حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین پوکو اف ۲ پرو عالی خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 25 دیدگاه | پوکو

بدون شک برای طرفداران پرچمدارهای اقتصادی سال ۲۰۲۰ سال جذابی است و حتی سال بعد جذاب‌تر هم خواهد شد. تقریبا هیچکس نمی توان کتمان کند که مفهوم پرچمدار اقتصادی توسط پوکو ارایه شد و Poco F1 آغازگر این ایده بود. با ارایه آیفون SE 2020 در قیمت ۴۰۰ دلار و چیپست پرچمدار بدون شک تک‌تک برندهای روی زمین به تولید چنین دستگاهی روی‌خواهند آورد و این یعنی سال ۲۰۲۱ حتی سال رقابتی تری هم خواهد بود. بنا به هر دلیلی دو سال از عرضه پوکو اف ۱ می گذرد و شیائومی حالا به فکر ارایه جانشین برای این دستگاه محبوب افتاده است. دستگاه در شرف بازنشستگی مشخصا در زمینه دوربین حرف زیادی برای گفتن نداشت اما جدیدترین تیزرها می گوید که دوربین پوکو اف ۲ پرو عالی خواهد بود.

دوربین پوکو اف ۲ پرو

با گذشت نزدیک به دو سال از ارایه Poco F1، نام تجاری مستقل Poco از شیائومی، اکنون با Poco F2 Pro به بازار بازخواهد گشت. در حقیقت ، معرفی این دستگاه حتی ممکن است نزدیک باشد. اکانت توییتر Poco Global اکنون بازگرداندن نام تجاری “پس از 265 روز” را آشکارا اعلام کرده است که ظاهراً به معرفی جانشین F1 اشاره دارد.

اگر این کافی نیست که شما را در مورد PocoF2 Pro هیجان زده کند، فروشگاه محبوب خرده فروشی الکترونیکی GearBest صفحه تبلیغاتی را برای دستگاه راه اندازی کرده است. در این صفحه چند پوستر وجود دارد که برخی از ویژگی هایی را که روی پرچمدار سوار می شود، نشان می دهد.

این صفحه همچنین نشان می دهد که دستگاه “به زودی” از راه می رسد. صفحه تبلیغاتی Gearbest به خریداران می گوید تا آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و وقتی تلفن آماده ارسال است، جزئیات بیشتری را نشان دهند. شما همچنین می توانید یک جایزه رایگان را بدست آورید و از عرضه زود هنگام لذت خواهید برد.

این تیزر تأیید می کند که تلفن هوشمند مجهز به قوی ترین چیپستی است که برای پرچمدارهای اندرویدی ۲۰۲۰ موجود است و این چیپست در حال حاضر اسنپدراگون ۸۶۵ است. این بار دیگر گمانه زنی ها را تأیید می کند که Poco F2 Pro همان Redmi K30 Pro است.

علاوه بر این، با طراحی کم حاشیه‌تر و یک دوربین اصلی عالی که در یک محفظه دایره ای قرار گرفته است، ارائه می شود. همچنین ذکر شده یک باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع است. هنوز درباره دوربین اطلاعات دقیقی نداریم.

گوشی Poco F2 Pro با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت در مدل پایه و گزینه ذخیره بالاتر 8 گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. این مدل در چهار رنگ موجود خواهد بود. بنفش ، سفید ، خاکستری و آبی. اگرچه قیمت ذکر نشده است، یک شایعه اولیه نشان می دهد که این دستگاه با قیمت 600 یورو یا 650 یورو در اروپا خرده فروشی می کند. اگر نسخه 4G وجود داشته باشد، ممکن است قیمت پایین تر باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پوکو اف ۲ و پوکو اف ۲ پرو در چه رده قیمتی وسوسه کننده باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

احتمال زیاد همون k30 pro هست که برای بازار جهانی میاد.درمورد قیمتش هم فعلا بهتره صبر کرد!

Amir

اولاً اگه همون بود خود ردمی نسخه گلوبالشو معرفی میکرد دوما اگه بخواد همونو پک گلوبال بده چرا داره پوکو تیزر های مختلف درباره گوشی جدیدش منتشر می‌کنه درباره دوربینش هم بهتره پر مگا پیکسل نباشه به خاطر چیپ قدرتمند بهتره رو قابلیت هاش کارکنن

Farcry

عزیزم من که از خودم نمیگم gizmochina و یه چند تا منبع دیگه گفتن که poco f2 pro‌ همون نسخه جهانی k30 pro هست فکر کنم چند روز قبل ترنجی هم پوشش داد.از نظر طراحی پشت گوشی و مجموعه دوربین و دوربین سلفی پاپ آپ هم میشه این احتمال رو درست دونست.درضمن کی گفته باید با همون برند ردمی نسخه جهانی معرفی بشه؟ k30 معمولی هم با اسم poco x2 و بدون 5G وارد بازار جهانی شد پس احتمال خیلی بالا میشه داد که k30 pro هم با برند poco وارد بازار جهانی بشه.

persepolis

ببخشید که همش ایرادنان را میگیرم
باید خواهد را اضافه کنید
یعنی خواهد شد.
حتی سال بعد جذاب‌تر هم شد.
بعدش هم دوربین خوبی داشت 12 مگ بود و امتیاز خوبی در دگزو گرفت،اون حرفتون را که گفتید که دستگاه بازنشسته دوربین خوبی داشت قبول ندارم،و بسیتری اسلوموشن هم داشت.
عکس تمام ویژگی هاش را دیدم
دوربین 64 داره
باتری 4700
فست شارژش 30
و…

persepolis

ببخشید فستش 33
سلفی 20
اینا واسه نسخه پرو طراحی دوربینش تقریبا مثله اوپو a92s

persepolis

سلام
اقای عطایی
مطلب بالا را بببنید…
ممنون

مثل اوپو a92s؟؟!
این کادر دوربین دایره ای عین کی 30 پرو رو محور عمودی وسط قاب پشتی هستش، برا اوپو کادر مربعی منتهی الیه قاب پشتیه.
اصلاً a92s با فاصله ی زمانی تقریباً دوماهه نسبت به کی 30 پرو معرفی شد بعد چطور میشه طراحی دوربین پوکو شبیه کی 30 پرو نباشه و شبیه اوپو باشه؟!!

m.b

یکم برم رو اعصابتون؟😅

Three words describe MIUI 12: Feel the truth. This time Xiaomi switched to its own animation system, it did solve the problem that Android animation is not as good as iOS. It is very smooth and delicate, close to the real touch. Of course this is only 90Hz refresh rate. Wouldn’t it be nicer to add 120Hz?

” سه کلمه برای توصیف miui 12: واقعیتو احساس کن. اینبار شیائومی به سیستم انیمیشنی ویژه خود تغییر مسیر داده است، آنها این مشکل که انیمیشن اندرویدی ها به خوبی ios نیست را حل کرده‌اند. Miui 12 بسیار روان و ظریف است، نزدیک به لمس واقعی. البته این فقط سرعت رفرش 90 هرتز است. بهتر نخواهد بود که سرعت 120 هرتز اضافه شود؟ ”
(توصیف یک افشاگر از miui 12)

از نظر من شیائومی ماموریتش رو تا همینجای کار که نیمه اول سال هستیم انجام داده و به اهداف رسیده…

Mi 10 pro: اولین تلاش شیائومی برای ورود به پرچمدار های رده بالا که با موفقیت همراه بود…

Miui 12: اولین باری که یک اندرویدی از اندروید ها جدا میشه و با ios مقایسه میشه…

یک پرچمدار خوب و پرفروش + یک رابط خوب و دوست داشتی و منسجم
این یعنی ماموریتش در واقع تموم شده…

نیمه دوم جذابی داریم… 🙂

Finch

وقتی شما سرتون به انیمیشن ها گرمه
لی جون داره هم و کم زندگیتون رو بررسی میکنه

vahid

به امید خدا🙃🙃

Finch

دوربین رو شک دارم اما مطمعنم بهترین جاسوس شیائومی میشه تو سال ۲۰۲۰

XPERIA MARK

و احتمالا دومین برند چینی هست که توسط ریس جمهور امریکا جناب ترامپ مورد تحریم و تمجید بابت جاسوس بودنش قراره میگیره

The Destroyer

نه عشقم از این خیالات پاک نکن… حتی اگرم تحریم بشه سونی از Others در نخواهد اومد چون می‌دونم دوست داری شیائومی یا کلا برندهای چینی تحریم بشن که سونی بیاد بالا… اما باید این رو در نظر بگیری که حتی اگر به فرض محال هم کل شرکت‌های چینی تحریم شدن فقط اگه تو بازار خودشون بفروشن فروششون از سونی بیشتره… در خصوص جاسوسی هم تو پست الجی ولوت لینک فرستادم از برند محبوبت که تصور نکنی بقیه پاکن… تحریم هواوی ماجراش متفاوت از صرفا جمع‌آوری داده هست.‌‌..وگرنه این همه شرکت چینی مثل TCL به جاسوسی متهم شدن و کسی کاری باهاشون نداشته یا تنسنت…

The Destroyer

به علاوه این که دادگاه های جهانی انقد بی در و پیکر نیستن که بین مثلاً چینی‌ها و بقیه دنیا فرق بذارن… حتی فیسبوک هم که امریکایی هست بابت فروش اطلاعات تاوان سنگین داد…اما اپل و گوگل و… که شاید حتی بیشتر جاسوسی میکنن اتفاقی براشون نیفتاد.‌‌.. به این دلیل که جمع‌آوری اطلاعات هیچ ایرادی نداره تا وقتی دست کسی به جز طرفین نیفته… همین سونی هم لینکشو فرستادم و بر طبق تعریف شما باید خیلی زود تحریم میشد که نشد چون فقط داره اطلاعات رو میگیره و نمیفروشه… این دو تا متفاوتن…

Mosi

«poco f1مشخصا در زمینه دوربین حرف زیادی برای گفتن نداشت اما جدیدترین تیزرها می گوید که دوربین پوکو اف ۲ پرو عالی خواهد بود»

دقیقا چه توقعی از گوشی که قیمتش ۳۰۰ دلار بود و پرچمدار نبود داشتید؟ وقتی این گوشی تو dxo امتیاز ۹۲ رو گرفته از خیلی از آشغال گوشی های گرون سامسونگ(سریa بجز a80) با قیمت فضایی(galaxy) خیلی بهتر بود و هنوزم هست(master speed) پس تو poco f2 منتظر امتیاز دگزو 115 به بالا هستیم دی:

#Xiaomi#mi 10 5G
بررسی می ۱۰ ۵جی توسط جی اس ام آرنا منتشر شد…
امتیاز کلی ۴.۱
امتیاز باتری در حالت ۹۰ هرتز ۱۰۹ ساعت و در حالت ۶۰ هرتز ۱۱۳ ساعت
یادآوری ؛
امتیاز کلی می ۱۰ پرو ۵جی ۴.۴
امتیاز باتری در حالت ۹۰ هرتز ۱۰۱ ساعت و در حالت ۶۰ هرتز ۱۰۵ ساعت

smartiz

با این قیمتهای مسخره دیگه حال هیچی نداریم
A10s 3 میلیون🙄

Milad7

F1 که بی نظیر بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)