حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | لنوو

مدت زیادی است که درباره گوشی گیمینگ لنوو اخباری می شنویم که تحت برند Legion ارایه خواهد شد. به نظر می رسد این شرکت می خواهد به این زمینه قوی ورود کند و طراحی ویژه ای برای آن در نظر گرفته است. شما می توانید طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو را ببینید.

طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو

طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو

طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو

طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو

طراحی عجیب گوشی گیمینگ Legion لنوو

انتظار می رود گوشی گیمینگ لنوو Legion بزرگترین تلفن هوشمند مخصوص بازی بعدی باشد و اطلاعاتی که قبلاً تأیید شده اند به درستی چشمگیر هستند، ما درباره شارژ سیمی ۹۰ واتی و فناوری خنک کننده انقلابی تا کنون شنیده ایم اما خود دستگاه را ندیده بودیم.

سرانجام ما تصاویری از این گوشی داریم که XDA-Developers منتشر کرده است. طبق گفته این وب سایت، این گوشی در یک فیلم بازاریابی ظاهر شده است و طراحی منحصر به فرد و جسورانه ای را نشان می دهد. همانطور که می بینید هر دو دوربین در قسمت پشتی در وسط قرار دارند و دوربین سلفی در یک مکانیزم پاپ آپ در طرف آن پنهان شده است.

بدیهی است که این گوشی به صورت افقی معمولا استفاده می شود و به همین دلیل دوربین ها به نوعی در مکان غیرمعمول قرار دارند. مکانیزم پاپ آپ با یک لوگو لژیون مشخص شده است و ما فلاش دوتایی LED را در مرکز دقیق گوشی، درست بالای ستاره Legion مشاهده می کنیم.

مطابق این تبلیغ، دو درگاه USB-C وجود خواهد داشت که دومین پورت در کنار آن است، بنابراین در هنگام بازی می توانید دستگاه را شارژ کنید. قرار است دو بلندگو برای صدای استریو وجود داشته باشد که هر دو در قسمت های بالا و پایین (یا چپ و راست) گوشی مخفی هستند. تلفن Lenovo Legion برای صدای بهتر دارای یک محفظه بزرگ 1.4 سی سی است و نوعی “پارتیشن لوله دوگانه گرما” نیز در آن تعبیه شده است.

منبع انحصاری ادعا می کند که این تلفن دارای حافظه داخلی UFS 3.0، رم LPDDR5 و رفرش ریت نمایشگر 144 هرتز است. در این نمایشگر Sample rate برابر 270 هرتز ذکر شده است. در حالی که احتمالا این گوشی با اندروید 10 و ZUI 12 به بالا عرضه می شود، به دلیل شخصی سازی های سنگین قرار است به عنوان سیستم عامل لژیون به بازار عرضه شود.

لنوو دو دوربین را در پشت قرار داده است، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، همراه با یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و همچنین گفته می شود دوربین سلفی دارای سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

دوربیناش زشته

arsalan2_3

بچه ها میشه بگید باید ازکجا نسخه اسنپ درتگون گلکسی اس بیست خرید؟؟لطفابگید😓

Finch

از بلک شارک ۳ سرتره

Atta_h

پسرم بخاطر شیائومی واسنپ دراگون از خواب و خوراک افتادی معلوم میشه این دوتا برند خیلی بهت فشار اوردن کاری دست خودت ندی تو فعلا به نظرم برو کارکردن با اپلیکشن شاد یاد بگیر چون از این به بعد خیلی به کارت میاد نمیخواد نظر تخصصی بذاری این نقد هایی تو میکنی به چپ هیچکسم نیست پس خودتو اینقدر ضایع نکن برو به شادت برس

Finch

شاگردان خلف مکتب م…ی🤣🤣🤣🤣
درست مثل خودش بی ادب و خود بزرگ پندار
فعلا بسوز یکم
خبر رسیده هر‌موقع میام سایت ۵.۶ تا پماد سوختگی مصرف میکنن بعضی ها

بی شک با یکی از ارزشمند ترین گوشی های گیمینگ طرفیم و لنوو اولین گامش رو در این زمینه محکم برمیداره . این گوشی قشنگ می‌تونه زد تی ای نوبیا رد مجیک ۵جی ‌و شیائومی بلک شارک ۳ پرو به چالش بکشه 👌.

گفته شده باتری ۵۰۰۰ میلی آمپره این گوشی در مدت زمان ۳۰ دقیقه فول شارژ میشه و از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه می‌تونه ۸۰ درصدش یعنی تا ۴۰۰۰ میلی آمپر شارژ بشه.

#Samsung
دوتا تصویر از تبلیغات سامسونگ نمایان شده که احتمالاً اشاره ای داره به سری نوت ۲۰…
✓http://uupload.ir/files/z7d8_img_20200505_153519.jpg
✓http://uupload.ir/files/yay3_img_20200505_153516.jpg

Amir

اخه فینچ بسه دیگه خودتم میدونی نسخه اکزینوسش مضخرفه اکه هم اسنپ دراگونش باشه حرفی برای گفتن در برابر اوپوفایند ایکس دو پرو نداره با می ده پرو هم مقایسه نمیکنم چون هنوز در حد پرچمدار نیست سال بعد شاید برای شیا در حد پرچمدار باشه اوپوفایند هم از نظر دوربین سرعت شارژ باتری صفحه نمایش فوق العاده بدون مشکلات اس بیست اولترا و طراحی بهتر و خوش دست تر از سامسونگه الان میای میگی خوب جاسوسه از کجا میدونی شاید خود سامسونگ دزده البته من تهمت نمیزنم میگم یه چیزی نمیدونی نگو

smartiz

ی سوال می ده پرو بجز استاندارد ip68 دیگه چی کم داره از پرچمدارا؟

Mahdi

جک هدفون رو حساب نمیکنم ولی می۱۰پرو و کل برندهای دیگه چینی نسبت به سام و الجی و سونی پشتیبانی از کارت حافظه رو کم دارن شاید از نظر شما مشکل نباشه ولی خیلیا باهاش مشکل دارن هواوی رو هم نمیگم چون اون نانو مموری پشتیبانی میکنه

Finch

نه بابا اصلا کاری به اگزینوس و اسنپ ندارم
فقط گفتم این لنوو گیمینگه از بلک شارک ۳ بهتره طبق اطلاعاتی که ازش موجود هست
البته نمیتونه لقب بهترین گیمینگ سال رو یدک بکشه چون راگفون ۳ میشه بهترین گیمینگ سال قطعا
در مورد جاسوسی هم خب قبلا سام یه بار این کار رو کرد و گندش در اومد و عذرخواهی کرد
حالا شیائومی این کار رو کرده و به جای عذرخواهی میگه نه اشتباه هست
جالب اینجاس شایعه جاسوسی سام رو یه سایت بی نام و نشون عربی بیان کرد
شایعه جاسوسی شیا رو ، فوربسِ کبیر اعلام کرد
به جای عذرخواهی ، یه چیزی هم طلبکار شده
وقتی برند این قدر خودخواه و افاده‌ای و از خود راضی باشه ، قطعا فناش هم همونجوری هستن …
مثالی میزنم
تاکشی اوچیامادا(رئیس هست مدیره تویوتا) بخاطر نقص در پمپ ترمز ۹تا از لندکروز های اتاق ۲۰۰‌‌ اومد جلو رسانه ها و تعظیم کرد و کل مدل های تولیدی اون سال رو بازخواست کرد و به این شکوه و عظمت رسید «« چیزی که سامسونگ هم با پذیرش خطای خود بهش دست یافت»»
و
میر جواد سلیمانی ( مدیر عامل سایپا) هنوز معتقدم ایمن ترین و بهترین خودرو تو این رنج قیمت در جهان پراید هست و امروزه به این رذالت و خواری رسیده «« درست مثل برخی شرکت های چینی که گاها در گوشی های خود از چیپست هایی که میدونن تقلب می‌کنه استفاده میکنن ، مثل شرکتی که عکس دوربین dslr رو چندین سال هست به جای عکس ثبت شده با گوشی معرفی میکنه ، مثل شرکتی که از کاربران جاسوسی می‌کنه و اطلاعات و بیگ دیتاشون رو در سری ترین سایت های جاسوسی جهان مثل روسیه پنهان می‌کنه و و و … حاضر به پذیرش خطای خود و عذرخواهی از کاربرانش نیست»»

The Destroyer

اگر متن عذرخواهی سامسونگ رو بفرستی ممنون میشیم…

خب خداروشکر توییت آیس یونیورس که ۴ تا عکس با اس ۲۰ پلاس گرفته و زیرش گفته چرا دگزو دوربین اس ۲۰ پلاسو مورد ارزیابی قرار نمیده ، مزید بر علت شد که دگزو خودش بیاد رسماً اعلام کنه میخواد دوربین اس ۲۰ پلاس رو بررسی کنه …
✓https://twitter.com/UniverseIce/status/1257590253495349249?s=19

Milad7

لپ تاپ های لنوو لژیون که عالی هستن…

Milad7

محل قرار گیری دوربین ها هم خیلی عجیب و خاص هست!

online_wireless

چرا قیمتش ذکر نشده

MohammadFarhaadi

گند زد به طراحی با این چینش دوربین!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)