حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy Z 5G تاریخ ۴ خرداد ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حال حاضر، سری هواوی Mate 30، خانواده P40 و Nova 7 همه به قابلیت های 5G مجهز هستند. سری Enjoy این شرکت شامل تلفن های مناسب اقتصادی است. امروز، این شرکت رسما اعلام کرد که کرد که هواوی Enjoy Z 5G تاریخ ۴ خرداد ۹۹ معرفی خواهد شد به عنوان یک عضو از سری Enjoy، انتظار می رود که به عنوان ارزان ترین تلفن 5G از این شرکت، رکورد را بشکند.

هواوی Enjoy Z 5G

اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند هواوی Enjoy Z در دسترس نیست. به نظر می رسد تیزر گوشی را نشان می دهد و ظاهرا طراحی منحنی آن را مشخص می کند.

این احتمال وجود دارد که بتواند یک نسخه جدید از تلفن Honor X10 5G باشد که قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت در چین رسما معرفی شود. این فقط یک فرض است و توصیه می شود که برای دریافت تأیید در مورد گزارش های بیشتر صبر کنید.

هواوی Enjoy Z 5G

هواوی Enjoy Z 5G

شایعه شده است که آنر X10 به نمایشگر IPS LCD با ابعاد 6.63 اینچ مجهز شده است. این تلفن از وضوح FHD+ ، نسبت ابعاد 20:9 و رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می کند. این گوشی توسط چیپست Kirin 820 5G تغذیه می شود و پیش بینی می شود با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه باشد که برای یک گوشی میان رده اقتصادی خیلی خوب است.

دوربین اصلی Honor X10 دارای سیستم دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد. همچنین دارای باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری است که از شارژ سریع 22.5W پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود این گوشی با قیمت اولیه حدود 2000 یوان (281 پوند) وارد شود.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی انجوی 5G هستید؟ این دستگاه به احتمال زیاد در خانواده Y برای بازار جهانی ارایه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

مگه نگفتن انر ۱۰ایکس صفحه امولد داره؟

#Huawei#Honor
تصویر نمای پشتی و جلوی آنر x10/x10 pro در رنگ نارنجی…
✓http://uupload.ir/files/gboc_20200518_160912.jpg
نگاه نزدیک مختصر و کوتاه به آنر x10/x10 pro نسخه ی نقره ای و آبی …
✓https://imgurl.ir/uploads/b78320_.mp4

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)