حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آنر X10 را در پوستر رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | 27 دیدگاه | آنر

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر X10 با نمایشگر ۹۰ هرتز و پشتیبانی از 5G به قیمت ۲۹۵ دلار ارایه خواهد شد. این دستگاه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ معرفی خواهد شد و امروز طراحی آنر X10 را در پوستر رسمی مشخص شده است.

طراحی آنر X10

گوشی هوشمند آنر X10 در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ به طور رسمی روانه بازار خواهد شد. ظاهر این گوشی از طریق بانک اطلاعاتی صدور گواهینامه TENAA در چین در ماه گذشته مشخص شد. امروز این شرکت پوستر جدیدی را به نمایش گذاشت تا طراحی کلی گوشی را مشخص کند. همچنین، این تلفن در حال حاضر برای رزرو Vmall آماده است.

پوستر جدید نشان می دهد که Honor X10 5G به نمایشگر کم حاشیه‌ای مجهز شده است. این شرکت پیش از این فاش کرده بود که X10 از سرعت تازه ای بالای 90 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین با نمونه گیری لمسی 180 هرتزی به کاربران ارائه می دهد.

لیست TENAA مشخص کرد که آنر ایکس ۱۰ دارای پنل ۶.۶۳ اینچی IPS LCD است. صفحه نمایش رزلوشن FHD+ یا 1080 در 2400 پیکسل و نسبت تصویر کشیده 20:9 را دارد. پوستر همچنین به خوبی نشان می دهد که حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه قرار دارد.

طراحی آنر X10

طراحی آنر X10

در لبه بالای گوشی یک دوربین پاپ‌آپ‌طور قرار دارد. TENAA فاش کرد که این تلفن دارای دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی است. یک جک هدفون 3.5 میلی متری و میکروفون نیز در لبه بالای گوشی هوشمند دیده می شود.

به نظر می رسد قاب پشتی Honor X10 از شیشه ساخته شده است و الگوی خاصی دارد. گوشه بالا سمت چپ دارای یک محفظه مستطیل شکل است که شامل سه دوربین و یک واحد فلش LED است. متن “Super Night Vision” که در داخل دوربین قرار گرفته است نشان می دهد که X10 در گرفتن عکس های روشن تر در شرایط کم نور خوب است.

از این گذشته، پیش بینی می شود که این گوشی به دوربین اصلی مجهز به حسگر تصویر سونی IMX600y با چینش پیکسل های RYYB و رزلوشن ۴۰ مگاپیکسلی مجهز شده باشد. همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی زاویه دید عریض به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو اینجا حضور دارند.

آنر ایکس ۱۰ از چیپست 5G Kirin 820 به همراه سیستم خنک کننده گرافن بهره خواهد برد. این گوشی دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعت است. لیست 3C تلفن نشان داد که ممکن است با یک شارژر سریع 22.5 ولت ارسال شود. این گوشی برای مدل پایه خود ممکن است با قیمت 2299 یوان (324 دلار) همراه باشد. به این ترتیب آن را می توان گران‌تر از چیزی که پیش از این شایعه شده بود تصور کرد که طبیعی هم هست.

نظر شما درباره Honor X10 چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

بنظرم اگر همین مشخصاتش باشند ، تا ۳۰۰ دلار و یا حتی بیشتر هم ارزش داره

پ.ن: الان که یه قیمت اعلام کردم ، یه حس افسونیه خاصی داره بهم دست میده : ))) خدا کنه در حد یه حس باقی بمونه فقط: )))
(For fun)

afsoon

۲۹۰ دلار نسخه پایه .۳۴۰ دلار نسخه پریمیومش .😁ولی باید نمایشگر اولد استفاده میکرد .

The Destroyer

امتیاز بنچمارک هوش مصنوعی آنر X10 حتی چندین روز قبل از معرفی رسمی هم توسط Ai-Benchmark اعلام شد:

http://uupload.ir/files/nneq_ex6nea1ueaawgm1.jpeg

و حالا اعدادی که تو این سایت به دست میاد رو مقایسه کنید با همین اعداد طبق معیارهای آنتوتو:

http://uupload.ir/files/fgyi_5d307b27ly1geqxw4hpg1j20u016o101.jpg

قرار بود کایرین ۸۱۰ سه برابر اسنپ ۸۵۵ هوش مصنوعی داشته باشه درسته؟ الان کایرین ۹۹۰ ۵جی نصف ۸۵۵ هوش مصنوعی داره… ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ پیشکش… و همینطور جالبه که اسنپ ۷۶۵ هم طبق وعده کوالکام در هوش مصنوعی کمی از ۸۵۵ جلوتره و همچنین باز هم طبق وعده کوالکام اسنپ ۸۶۵ تقریبا دو برابر ۸۵۵ هوش مصنوعی داره و با ۹۹۰ که اون هم به گفته سامسونگ توانایی محاسبه ۱۵ تریلیون عدد در ثانیه رو داشت برابره تقریبا… یه ذره اسنپ بیشتره… اما مدیاتک هم تو این لیست جایگاه جالبی رو داره… هلیو P90 از دایمنسیتی ۱۰۰۰L هوش مصنوعی قویتری داره و این هم باز جالبه چون دقیقا یادمه تو لیست پارسال مسترلو هم هلیو P90 هوشمندترین چیپ میانرده بود با هوش مصنوعی بهتر از کایرین ۹۸۰… اما امسال مدیاتک برخلاف وعده‌هاش به نظر درست و حسابی رو هوش مصنوعی کار نکرده و دایمنسیتی ۱۰۰۰L حتی از اسنپ ۷۳۰ هم ضعیفتره… منتظر دو تا موضوع هستم‌… یکی بنچمارک اسنپ ۷۲۰جی که قاعدتاً باید پیشرفت داشته باشه با توجه به Hexagon 692 در برابر Hexagon 688 که تو ۷۳۰ بود… و دومی هم منتظر امتیازدهی‌های مسترلو هم هستم… ممکنه تو بعضی رتبه‌ها تو امتیازدهی مسترلو جا به جایی داشته باشیم

The Destroyer

نتیجه: هیچ وقت به تبلیغات شرکت‌ها اعتماد نکنید🙂

Mahdi

اسنپدراگون و بس

eftekharifar

دقیقا موافقم. وقتی اسنپ هست چرا اصلا باید به اگزینوس و کایرین فکر کرد؟

m.b

یادمه یه عده وعده داده بودن قراره هوش مصنوعی کایرین 990 به اسنپدراگون برسه…(وقتی کایرین 980 رو با اسنپدراگون 845 مقایسه کرده بودم که یک پنجم امتیاز میاورد) مثل اینکه باید بگیم تو لیست بیاد، رسیدن پیشکش…
این قبل از معرفی امتیاز دادن های این سایت ai-benchmark هم خیلی جالبه… گوشی رو قبل از معرفی با پاکت قرمز میفرستن برای شرکت بعد به طرز جالبی قبل اینکه دست مردم برسه میره صدر لیست!
لعنتی… 🤦‍♂️
بعد کسایی که از این سایت منبع میزنن ادعای منطقشون هم میشه…
اولین منطق بنچمارک گیری اینه که بنچمارک رو در فضای عادلانه و عموم بگیرن… اونوقت این منطق رو زیر پاگذاشته ادعای منطق میکنن! 🙆‍♂️🤦‍♂️

The Destroyer

جالبه که خود هواوی هم از این قضیه استفاده می‌کنه و هر وقت صحبت از هوش مصنوعی میشه از این سایت منبع میده و مثلا میگه ۸۱۰ یه برابر ۸۵۵ هوش مصنوعی داره…

mega08

هوش مصنوعی بیشتری داره ؟ بچه زرنگه مگه هوش زیادی داره .
ایشالا ک منظورت پردازش هوش مصنوعیش قوی تر و بهتره

The Destroyer

نه خیر منظور همونی هست که می‌بینید… خود توانایی چیپ و همینطور توانایی پیاده‌سازیش

Finch

شهداد هوش مصنوعی بجز کارایی دوربین دیگه به چه دردی میخوره؟🤔

Mahdi

یادگیری ماشینی مثلا به مرور عادت های ما رو یاد میگیره و برنامه هایی که بیشتر استفاده میکنیم رو زودتر باز میکنه و منابع بیشتری‌در اختیارش قرار میده و یکی هم اینکه توی گوگل اسیستنت استفاده میشه

ali

هر چی امتیاز هوش مصنوعی بیشتر باشه گوشی با مرور زمان کمتر کند می شه .

_V_

درود بر سلطان موبایل

_V_

شهداد جان اینو در نظر نگرفتی که kirin 990 5G، فکر کنم 11.7TOPs هست و این نقض میکنه کل بحث رو

The Destroyer

خود قدرت پردازشی یه بحثه و این که بشه این قدرت پردازشی رو پیاده کرد هم یه بحث دیگه… اسنپ ۷۶۵ هم از ۸۵۵ تو بحث محاسبه عقب تره… ۸۵۵ ۷.۵ هست ۷۶۵ ۵.۵… اما تو بهینه‌سازی استفاده از این توان کار کردن و در نهایت حتی اسم واحد پردازشی رو هم از Hexagon 690 کردن Hexagon 696 با وجود این که ضعیفتره تو تو توانایی محاسبه… در ضمن من اون عدد رو برای هواوی مطمئن نیستم چون هر چی گشتم جایی پیداش نکردم

Mahdi

سفیدش خوبه

persepolis

عکس پس زمینه اش خیلی قشنگه کاش میذاشتین…

persepolis

واسه دوربین پرو صحبت نکردید
که جای ماکرو دورببن پریسکوپی 8 مگ داره…
عکسهاش اومده بیرون تو زومیت و جا های دیگه ای است،تو رشته کوه گرفته شده…
انر 30 پرو پلاس هم همینطور.

alone wolf

این مگه 290 دلار نبود😕😕

Mahdi

حالا بزار معرفی بشه بازم میاد روش از ۱۴۱ دلار مزایده شروع شده الان رسیده ۳۰۰ تا معرفیش به ۳۵۰ هم میرسه😂

Taskin

قیمت جهانی ۳۰۰ دلار
قیمت در ایران ۶ میلیون تومن
علی برکت الله

eftekharifar

چرا هواوی از ips نمیکشه بیرون؟ بابا بسه دیگه

persepolis

هر چیزی کاربردی داره…
شاید زیاد خریده نزده نمیشه…

Mani

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان باز شهداد رو هوش مصنوعی غیرتی شد

جدال با ناظر سر هوش مصنوعی 😂😂

Milad7

چینش دوربین ها خیلی شبیه به پی 40 هستن

alone wolf

طراحیش به 9x نمی رسه اما خوبه👌👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)