حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اعلام جزئیات روش جدید ثبت‌نام خودرو سایپا

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه خودروسازی سایپا گفت به مناسبت عید سعید فطر، طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول گروه خودروسازی سایپا اجرا می‌شود. همچنین شاهد اعلام جزئیات روش جدید ثبت‌نام خودرو سایپا بودیم. اجازه بدهید ببینیم در روش جدید ثبت نام سایپا چه تغییراتی ایجاد شده است.

روش جدید ثبت‌نام خودرو سایپا

عباس قاسمی درباره این طرح فروش که با ابلاغ وزارت صمت و سیستم جدید ستاد تنظیم بازار اجرا می شود، اظهار کرد: با برگزاری جلسات تخصصی در کمیته خودرو، مصوب شد که سایپا در طرح فروش فوق العاده ۱۰هزار محصول خود را به فروش برساند.

قاسمی با بیان اینکه شفافیت در فرآیندها و عدالت در عرضه محصول، راهبرد جدید گروه سایپا است، افزود: بر اساس این روش و سازوکار، هیچ تفاوتی بین فردی که روز اول ثبت نام می‌کند با کسی که روز آخر مراحل ثبت‌نام را انجام می‌دهد، وجود ندارد و شانس همه براساس قرعه‌کشی یکسان است.

وی تاکید کرد: در گذشته “زمان ثبت نام” برای متقاضیان اهمیت قابل توجهی داشت ولی در طرح جدید وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار، دیگر قیدِ زمان وجود ندارد و فروش خودرو در قالب قرعه‌کشی نهایی می شود.

معاون مهندسی سازمان سایپا افزود: مدت زمان ثبت نام قبل از قرعه کشی ۱۰ روز تعیین شده که سه روز اول فقط احراز هویت و هفت روز بعدی واریز وجه به میزان ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو است که البته در هفت روز دوم امکان توامان احراز هویت و واریز وجه وجود دارد.

روش جدید ثبت نام طرح فروش سایپا

قاسمی افزود: متقاضیان خرید خودرو یک هفته برای ثبت نام فرصت دارند که امیدواریم در این شرایط ورودی کاربران به سایت متعادل باشد و مشکلات قبلی برای ثبت‌نام مشتریان ایجاد نشود.

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه سایپا اظهار کرد: در اجرای این طرح ابتدا متقاضیان ثبت نام خودرو به وب سایت رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com مراجعه کرده و با درج مشخصات کامل و طی کردن مراحل پیش ثبت نام، نام کاربری و رمز ورود به سامانه را دریافت می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه سامانه “امتا” به صورت آنلاین ثبت نام های انجام شده را راستی آزمایی می‌کند، افزود: پس از این مرحله، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد از مبلغ خودرو مورد نظر خود را به حساب شرکت واریز کنند. پس از یک هفته روند ثبت‌نام متوقف می‌شود و قرعه‌کشی برای تخصیص خودرو به مشتریان با حضور نمایندگانی از سازمان‌های ذی‌ربط و نهادهای نظارتی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اسامی منتخبین قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد، افزود: مبلغ پرداختی کسانی که در قرعه‌کشی انتخاب نشده‌اند، طی هفت روز کاری پس از اعلام نتایج به حساب آنها بازگردانده می‌شود.

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه سایپا ادامه داد: در سیستم فروش فوق‌العاده جدید که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری خودروسازان طراحی و اجرا شده، نقش واسطه‌ها و ودلالان کمرنگ می شود، از این رو افرادی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که شرایط لازم را داشته باشند.

شرایط فروش نقدی قسطی سایپا پنج شنبه ۱۶ آبان ۹۸

قاسمی درباره شرایط ثبت‌نام‌کنندگان خودرو نیز اظهارداشت: با هر کد ملی فقط امکان ثبت نام و خرید یک دستگاه خودرو مجاز است، در غیر این صورت قرارداد از سوی خودروساز به صورت یک طرفه، لغو می‌شود. همچنین مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از سایپا یا ایران‌خودرو کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

وی با بیان اینکه خریدار خودرو نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد. همچنین دارا بودن گواهینامه رانندگی و سن بالای ۱۸ سال هم برای ثبت‌نام خودرو الزامی است.

قاسمی در پایان در ضمن اینکه از مردم خواست از مراجعه مستقیم به سامانه امتا خودداری کرده و همه مراحل را از سایت رسمی سایپا انجام دهند، تاکید کرد:

کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی و… همه باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد و مشتریان باید در ثبت شماره شبا خود در سایت فروش دقت نمایند، چرا که مسئولیت ورود شماره شبا به صورت اشتباه و در نهایت برگشت پول به حساب فرد دیگر بر عهده ثبت‌نام‌کننده است.

نظر شما درباره روش جدید ثبت‌نام خودرو سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shadow

اوج هنر طراحان کشورمون این پنجتاس؟؟؟
یعنی شاشیدم بهش 💩

Milad7

میخوان ملت را تیغ بزنن سود مشارکت هم نمیدن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)