حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر پوکو اف ۲ پرو بدون ناچ خواهد بود، دوربین سلفی پاپ آپ‌طور؟

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | پوکو

دیروز در ترنجی خواندیم که احتمالا دوربین پوکو اف ۲ پرو عالی خواهد بود. امروز اما تیزری دیده می شود که آن مشخص شد نمایشگر پوکو اف ۲ پرو بدون ناچ خواهد بود و این یعنی احتمال دوربین سلفی پاپ آپ‌طور.

نمایشگر پوکو اف ۲ پرو

تیزر Poco F2 Pro منتشر شده است و فروشگاه GearBest اقدام به تبلیغ این پرچمدار ارزان قیمت کرده است. پوکو اف ۲ پرو با یک پردازنده قدرتمند، مقدار زیادی حافظه، دوربین عالی، باتری بزرگ با شارژ سریع و یک صفحه نمایش بدون حاشیه، همه و همه با قیمت مناسب وارد بازار می شود.

پوکو اف ۲ پرو به سرعت در حال نزدیک شدن به عرضه است. ما این را حدس می زنیم زیرا GearBest قبلا اقدام به تبلیغ پرچمداران جدید برند ساخته شده توسط شیائومی کرده است.

به نظر می رسد که این دستگاه آنچنان جدید نیست چرا که پوکو اف ۲ پرو می تواند نسخه جهانی Redmi K30 Pro (با برخی تغییرات) باشد و ما در حال حاضر همه چیز را در مورد آن می دانیم.

هنوز مشخصات کامل نمایشگر پوکو اف ۲ پرو منتشر نشده است اما چیزی که مشخص است و نمی دانیم از آن خوشحال باشیم یا نه، تمام صفحه شدن این نمایشگر است که احتمالا با دوربین سلفی پاپ آپ ممکن شده باشد.

علاوه بر این، با طراحی کم حاشیه‌تر و یک دوربین اصلی عالی که در یک محفظه دایره ای قرار گرفته است، ارائه می شود. همچنین ذکر شده یک باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع است. هنوز درباره دوربین اطلاعات دقیقی نداریم.

گوشی Poco F2 Pro با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت در مدل پایه و گزینه ذخیره بالاتر 8 گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. این مدل در چهار رنگ موجود خواهد بود. بنفش ، سفید ، خاکستری و آبی. اگرچه قیمت ذکر نشده است، یک شایعه اولیه نشان می دهد که این دستگاه با قیمت 600 یورو یا 650 یورو در اروپا خرده فروشی می کند. اگر نسخه 4G وجود داشته باشد، ممکن است قیمت پایین تر باشد.

شما منتظر پوکو اف ۲ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

قطعا زیر نمایشگر که نیست معلومه پاپ آپ ه ، امیدوارم قیمتش مناسب باشه خیلیا با این قیمتها ایران از خرید پرچمدار محروم شدن

afsoon

اروپا .روسیه .ترکیه .قیمت گوشی ها خعلی گران هست

Amir galaxy

وقتی a10s شده ۳ میلیون باید به لیستت ایران رو هم اضافه کنی

عبدالباسط

این سه تا کشور تحریم نیستند.

Amir galaxy

🙄

afsoon

اره دیگه وقتی که ریجستری اضافه میشه به قیمت و قیمت دلال و وارد کننده ایران هم گران هست اما همین الان هم با دلار حساب کنیم آ۱۰ اس که ۲۷۰۰ قیمتش تو ایران هست تو ترکیه نزدیک ۴ ملیون هست .مهم نیست چند تا صفر بزاری روی این اعداد. مهم قدرت خرید هست .حالا چند ماه دیگه ای ۱۰ اس قیمتش میشه ۲۷ هزار تومان نگران نباش

1234567890

600 یورو برای برند پوکو گرون نیست؟
پوکو تو ذهن من یعنی حوالی ۴۰۰ دلار.
ای کاش از کیفیت بدنه میزد پلاستیکی تولید میکرد صفحه نمایش معمولی مینداخت با قابلیت های معمولی تا قیمت نهایی بیاد پایین.
من جا مدیر برند پوکو بودم حتما این کار رو میکردم برای برند پوکو کیفیت نباید مهم باشه قیمت باید مهم باشه. حالا طرف ارزون با کیفیت میخواد بره سراغ ردمی و شیائومی

The Destroyer

اول این که من مطمئنم قیمت پایه‌ش بالای ۶۰۰ یورو یا دلار نخواهد بود حتی در اروپا مگر این که نسخه ۶/۱۲۸ ردمی K30 Pro که قراره با نام پوکو F2 Pro بره گلوبال کلا حذف بشه یا تغییر کنه و به جاش LPDDR5 و UFS 3.1 بذارن… اون وقت میشه به ۶۰۰ یورو فک کرد…

دوم این که برند پوکو جدا شد که با ردمی همکاری کنه تو بازار گوشی‌های اقتصادی… این دومین محصول پوکو بعد از جداییش هست البته اگه به همراه Poco F2 معمولی معرفی نشه… و با توجه به این که دیگه یه برند جدا هست باید انتظار داشته باشیم که گوشیای مختلفی با قیمتای مختلف بزنه… هرچند احتمال هم داره که واقعا یه پرچمدار زیر ۴۰۰ دلار هم داشته باشیم از همین پوکو… هنوز مشخص نیست

mostafa3

همون k30pro هست همه هم میدونن با میاد میگه بدون ناچ
300 پست گذاشتی
خر همون خره فقط اسمش عوض شده

ramin123

چه کاریه این همه زحمت به خودمون بدیم؟! معلومه که همون k30 Pro هست. تنها چیزی که مهمه قیمت نهایی شه و این قیمت 600 یورویی کلا معادلات رو بهم می ریزه!!

persepolis

سلفیش 20 است
اطلاعاتش کامل اومده بیرون،عکسش میذاشتین بهتر بود…

HOSEIN

از mi A4 خبری نیست؟ کسی درموردش چیزی نشنیده عرضه میشه نمیشه؟

Milad7

گوشی خوبی میتونه باشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)