حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس احتمالا ۲۹ اردیبهشت رسما معرفی شود

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | مدیاتک

ما دو هفته پیش درباره یک چیپست جدید از مدیاتک به نام دایمنسیتی ۲۰۰۰ صحبت کردیم. آن جا همچنین گفتیم که نسخه‌های اورکلاک شده دایمنسیتی ۱۰۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ با پسوند پلاس معرفی خواهند شد. هفته گذشته بود که چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد و حالا گویا قرار است مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس احتمالا ۲۹ اردیبهشت رسما معرفی شود.

مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس

مدیاتک سه چیپست را در ترکیب جدید 5G دایمنسیتی خود ارایه کرده است که شامل دایمنسیتی ۱۰۰۰ و دایمنسیتی ۱۰۰ پلاس در کنار دایمنسیتی ۸۰۰ است. اکنون، این شرکت آماده است تا چیپست دیگری را در همان سری جدید عرضه کند.

این شرکت امروز تأیید کرده است که برای ارایه چیپست جدید 5G در تاریخ ۲۹ اردیبهشت در چین میزبان یک رویداد معرفی خواهد بود. در حالی که نام چیپست معرفی نشده مشخص نشده است، ما انتظار داریم که آن دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد.

مطابق با شایعات قبلی، پیش بینی می شود که دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس به جای پردازنده 2.0 گیگاهرتز دارای پردازنده اورکلاک 2.6 گیگاهرتز باشد. جدا از این، انتظار می رود که همه چیز تقریباً مشابه نسخه اصلی باشد.

مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ که در اوایل سال جاری ارایه شد، یک پردازنده هشت هسته ای 7 نانومتری است که از چهار هسته Cortex A76 در 2.0GHz و چهار هسته Cortex A55 در 2.0GHz تشکیل شده است. برای گرافیک به Mali-G77MC4 مجهز شده و همچنین با تکنولوژی بازی HyperEngine مخصوص خود برای تجربه بازی پیشرفته ارائه شده است.

این چپیست پشتیبانی از وضوح صفحه نمایش FHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد. در مورد حافظه، می تواند از 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x پشتیبانی کند. این چیپست از صدا و اطلاعات بیش از 5G پشتیبانی می کند و برای شبکه های جهانی زیر 6GHz 5G ساخته شده است و سرعت دانلود 3.5 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود حداکثر 1.25 گیگابیت در ثانیه را نوید می دهد.

به تازگی ، این شرکت دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس را به بازار عرضه کرده است که دارای پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز ، MiraVision Enhanced HDR10 + و AI-PQ برای تنظیم پویا در زمان واقعی از کنتراست، رنگ، وضوح و سطح رنگ فیلم های 4K است.

همچنین از 5G UltraSave Technology و HyperEnging 2.0 برای بهبود عملکرد بازی بهره می برد. iQOO Z1 5G قرار است فردای معرفی چیپست، به بازار عرضه شود و اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این چیپست برتر بهره می برد.

نظر شما درباره دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

این همان است که سرویس میکند دک و دهن کایرین ۸۲۰ و اسنپ ۷۶۸ را

eftekharifar

مطمئنم هرگز اینطور نخواهد شد.
پایداری بیشتر، مصرف انرژی کمتر، و تولید حرارت کمتر اسنپدراگون ثابت شده هست
نهایتا این بتونه بنچمارک بالاتری بیاره که در مقایسه با مواردی که گفتم اصلا ارزشی نداره

Finch

ببخشید شما از کجا انقد مطمعنی این نمیتونه اون پایداری و نمی‌دونم چیچی رو داشته باشه؟
در ضمن پایداری؟
بازم ببخشید ولی اونی که تو پایداری گیم زد دهن اگزینوس ۹۹۰ رو صاف کرد و کل طول گیم رو روی ۶۰ هرتز اجرا کرد جی۹۰تی بود نه اسنپ ۷۲۰جی‌ و اسنپ ۷۳۰

smartiz

ظاهراً اسمش دایمنسیتی 820

منبع xiaomishka

The Destroyer

احتمالا چینش هسته‌هاش به شکل ۲.۰ + ۲.۲ + ۲.۶ هست

Mahdi

الان اختلاف قیمت این پردازنده و دایمنسیتی ۱۰۰۰ چقدره؟

Dr.Nazer

خداروشکر بعد از اینکه ‌ذخیره‌ش کردم پاک شد!😂🤦‍♂️

Milad7

ی چیپست بدرد نخور مثل قبلی ها…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)