حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ریلمی X50 Pro Player لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی

نسخه ریلمی X50 Pro Player Edition یکی از هشت محصول است که در تاریخ ۵ خرداد در چین به بازار عرضه می شود. این یک نسخه بازی بر اساس ریلمی X50 Pro 5G (شماره مدل RMX2071) است که در ماه فوریه رسما معرفی شد. گزارش های گذشته نشان می دهد که شماره مدل ریلمی X50 Pro Player Edition عبارت است از RMX2072 که با مقایسه آن با مدت قبلی می توان انتظار داشت که یک “بهبود” را شاهد باشیم. این تلفن هوشمند اکنون با مشخصات کامل در TENAA ظاهر شده است. همچنین Realme در ویبو تیزری منتشر کرده که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ را به همراه حافظه رم LPDDR5 و UFS 3.1 برای ریلمی X50 Pro Player Edition نشان می دهد.

ریلمی X50 Pro Player

لیست TENAA برای ریلمی X50 Pro Player Edition اساسا همان مشخصات Realme X50 Pro را نشان می دهد. نسخه گیمینگ در مقایسه با نسخه اصلی X50 Pro از دوربین های کمتری برخوردار است.

تصویر ریلمی X50 Pro Player Edition را می توانید در تصویر TENAA با رنگ قرمز مشاهده کنید. به غیر از رنگ قرمز، این گوشی ممکن است با رنگهای تیره سیاه و نقره ای و سفید در چین وارد شود. وزن این تلفن هوشمند 209 گرم و ابعاد آن 159×74.2×8.9 میلی متر است.

ریلمی X50 Pro Player

ریلمی X50 Pro Player

نسخه گیمینگ ریلمی ایکس ۵۰ پرو دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED است که از وضوح FHD+ پشتیبانی می کند. در گوشه سمت چپ بالای دستگاه یک سوراخ دوتایی وجود دارد. این سیستم دارای یک دوربین دوربین سلفی دوتایی 16 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی است. Realme X50 Pro دارای یک دوربین سلفی دوتایی 32 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی بود.

نسخه ریلمی X50 Pro Player Edition دارای یک دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در قسمت عقب آن است. X50 Pro از دوربین های چهار مگاپیکسلی 64 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

این دستگاه با اسنپدراگون ۸۶۵ با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. سیستم عامل اندروید 10 و Realme UI در این گوشی از پیش نصب شده اند. این تلفن از باتری دو سلولی برخوردار است و ظرفیت امتیاز یکی از واحد ها ۲۰۵۵ میلی آمپر است. انتظار می رود که از شارژ سریع 65W با پشتیبانی برخوردار شوید.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد با کاهش قیمت در اثر تغییرات در بخش دوربین کاربران می توانند یک پرچمدار حتی اقتصادی تر داشته باشند. دو ماه پیش بود که ریلمی ایکس ۵۰ پرو 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و قیمت ۵۳۰ دلار رسما معرفی شد و با این تفاصیر احتمالا ریلمی ایکس ۵۰ پرو پلیر ادیشن احتمالا در کانال ۴۰۰ دلاری قیمت گذاری شود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همین مونده به اسم گوشیا mx player اضافه کنن

Finch

خوبه قیمتش از کا۳۰پرو کمتره اما شخصا به خاطر پاپ آپ و صفحه بدون ناچ و بریدگی کا۳۰پرو انتخاب میکنم

afsoon

قیمتش که مشخص نیست .اگر زیر ۴۲۰ دلار باشه گزینه خوبی هست .وگرنه بشخصه کی ۳۰ پرو رو بهش ترجیح میدم .

Milad7

چه رنگ خوشگلی 😛

online_wireless

اگه واقعا ۴۰۰ دلار باشه عالیه مشخصات قوی با قیمتی مناسب. اسنپ ۸۶۵ با این قیمت واقعا ارزش بالایی داره برا خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)