حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X10 یک خنک کننده گرافینی خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

جورج ژائو از Honor تأیید کرده است که آنر X10 را در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ به بازار عرضه کند. این برند بازار تبلیغاتی برای این گوشی را با تیزرهای روزانه آغاز می کند، که فکر می کنیم احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد. پیش از آن، اما ما اطلاعاتی درباره یک سیستم خنک کننده دیده شده در یک طرح سه بعدی CAD از Honor X10 داریم و این یعنی آنر X10 یک خنک کننده گرافینی خواهد داشت.

آنر X10

ما از بیشتر مشخصات فنی Honor X10 آتی آگاه هستیم. اکنون، ما به لطف تصویری که در Weibo منتشر شده است همچنین می دانیم که این دستگاه از سیستم خنک کننده گرافینی بهره خواهد برد. به گفته وی، این می تواند همان نوع استفاده شده در سری Mate هواوی باشد.

انتظار می رود Honor X10 ارزان ترین تلفن 5G از هواوی باشد. گوشی های دارای اتصال 5G معمولا گرمتر شده و باتری بیشتری را نسبت به دستگاه های عادی 4G مصرف می کنند. از این رو، یک سیستم خنک کننده مبتنی بر گرافین می تواند در عملکرد کلی حرارتی گوشی تفاوت ایجاد کند.

گوشی 5G ارزان آنر X10 را در واقعیت ببینید

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود آنر X10 از یک صفحه نمایش 6.63 اینچی FHD + از نوع IPS با یک دوربین سلفی پاپ آپ ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می کند. این چیپست Kirin 820 5G با استفاده از حافظه داخلی 8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

آنر ایکس برای دوربیت اصلی دارای یک دوربین سه گانه ۴۰ مگاپیکسلی (اولیه) + ۸ مگاپیکسلی (فوق العاده گسترده) و یک ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است که از آن انتظار می رود واحد اصلی یک سنسور سونی IMX600 با زیرپیکسل‌های RYYB باشد. در آخر، این گوشی با پشتیبانی از باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات سریع از USB Type-C پشتیبانی می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ایکس ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه که افراد ضعیفتر از لحاظ مالی هم بتونن گوشی فایو جی داشته باشن 🙂

HOSEIN

اره خوبه اما برای تعداد اندکی از کشورا
برای ما که فایو جی بودنش ضرره چون تا چند سال دیگه خبری ازش نیست

HOSEIN

با این مشخصات داره می‌ره واسه ۳۵۰دلار به بالا اون وقت واسه بازار گرمی جذب توجهات به سمت این برند میگفتن۱۴۱دلار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)