حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری ممکن خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار داخلی

استقابل شدید هموطنان از بورس در شرایط فعلی باعث شده تا فرآیند ورود به بازار و دریافت کد بورسی تاخیر زیادی دارد و با توجه به حضوری بودن آن برای تهدید کرونا هم خطرناک است. به همین دلیل دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری ممکن خواهد شد، یعنی کد بورسی به طور مجازی صادر می شود.

دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری

دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری

دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری

وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه شورای عالی بورس از ممنوعیت صدور وکالتنامه برای مدیریت سهام عدالت و همچنین آماده‌سازی زیرساخت احراز هویت غیرحضوری خبر داد.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان، در شورای عالی بورس مقرر شد تا بورس و سامانه «سجام» برای احراز هویت به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی عمل کرده و کد بورسی به‌صورت مجازی صادر شود.

احراز هویت غیرحضوری سجام در انتظار تأیید مراجع ذی‌صلاح

در همین حال مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از آمادگی زیرساخت‌های این شرکت برای احراز هویت غیرحضوری و الکترونیکی مشتریان بورسی در سامانه سجام خبر داد. حسین فهیمی در این زمینه اعلام کرد:

همه زیرساخت‌های لازم در این زمینه در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مهیا است و با هیچ‌گونه مشکلی برای این اقدام روبه‌رو نیستیم. این اقدام نیازمند تصمیم مراجع ذی‌صلاح است که در صورت تأیید این مراجع بزودی اجرای آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

شما تصمیم دارید به بازار بورس ورود کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

الان یکی میگه ارزش سهم ده ملیون هست او سایت میگه ۹۵۰ هزار تومن .چجوری هاست

Hrkhk

ارزش چه سهمی؟ اگر منظورتون سهام عدالت هست که ارزش پورتفوی 1 میلیون تومنی دقیقا به قیمت تمام شده امروز، 17 میلیون هست… حالا بستگی داره پورتفوتون چه نسبتی از 1 میلیون تومن باشه دیگه… برید تو سایت سهام عدالت و مبلغش رو چک کنید… برای اکثر ایرانی ها 500 هزارتومن هست که به نرخ امروز ارش اون 500 تومن 8.5 میلیون تومنه… احتمالا فرآیند آزادسازیش 5-6 ماهی زمان ببره که من حدس میزنم تو این مدت حداقل 30 تا 50 درصد دیگه رشد داره ارزشش… وقتی آزاد شد میتونید برید تو سایت سجام و از اونجا انتقالش بدین به حساب بورسیتون تو کارگزاری و از اونجا مدیریتش کنید… مثلا میتونید نقدش کنید.

Milad7

من کد بورسی دارم ولی طرز استفاده اش را نمیدونم😂

Hrkhk

کاری نداره دوست من… میری تو سایت کارگزاریت و سهام شرکت ها رو خرید و فروش میکنی… حالا اینکه سهام چه شرکتی رو چه موقع بخری و چه موقع بفروشی دیگه نیاز به دانش حداقلی داره… یا میتونی از یه نفر با تجربه کمک بگیری

Milad7

خب همین دیگه میترسم سرمایه ام را به فنا بدم…

Hrkhk

دوست عزیز، اگر سرمایه ات به ریال هست که روز به روز داره به فنا میره… اگر هم تو بازارهای موازی (ارز، طلا، خودرو، ملک و…) سرمایه گذاری کردید باز خوبه ، ولی هیچوقت این بازارها رقیب بازار بورس نیستند.

Hrkhk

سلام دوستان.. در مورد بازار بورس بهتون بگم که آینده این بازار خیلی خوب هست و بهترین مکان برای سرمایه گذاری هست… یعنی میگم ارزشش رو داره روش وقت بزارید چون برای آیندتون خوبه… مخصوصا اینجا که اکثر بچه ها خیلی باهوشن… من خودم پارسال برج 6 وارد شدم و 4 ماه پیاپی روزی 5-6 ساعت آموزش مداوم می دیدم و اکثر مباحث آموزشی رو گذروندم… برج 10 پارسال 70 میلیون تومن سرمایه گذاری کردم که تا اوایل سال شد 100 تومن و تو سال جدید (تقریبا 45 روز) دو برابر شده و شده 200 میلیون… گرچه قیمت همه چی رفته بالا ولی حداقلش اینه ارزش پولمون حفظ میشه… الانم برای دو نفر سبدگردانی میکنم و اونجا هم درامد کمی دارم ازش… خلاصه بگم اگر وقت و علاقشو دارید گزینه ی خوبیه… ما که پولدار نیستیم، حداقل ارزش سرمایه کممون رو حفظ کنیم.

hamid reza

قضیه شور شدن آش داره اتفاق میوفته الان این چه ربطی به گوشی و تکنولوژی داشت خواهشن تو حوزه خودتون بمونید و به سایر موضوعات نپردازید

Amir galaxy

از این به بعد هرچی ایشون میگن کار کنین
بالاخره ۲۰ سال تجربه داره و می‌دونه باید چیکار کنه اما مدیر سایت نمیدونه👌

hamid reza

عزیز جان من چند ساله خبر هارو از ترنجی دنبال میکنم و علت این موضوع هم این بود که ترنجی فقط و فقط راجع به گوشی مطلب ارائه میداد و گرنه سایت های همسایه زیادی هستن که زودتر از ترنجی مطالبشون رو ارائه میدن
احتمالا باید سایت مورد علاقمو ترک کنم از شما هم عذر میخوام که به شما بر خورد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)