکستن اون سد در مورد اجناس دیگه هم باشیم… کار غیر عادی نمیکنه تو تلویزیون یا هیچ وسیله دیگه‌ایش… میره همون پنل الجی رو میخره اما سودشو نمیگیره پس نمیشه گفت کیفیتشون هم خوب نیست یا مثل بقیه نیست چون اگر نباشه باید به به طور مثال الجی ایراد گرفت که پنلش رو میسازه

afsoon

🙄اگر با توجه به قیمت مقایسه کنی میبینی که تی وی های شیائمی حدالقل در حد سونی و سامسونگ و ال‌جی دو برابر گران از خودشون عملکرد دارن بقیه چیزا هم همین جور .

Dr

*کانن پروفسور

_V_

الان هم Ali_T علی ئه هم dj style ؟

Dr.Nazer

سلام دوست عزیز
به خود چالتون پیام دادم گفت فیکه😐😂

_V_

سلام

والا درگیرم و وقتشم باشه حسش نیست بیام تو سایت بعضی صحنه هارو ببینم

البته فهمیدم عامر خیلی به من عنایت داره بعد یه هفته که نبودم هنوز تو کامنتاش اسم منو میاره و هیجان انگیره

درباره اون اکانت، ما که مرض نداریم همچین کاری بکنیم، چالتونم که میگه من نیستم و اگر نمیگفت هم ضایع بود چون از کامنتاش معلومه

m.b

نفهمیدی هر دو خودشن؟
چه فیک چالتون و چه این اصلیه رو خودش میگردونه… اما با اون چالتون چون بد گند زدید به آبروش و همون روز اول با خاک یکسان شد که فیکه دیگه نمیادو با اک اصلی خودش پلاسه برای ترول بازی…
اهمیت ندید… چیز خاصی نیست… مدارس تعطیله… 👌

Dr.Nazer

.b
اره من همون اول فهمیدم هر دوتا اکانت مال خودشه
بالاخره، شفا میده انشاءالله…

m.b

نه این از شفا گذشته ناظر… کسی که پنج بار میگه میرم دیگه پامو سایت نمیذارم و دوباره میاد رسماً رد داده… وقت تلف نکنید… 🌷👌

Finch

.b
خدافظی این دوستمون از سایت مثل خدافظی تتلو از دنیای موسیقی میمونه
هر بار میگه من دیگه رفتم ولی هر بار ترولانه از برمیگرده

Milad7

چه میکنه این شیائومی 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)