حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند آنر Smart Screen X1 فردا رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، تلویزیون

آنر پیش از این هم تلویزیون داشته است. مثلا ۹ ماه پیش بود که تلویزیون آنر ویژن تی وی (Honor Vision TV) با سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) چیپست Honghu 818 و قیمت ۵۴۰ دلار رسما معرفی شد. می دانیم که فردا برای آنر روز بزرگی است و چندین معرفی خواهند داشت. در بین محصولاتی که معرفی خواهد شد، تلویزیون هوشمند آنر Smart Screen X1 هم حضور دارد. این تلویزیون ویژگی های جذابی از جمله بازپخش فایل های ویدیویی با کیفیت 8K را داراست.

تلویزیون هوشمند آنر Smart Screen X1

امروز، آنر تبلیغات معرفی محصولات بعدی خود با تیزر تلویزیون هوشمند این شرکت از سر گرفت. این کمپانی اعلام کرده است که سری تلویزیون هوشمند آنر Smart Screen X1 برای ایجاد زندگی هوشمندانه در آینده است و شاهد پیشرفت صوتی و تصویری هستیم!

پیش از این، ما دیدیم که آنر یک تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی را در مراسم معرفی محصولات جدید با شعار Smart Life به همراه لپ تاپ، تبلت و روتر معرفی خواهد کرد. سری آنر Smart Screen X1 قابلیت بازپخش فایل های ویدیویی 8K را به ارمغان می آورد و رسایی از جزئیات تصویر را به روز می کند و به شما امکان می دهد از دید کاملاً واضح لذت ببرید.

صفحه نمایش هوشمند آنر در اندازه‌های بیشتری ارایه خواهد داشت. کل این سیستم مجهز به فناوری جبران حرکت MEMC است که پخش تصویر پرسرعت را ارتقا می بخشد. همچنین از فناوری ACM مدیریت رنگ خودکار بهره می برد. بنابراین هر فریم به صورت حرفه ای تنظیم شده و به یک رنگ جذاب و زنده ارتقا یافته است.

این تلویزیون ها همچنین با الگوریتم فوق العاده نمره SR همراه هستند. حالت دوم منبع با وضوح پایین را بهینه می کند. همچنین یک گزینه صدای ۶ میکروفونه برای تشخیص صدا وجود دارد که دستورات صوتی را به طور دقیق تشخیص می دهد و باعث می شود شما کارها را بدون نیاز به دست انجام دهید.

نظر شما چیست؟ منتظر تلویزیون هوشمند آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه که قیمت تلویزیون ها هم رقابتی بشه 🙂

Finch

کایرین ۷۱۰ جدید

رویداد جذابی میشه…
احتمالاً با تلویزیون ویژن ایکس ۶۵ و اسمارت اسکرین V Series خوده هواوی تشابهاتی داشته باشه هرچند که با قیمت رقابتی و امکانات فوق العاده ای مثل ژست های حرکتی و تشخیص صدا و رزولوشن ۸K مستقیماً می‌ره برای رقابت با تلویزیون های شیائومی علی الخصوص ردمی…

online_wireless

قیمتش که واقعا خوبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)