حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان سلطنت خانواده لی بر سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

به نوعی امروز را یک روز تاریخی برای برند سامسونگ می دانند. امروز شاهد عذرخواهی وارث گروه سامسونگ آقای Jay Y. Lee بودیم. ایشان همچنین پایان سلطنت خانواده لی بر سامسونگ را رسما اعلام کرد.

پایان سلطنت خانواده لی بر سامسونگ

وارث گروه سامسونگ آقای Jay Y. Lee از نقش خود در طرحی که منجر به محکوم شدنش به رشوه دادن شد و برای مدیرانی که تلاش های خرابکارانه برای سازماندهی کار در شرکت انجام داده‌اند، عذرخواهی کرد. لی، تنها پسر رئیس کهنسال آقای Lee Kun-hee و نوه بنیانگذار Lee Byung-chull است. او همچنین نیز متعهد شد که وی کنترل سلسله کره‌ای را به فرزندان خود واگذار نکند.

تا به امروز، دو چیز درباره خانواده سلطنتی سامسونگ تصور می شد:

  1. ۱- عذرخواهی نمی شود مگر اینکه همه چیز منفجر شود.
  2. ۲- کنترل شرکت حقوقی از لی ها است.

شکست این سنت می تواند یک لحظه تاریخی برای شرکتی باشد که به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی کوچک در دهه 1930 شروع به کار کرد، قبل از آنکه به یک نیروی بین المللی بزرگ تبدیل شود که مسئولیت نزدیک به ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کره جنوبی را بر عهده دارد.

سامسونگ

“ما گاهی اوقات نتوانستیم انتظارات جامعه را برآورده کنیم. ما حتی مردم را ناامید کردیم و باعث نگرانی شدیم زیرا به طور جدی قانون و معیارهای اخلاقی را رعایت نکردیم. من حقوق مدیریتی شرکت را به فرزندانم واگذار نمی کنم. من مدتهاست که در مورد آن فکر کرده ام ، اما در انتشار آن تردید داشتم. “

به گزارش رویترز، لی به توصیه یک هیئت نظارت داخلی عذرخواهی کرد، عذرخواهی معاون ۵۱ ساله سامسونگ الکترونیک به نظر می رسد تلاشی برای تأمین وفاداری است. در سال 2017 ، لی در توطئه ای که به منظور اطمینان کسب کنترل سامسونگ گروپ از پدرش به Lee جوانتر، به جرم شرارت ، اختلاس و رشوه محکوم شد. لی پس از تحمل یک سال از مجازات 5 ساله خود، با تجدید نظر آزاد شد. این حکم در آگوست لغو شد و اکنون منتظر تصمیم دادگاه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تصمیم تاریخی برای سامسونگ میمون باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

چه لحظه احساسی‌ای… 🙆‍♂️😢
نه ولی جدا ایما اسمشون دست کمی از چینی ها نداره که… 😅🤦‍♂️
مثلاً اسم پدرش مورد داره از پایه…

persepolis

1920 راحت بگو شرکته اولش سبزی فروش بوده…

Soheil Rezayi

چطوری از سامسونگ گذشت؟
چطوری از ارث پدری گذشت؟

online_wireless

پس حکومتشون تو سامسونگ ته کشید امیدوارم این موضوع باعث بشه یکی بیاد سیاست های سامسونگ رو اصلاح کنه که فقط دنبال کمیت نباشن و کیفیت رو ارجح قرار بدن به هرچیزی و نیاز کاربرا براشون فقط مهم باشه نه اینکه کیفیت پایین ساخت و پردازنه داغون و قیمت فوق العاده بدن بیرون اخرشم کلی مشکلات برای بنده خداهایی که این همه پول گوشی دادن بوجود بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)